Здравейте, много странни неща ми се случват с колата... Понякога(но не винаги), когато е много студена пали на 3000 об. и след това оборотите и поиграват между 700 и 1500(за около 1 мин.) и се оправя. Ходих до Юве, гледаха пичовете няма регистрирани грешки. Преди 10 дена смених дроселовата клапа(че старата съвсем се беше прецакала) с чисто нова и продължи да го прави... Като махна ламда сондата, пак го прави...
Евентуално някоя от хидравличните системи да е причина(запушени или спукани маркучи)? Гледал съм ги никаде не хвърля масло или други такива неща ама знае ли човек...
Някой да има друга идея?
А забравих да кажа, че като дам газ почти винаги се замислят оборотите, падат с 20-30 и след това тръгват нагоре(като махна ламда сондата това се оправя(дали е от нея или причината е другаде))
Г3 1.6 АЕЕ 96г. - понякога пали на 3000 об.
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Г3 1.6 АЕЕ 96г. - понякога пали на 3000 об.
Последна промяна от systemniq на Съб 14 окт 2006 11:58, променено общо 1 път.
- spectrum
- Мнения: 250
- Регистриран на: Пон 17 апр 2006 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Първо искам да изкажа искреното си задоволство че хората с този двигател ставаме все повече ... за справка преди една година бярме 2ма 3ма най - много ...
на мене ми прави същите номера и съм със същия двигател ... когато колата е студена и подам леко газ първо падат малко оборотите следтова се дигат има едно претреперване ... също ми се е случвало да пали колата и да забиват оборотите на 2800 и докато не се изфорсира двигателя непадат ... но номера които ми прави наи често е че сякаш се вкарва в някъв авариен режим и оборотите почват да играят между 700 и 1100 а нормалните са и 650 .... егати аномалиите има с тоя двигател
аз лично се съмнявам в ламбда сонда , TPS датчик и MAP сензор но на диагностиката никви грешки непоказва и непредприемам нищо карам си я така ...
на мене ми прави същите номера и съм със същия двигател ... когато колата е студена и подам леко газ първо падат малко оборотите следтова се дигат има едно претреперване ... също ми се е случвало да пали колата и да забиват оборотите на 2800 и докато не се изфорсира двигателя непадат ... но номера които ми прави наи често е че сякаш се вкарва в някъв авариен режим и оборотите почват да играят между 700 и 1100 а нормалните са и 650 .... егати аномалиите има с тоя двигател
аз лично се съмнявам в ламбда сонда , TPS датчик и MAP сензор но на диагностиката никви грешки непоказва и непредприемам нищо карам си я така ...
- ivo8181
- Мнения: 556
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 16:51
- Автомобил: MK 4 GTI
- Двигател: 1.8 TURBO
- Местоположение: Пловдив
Колега това играене на оборотите и при мене беше до скоро,но откакто отидах в Фолксваген сервиза спряха да се променят,незнам какво правиха но се заковаха на 650обр.
а иначе ходих на много места и итам е закрепят за 2-3месеца и сьшата работа
По принцип този двигател е много капризен
инжекциона му е италянски а двигатела немски
луда равота ,иначе за сега сьм доволен няма дерт но си иска точния си програма а те само там е имат 





- spectrum
- Мнения: 250
- Регистриран на: Пон 17 апр 2006 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
stop написа:Проверете датчика за температурата,понякога губи параметри
и него сменях но никаква промяна
ivo8181 написа:Колега това играене на оборотите и при мене беше до скоро,но откакто отидах в Фолксваген сервиза спряха да се променят,незнам какво правиха но се заковаха на 650обр.а иначе ходих на много места и итам е закрепят за 2-3месеца и сьшата работа
По принцип този двигател е много капризен
инжекциона му е италянски а двигатела немски
луда равота ,иначе за сега сьм доволен няма дерт но си иска точния си програма а те само там е имат
еми накрая и дотам ще стигна уш ходих в ЮВЕ и там с няква специална програма ми центроваха инжекциона но от време навреме се шашкат оборотите може 2 месеца да са заковани на 650 и изведнъж да се разцентроват и следтова пак да се оправи всичко както се е и прецакало и още дакажем 3 седмици да е перфектна колата ...
