махане на плюсова клема на голф3 AFT

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

махане на плюсова клема на голф3 AFT

Мнениеот IvanMan » Пон 02 окт 2006 20:59


има ли проблем с електрониката ако се махне акумулатора на този двигател.




Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пон 02 окт 2006 22:07


Ами според мен няма проблеми.Тъкмо ще си рестартираш ECU-то :)


devil_vas
Мнения: 1367
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот devil_vas » Пон 02 окт 2006 23:31


никакви проблеми, редовна практика ми беше като карах на газ голфа...
губи се чаовника, километрите (тия дето си ги нулираш) и паметта на ЦД-то (настройки на станции и звукови настройки)


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Вто 03 окт 2006 7:56


По-добре откачи масата,отколкото плюса.По-безопасно е.Защо-за незапознатите токът тече от минус към плюс."Ама как така,нали в училище учихме обратното?!?!?!"-да ама електроните са с отрицателен заряд и токът тече от "+" към "-" единствено и само в батериите,генераторите и прочие производители и съхранение на ток.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Вто 03 окт 2006 8:18


andro_v написа:По-добре откачи масата,отколкото плюса.По-безопасно е.

Е защо и за какво е по - безопасно ?
Посоката и заряда на електроните какво ни бърка. Номера е да няма затворена верига.

Баце ти си чел скоро по TOE признай си mhihi


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Вто 03 окт 2006 9:15


Не по нищо не съм чел,просто обикновен VW юзър съм и често си ровя по колата,когато има нужда :077: .А предпочитам да махам минуса след една случка,когато слагайки "+" щех да допра лулата,с която завъртах болта на клемата с купето и.... :lol: Ама тва не на Голфа,на един Форд.


Потребителски аватар
vanko@az
Мнения: 135
Регистриран на: Нед 16 яну 2005 17:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Морето

Re: махане на плюсова клема на голф3 AFT

Мнениеот vanko@az » Вто 03 окт 2006 11:14


handycam написа:има ли проблем с електрониката ако се махне акумулатора на този двигател.
Въпроса е доколкото разбирам при работещ ДВГ!?!Или бъркам?Има ли проблем да се маха клемата при работещ двигател? :shock


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: махане на плюсова клема на голф3 AFT

Мнениеот radotom » Вто 03 окт 2006 11:30


vanko@az написа:
handycam написа:има ли проблем с електрониката ако се махне акумулатора на този двигател.
Въпроса е доколкото разбирам при работещ ДВГ!?!Или бъркам?Има ли проблем да се маха клемата при работещ двигател? :shock

При работещ определено има, защото зарядното напрежение от генератора скача до небето!!
Никога не разкачайте акумулатор при работещ двигател!!!


Потребителски аватар
vanko@az
Мнения: 135
Регистриран на: Нед 16 яну 2005 17:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Морето

Re: махане на плюсова клема на голф3 AFT

Мнениеот vanko@az » Вто 03 окт 2006 11:34


radotom написа:
vanko@az написа:
handycam написа:има ли проблем с електрониката ако се махне акумулатора на този двигател.
Въпроса е доколкото разбирам при работещ ДВГ!?!Или бъркам?Има ли проблем да се маха клемата при работещ двигател? :shock

При работещ определено има, защото зарядното напрежение от генератора скача до небето!!
Никога не разкачайте акумулатор при работещ двигател!!!
Това имах предвид-не се откача щот после :banghead:


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Вто 03 окт 2006 16:33


и какво се оказа последно???
няма значение коя клема да се откача при дълго оставяне на колата без да се ползва???


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 03 окт 2006 16:53


lilo_stich написа:и какво се оказа последно???
няма значение коя клема да се откача при дълго оставяне на колата без да се ползва???
разбира се 4е няма



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 86 госта