Изпускателен колектор въпрос???

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Speedy86
Мнения: 1606
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
Автомобил: Audi A4 1.8 20V
Двигател: ADR 1996
Местоположение: samokov

Изпускателен колектор въпрос???

Мнениеот Speedy86 » Нед 07 авг 2011 23:13


Колеги питането ми е свързано с това дали ще стане изпускателен колектор от юбилейка(Голф 3) 2.0-16V оригинален 4-2-1,на мойта кола(Голф 3) 1.6-101 коня 8V?




Потребителски аватар
GTI 16V ABF
Мнения: 752
Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:29
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 2.8 VR6 - AAA

Re: Изпускателен колектор въпрос???

Мнениеот GTI 16V ABF » Пон 08 авг 2011 0:55


Колега мисля че няма да станат щото все пак тези колектори са за кола 2.0 а твойта е 1.6 спорет мен няма да се вържат освен нещо да се преправят :drunk


Потребителски аватар
Ivan4u
Мнения: 460
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 20:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Изпускателен колектор въпрос???

Мнениеот Ivan4u » Пон 08 авг 2011 9:54


Най-логичния отговор - вземи гарнитурите за 2-та колектора , наложи ги и виж как е положението :да:


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Re: Изпускателен колектор въпрос???

Мнениеот Pavcho2 » Пон 08 авг 2011 16:22


Е да ама не е само това, на ABF колектора идва по-късичък защото отворите за изпускателната система са по-надолу от тези на 8V главата.
А ако си с лостова система филма става от 3 епизода:
1ви- преправяне на даунпайпа с меки връзки. (за да не се окаже че като го монтираш е с/у купето а не с/у тунела за генерацията.
2ри- ако си с лостова система - трябва така да прецениш нещата при преправянето, че да не ти опира 5та предавка в колектора. Ако не успееш има още един варянт който съм чувал, че става - режеш щангите и напасваш ...тука вече незнам колко игра има - някой дето го е правил да сподели.
3ти- ако си изпълнил 2та предни епизода - честито имаш тръбен колектор - за разлика от чугунения не може да се пукне :).



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: nkc и 56 госта