- GRiND BaSTaRD
- Мнения: 57
- Регистриран на: Нед 02 апр 2006 13:40
- Автомобил: VW Golf Mk5 2006
- Двигател: BSE 1.6 75 kW
- Местоположение: Стара Загора
малко off topic
Колеги, и при мен оборотите не са стабилни като запаля двигателя студен. Отначало са около 1050-1100, след 2-3 min като позагрее малко, падат на 650 някъде. Има го и тоя момент, че като подам газ и не е загрял, за момент двигателя сякаш се задавя, оборотите падат малко и чак тогава се форсира. А това лично аз си мисля, че е щото някой "майстор" ми е махнал управлението на тази клапа която определя студен или топъл въздух да влиза във въздушния филтър. Става въпрос за кутията, която е преди тази на въздушния филтър и след смукателната тръба. Та там трябва да има някакво вакуумно маркуче и мембрана , които управляват клапата, ама при мен липсват. Моля, ако може някой да каже къде точно е свързано това вакуумно маркуче или направо, ако може да даде снимки. Мисля, че е възможно да смуче през отвора му (ако е след дроселната клапа) още въздух и да обеднява горивната смес и затова да са тия нестабилни обороти като е студен двигателя!
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Честито на новите колеги с АЕЕ и АЕХ и добре дошли в нашите редици
Нямам проблеми с палене / без натискане на педал бастър копче и бръм от 1/4 оборот /.Вдига обороти на 1000-1100 докато загрее.Няма проблеми и с тръгване при студен двигател/ няма спад на обороти глъхнене, забиване- ЗАСЕГА/.Бързо си влиза в режим / температура 90/ и обороти 650.
Но на загрял мотор - след 80 градуса някъде оставиш ли я на ПХ на светофар започва едно гадно клатене на оборотите, което много ме дразни.
Относно въздуховодите за топъл и студен въздух - при мен няма тънко маркуче . Има 1 смукател на студен въздух -пластмасов влиза в 1 тройник .Отдолу на тройника влиза топъл въздух от ламариненият капак в/у изпускателният колектор и 3 тия край на тройника влиза в пластмасовата тава на въздушният филтър. При мен филтъра е кръгъл като на мотор 1,4 моно.Сега слизах да гледам
Нямам проблеми с палене / без натискане на педал бастър копче и бръм от 1/4 оборот /.Вдига обороти на 1000-1100 докато загрее.Няма проблеми и с тръгване при студен двигател/ няма спад на обороти глъхнене, забиване- ЗАСЕГА/.Бързо си влиза в режим / температура 90/ и обороти 650.
Но на загрял мотор - след 80 градуса някъде оставиш ли я на ПХ на светофар започва едно гадно клатене на оборотите, което много ме дразни.
Относно въздуховодите за топъл и студен въздух - при мен няма тънко маркуче . Има 1 смукател на студен въздух -пластмасов влиза в 1 тройник .Отдолу на тройника влиза топъл въздух от ламариненият капак в/у изпускателният колектор и 3 тия край на тройника влиза в пластмасовата тава на въздушният филтър. При мен филтъра е кръгъл като на мотор 1,4 моно.Сега слизах да гледам
- GRiND BaSTaRD
- Мнения: 57
- Регистриран на: Нед 02 апр 2006 13:40
- Автомобил: VW Golf Mk5 2006
- Двигател: BSE 1.6 75 kW
- Местоположение: Стара Загора
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
GRiND BaSTaRD написа:Абе колега kris11, и при мен е с тройник и с кръгъл филтър, ама като отворих тоя тройник видях, че в него е тая клапа и няма нищо което да я управлява?!?
Мда самата истина -както е при теб така е и при мен.Като кажа , че е " е -ска" от гледна точка на икономия ми трият писаното.

Ба си икономиите - икономията е майка на мизерията.
- GRiND BaSTaRD
- Мнения: 57
- Регистриран на: Нед 02 апр 2006 13:40
- Автомобил: VW Golf Mk5 2006
- Двигател: BSE 1.6 75 kW
- Местоположение: Стара Загора
Да е**, значи това фабрично са го орязали. А тогава, защо са сложили тая ши*ана клапа с пружината да затваря притока на студения въздух!?!? Нали като загрее двигателя, трябва да смуче студен?!?kris11 написа:Мда самата истина -както е при теб така е и при мен.Като кажа , че е " е -ска" от гледна точка на икономия ми трият писаното.![]()
Ба си икономиите - икономията е майка на мизерията.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 56 госта