Ремонта на нафтова помпа не е поддръжка на дизел

Поддръжка са ремъци,ролки,филтри и такива неща

Ремонта на нафтова помпа си е сериозен ремонт за дизел

Дизела като краен ефект според мен е по-евтин от газта,понеже на газ редовно има дребни мизериики,трябва да се сменят по-често свещи,кабели,капачка,понеже е по-претенциозен.Нафта може да купуваш от къде ли не и да я виждаш каква е преди да ти я спият,а газта ще я видиш ама друг път

Случвало ми се е да сипя газ за 20лв и с нея да мина цели 30км

,след което отново да няма нито грам вътре

Сети се сам колко "евтино" излиза тогава да караш на газ.Също така вчера ходих до Бургас - с газ от ОМВ в Младост (срещу Окръжна болница) разхода с 160 по магистралата и после с около 100-120 по останалия път до Петолъчката - 10/100 с климатик. С газ от ОМВ на Петолъчката ходих до Бургас и се върнах до ОМВ преди Пловдив...карането същото - 100-тина по междуградския,150-160 по магистралата до Бургас и обратно пак с климатика - 13/100 .
Та за това като теглиш чертата,нафтата излиза по-евтина,стига да я сипваш иот някъде,където знаеш,че е и читава.
Също така газова кола харчи добре,когато е добре,утре изпарителя решава,че не е на кеф и ти дава 16-18-20 /100 от раз без да го очакваш и вече си доста вътре

На дизела поне се усеща,като започне да харчи много ис е вижда,че не върви и пуши

Като човек с няколко вече коли на газ и само един дизел,следващата ще е дизел
