Здравейте , след смяна на ангренажния ремък(преди около година) има един странен звук , и мисля че е натегнат в повечко . Не ми е правил проблем досега , но ще сгреша ли ако го отхлабя много малко?
Искам да попитам и точно къде да бутна ,че досега с това не съм се сблъсквал .
Благодаря предварително колеги.
мк2 1.8 крб
Натегнат ангренажен ремък
- van4ooo
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Натегнат ангренажен ремък
Извинявай ако те засегна но ако не знаеш как/откъде се регулира ремъка предполагам ще сгрешиш.Предполагам си чувал за последиците от много натегнат или хлабав ремък-отиди при разбиращ познат или на сервиз едва ли ще ти вземат много само за реглаж/проверка.Или отиди там където си го сменял.
-
- Мнения: 1877
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Натегнат ангренажен ремък
какъв по точно ти е проблема?масово на голфчетата съм забелязал включително и намоята джета след смяна на ремъка(или помпа) се чува едно мн мн гадно(звук наподобяващ тракане) тракане от към ремъците при за грял двигател около 900 1000 оборота ако е същотоо при тебе това е от пластмасовия капак който покрива ремъка
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Натегнат ангренажен ремък
ако искаш да го опънеш или разхлабиш то това се прави от оптяжната ролка
на снимката е обозначена с буква Т
също е дадено как се проверява колко е опънат ремъка,не трябва да може да се завърти на повече от 90 градуса с ръка
на снимката е обозначена с буква Т
също е дадено как се проверява колко е опънат ремъка,не трябва да може да се завърти на повече от 90 градуса с ръка
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Натегнат ангренажен ремък
можеш и сам да го направиш - но те съветвам да си купиш нова ролка и при някой който знае колко се натяга ремък
- mariovasi
- Мнения: 1787
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
- Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
- Двигател: TSI
- Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново
Re: Натегнат ангренажен ремък
moimoimoi написа:не трябва да може да се завърти на повече от 90 градуса с ръка
...при загрял двигател

Щото разликата със студен е огромна ...и после що прай фиууу като загрее.
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: Натегнат ангренажен ремък
mariovasi написа:moimoimoi написа:не трябва да може да се завърти на повече от 90 градуса с ръка
...при загрял двигател![]()
Щото разликата със студен е огромна ...и после що прай фиууу като загрее.
Ти верно ли ...
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Натегнат ангренажен ремък
Петър Петров написа:mariovasi написа:moimoimoi написа:не трябва да може да се завърти на повече от 90 градуса с ръка
...при загрял двигател![]()
Щото разликата със студен е огромна ...и после що прай фиууу като загрее.
Ти верно ли ...
Да!!! И то много,много верно!!!
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: Натегнат ангренажен ремък
joker написа:Петър Петров написа:mariovasi написа:moimoimoi написа:не трябва да може да се завърти на повече от 90 градуса с ръка
...при загрял двигател![]()
Щото разликата със студен е огромна ...и после що прай фиууу като загрее.
Ти верно ли ...
Да!!! И то много,много верно!!!




- batko_miro
- Мнения: 1636
- Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: CHGA 2010
- Местоположение: София
Re: Натегнат ангренажен ремък
Чува се от лагерите на паразитния вал. Жужене на празен ход, и е наистина при загрял двигател. В големите жеги като се форсира е като миксер 

Re: Натегнат ангренажен ремък
van4ooo написа:Извинявай ако те засегна но ако не знаеш как/откъде се регулира ремъка предполагам ще сгрешиш.Предполагам си чувал за последиците от много натегнат или хлабав ремък-отиди при разбиращ познат или на сервиз едва ли ще ти вземат много само за реглаж/проверка.Или отиди там където си го сменял.
Не напротив , няма да се засегна . Както писах и аз незнам откъде се регулира сега разбрах. Но ще отида при мой познат майстор да каже според него откъде иде този шум. Благодаря на всички които помогнаха за развитие по темата

- martin_072
- Мнения: 301
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 17:42
- Автомобил: Seat Ibiza GLXI Audi A4
- Двигател: 1.8 ABS 1.8t
- Местоположение: Kostenec
- Контакти:
Re: Натегнат ангренажен ремък
hinev написа:van4ooo написа:Извинявай ако те засегна но ако не знаеш как/откъде се регулира ремъка предполагам ще сгрешиш.Предполагам си чувал за последиците от много натегнат или хлабав ремък-отиди при разбиращ познат или на сервиз едва ли ще ти вземат много само за реглаж/проверка.Или отиди там където си го сменял.
Не напротив , няма да се засегна . Както писах и аз незнам откъде се регулира сега разбрах. Но ще отида при мой познат майстор да каже според него откъде иде този шум. Благодаря на всички които помогнаха за развитие по темата
Колега от пренатегнат ремък е до преди няколко дена бях със същия проблем ангренажа ми беше мн натегнат добре че един познат има ауди с същия мотор и погледнах неговия и беше много много по хлабав даже хлабав и каза че са му го сменяли в сервиз кадето момчетата знаят какво правят
viewtopic.php?f=5&t=282690
Иначе от ролката се разхлабва болта с гидория най добре "15"
и разхлабваш малко и затягаш не много силно и не мн слабо



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта