Изпускателен колектор въпрос???
- Speedy86
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
- Автомобил: Audi A4 1.8 20V
- Двигател: ADR 1996
- Местоположение: samokov
Изпускателен колектор въпрос???
Колеги питането ми е свързано с това дали ще стане изпускателен колектор от юбилейка(Голф 3) 2.0-16V оригинален 4-2-1,на мойта кола(Голф 3) 1.6-101 коня 8V?
- GTI 16V ABF
- Мнения: 752
- Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:29
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: 2.8 VR6 - AAA
Re: Изпускателен колектор въпрос???
Колега мисля че няма да станат щото все пак тези колектори са за кола 2.0 а твойта е 1.6 спорет мен няма да се вържат освен нещо да се преправят 

- Ivan4u
- Мнения: 460
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 20:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Изпускателен колектор въпрос???
Най-логичния отговор - вземи гарнитурите за 2-та колектора , наложи ги и виж как е положението 

- Pavcho2
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
- Автомобил: Golf Mk4 GTI
- Двигател: 1798 Т AGU custom intake
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Изпускателен колектор въпрос???
Е да ама не е само това, на ABF колектора идва по-късичък защото отворите за изпускателната система са по-надолу от тези на 8V главата.
А ако си с лостова система филма става от 3 епизода:
1ви- преправяне на даунпайпа с меки връзки. (за да не се окаже че като го монтираш е с/у купето а не с/у тунела за генерацията.
2ри- ако си с лостова система - трябва така да прецениш нещата при преправянето, че да не ти опира 5та предавка в колектора. Ако не успееш има още един варянт който съм чувал, че става - режеш щангите и напасваш ...тука вече незнам колко игра има - някой дето го е правил да сподели.
3ти- ако си изпълнил 2та предни епизода - честито имаш тръбен колектор - за разлика от чугунения не може да се пукне
.
А ако си с лостова система филма става от 3 епизода:
1ви- преправяне на даунпайпа с меки връзки. (за да не се окаже че като го монтираш е с/у купето а не с/у тунела за генерацията.
2ри- ако си с лостова система - трябва така да прецениш нещата при преправянето, че да не ти опира 5та предавка в колектора. Ако не успееш има още един варянт който съм чувал, че става - режеш щангите и напасваш ...тука вече незнам колко игра има - някой дето го е правил да сподели.
3ти- ако си изпълнил 2та предни епизода - честито имаш тръбен колектор - за разлика от чугунения не може да се пукне

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта