500 км 300 мл антифриз

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
faso
Мнения: 61
Регистриран на: Пон 19 юли 2010 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv

500 км 300 мл антифриз

Мнениеот faso » Нед 17 юли 2011 15:04


здравейте колеги ! начи колата ми харчи на 500 км 300 мл антифриз. Това нормално ли е ? ако не е нормално какъф може да е проблема. ( от никаде няма теч на вода , нито пък от ауспуха изхърла,нито пак вътре в двигателя флиза вода)




red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: 500 км 300 мл антифриз

Мнениеот red.devilll » Нед 17 юли 2011 15:15


Тази вода трябва да ходи някъде-или в мотора или капе от някъде.Не е нормално да харчи антифриз.До сега на всичките ми коли сем доливал по около 0,500-1литър за цяла година50-60 000 км.
Огледай по-добре за външни течове ,а това че не влиза в мотора ,което си написал няма как да го видиш


Потребителски аватар
PabloEscobar
Мнения: 704
Регистриран на: Сря 21 май 2008 13:26
Автомобил: BMW E91
Двигател: M57D30O2

Re: 500 км 300 мл антифриз

Мнениеот PabloEscobar » Нед 17 юли 2011 16:12


Гарнитура? :roll:


Потребителски аватар
sam_boha
Мнения: 640
Регистриран на: Съб 13 мар 2010 12:01
Автомобил:
Двигател:

Re: 500 км 300 мл антифриз

Мнениеот sam_boha » Нед 17 юли 2011 17:16


Виждам, че си активен в голф раздела, та предполагам става въпрос за голф 3, бензин, 1.8. Дори и да не е такава колата следващите неща си важат.
Тройниците на блока на мотора, дето влизат маркучите - на ФВ са им слабички, кривят се от топлината и сълзи, само когато моторът е топъл, почти няма как да го хванеш, ако не се вгледаш. По същия начин са и сцепените маркучи, като загрее колата и почват да покапват. Трябва да се прегледат тея неща, като е топла колата. Внимавай да не се изгориш!
Радиаторчето на парното може да тече, сега е малко вероятно да е там проблемът, предвид че не си го пускал, предполагам, но ...
Капачка на разширителния съд (това беше при мен), тя се пробва сам със смяна...
Гарнитурата ти я каза колегата (дано да не е тя).


Потребителски аватар
sam_boha
Мнения: 640
Регистриран на: Съб 13 мар 2010 12:01
Автомобил:
Двигател:

Re: 500 км 300 мл антифриз

Мнениеот sam_boha » Нед 17 юли 2011 17:16


Виждам, че си активен в голф раздела, та предполагам става въпрос за голф 3, бензин, 1.8. Дори и да не е такава колата следващите неща си важат.
Тройниците на блока на мотора, дето влизат маркучите - на ФВ са им слабички, кривят се от топлината и сълзи, само когато моторът е топъл, почти няма как да го хванеш, ако не се вгледаш. По същия начин са и сцепените маркучи, като загрее колата и почват да покапват. Трябва да се прегледат тея неща, като е топла колата. Внимавай да не се изгориш!
Радиаторчето на парното може да тече, сега е малко вероятно да е там проблемът, предвид че не си го пускал, предполагам, но ...
Капачка на разширителния съд (това беше при мен), тя се пробва сам със смяна...
Гарнитурата ти я каза колегата (дано да не е тя).


Потребителски аватар
tot_1425
Мнения: 166
Регистриран на: Съб 19 юни 2010 8:20
Автомобил: GOLF 3
Двигател: ABD 1994
Местоположение: Ямбол

Re: 500 км 300 мл антифриз

Мнениеот tot_1425 » Нед 17 юли 2011 18:36


Радиаторчето на парното няма кран за спиране-водата циркулира постоянно-зиме и лете.Клапата определя дали да духа топло или студено.


Потребителски аватар
sam_boha
Мнения: 640
Регистриран на: Съб 13 мар 2010 12:01
Автомобил:
Двигател:

Re: 500 км 300 мл антифриз

Мнениеот sam_boha » Нед 17 юли 2011 19:17


Съгласен съм. На ФВ не съм заглеждал как е, при другата кола беше така. Принципно съм изредил повечето виновници.


Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: 500 км 300 мл антифриз

Мнениеот Symptom » Нед 17 юли 2011 20:38


Гарнитурката дори от старост дава фира, такъв беше моя случай. Шлайфах главето и беше кривнало даже. Махни и 4 те свещи,.. и прегледай 4 те бутала, като ги прикарваш в ГМТ на 5-та с побутване.Светни с фенерче през отвора на свещите. Ако има пробив към камерата челото на буталото ще е като ново, измито и стои мокро .Даже снимки имах някъде.При мен беше на 1 цил. Видимо гарнитурата беше здрава ,ама като се загледаш имаше си нещо. Хубав повод за профилактика на глава. :)


Потребителски аватар
faso
Мнения: 61
Регистриран на: Пон 19 юли 2010 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv

Re: 500 км 300 мл антифриз

Мнениеот faso » Чет 21 юли 2011 23:21


колеги мерси


Потребителски аватар
ZeroCool
Мнения: 1840
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
Автомобил: ImamDa
Двигател: sVatreshnoGorene
Местоположение: Горна Оряховица
Контакти:

Re: 500 км 300 мл антифриз

Мнениеот ZeroCool » Пет 22 юли 2011 0:36


Последното нещо което ще погледна е гарнитура глава...защо веднага там го мятате?
Да свали главата и да се окаже че тройника дето му седи датчика е нацепен целия и пуска от там...

аз лично първо бих проверил всички маркучи, както каза колегата на заграля кола...даже на запалена.
след това тройниците на главата...мойте даже ги свалях и като видях че им няма нищо ги намазах с съликон по о-пръстените и ги сложих......пак течеше......после като ги съкнах и огледах хубаво целите бяха нацепени...та при мен беше о там загубата.
Ако имаш газова....виж маркучите на изпарителя...
Аапачката ако е проблемна .....би трябвало да изпъва хубаво маркучите? или греша?
И чак тогава почвам да гледам гарнитура глава.


Потребителски аватар
faso
Мнения: 61
Регистриран на: Пон 19 юли 2010 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv

Re: 500 км 300 мл антифриз

Мнениеот faso » Чет 28 юли 2011 15:37


преди няколко дена ми спука радиатора на парното. и в момента водата само се върти в двигателя.но в момента пак ми е сащото с водата. и др имам някаф теч на масло викат ми че е било смяна гарнитурата на картера



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: plamikcho и 79 госта