Г3 1.6 АЕЕ 96г. - понякога пали на 3000 об.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
systemniq
Мнения: 17
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Г3 1.6 АЕЕ 96г. - понякога пали на 3000 об.

Мнениеот systemniq » Пет 13 окт 2006 12:01


Здравейте, много странни неща ми се случват с колата... Понякога(но не винаги), когато е много студена пали на 3000 об. и след това оборотите и поиграват между 700 и 1500(за около 1 мин.) и се оправя. Ходих до Юве, гледаха пичовете няма регистрирани грешки. Преди 10 дена смених дроселовата клапа(че старата съвсем се беше прецакала) с чисто нова и продължи да го прави... Като махна ламда сондата, пак го прави...

Евентуално някоя от хидравличните системи да е причина(запушени или спукани маркучи)? Гледал съм ги никаде не хвърля масло или други такива неща ама знае ли човек...

Някой да има друга идея?


А забравих да кажа, че като дам газ почти винаги се замислят оборотите, падат с 20-30 и след това тръгват нагоре(като махна ламда сондата това се оправя(дали е от нея или причината е другаде))

Последна промяна от systemniq на Съб 14 окт 2006 11:58, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Пет 13 окт 2006 18:18


ако е от ламда сондата в сервиза щяха да я хванат.


Потребителски аватар
ivo8181
Мнения: 556
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 16:51
Автомобил: MK 4 GTI
Двигател: 1.8 TURBO
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ivo8181 » Съб 14 окт 2006 12:15


Така прави само ако подадеш в началото газ :P моета и тя е сьс сьщия двигател и при мене се е случвало, аз мисля че е от електронния смукач :!:


Потребителски аватар
spectrum
Мнения: 250
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот spectrum » Съб 14 окт 2006 17:27


Първо искам да изкажа искреното си задоволство че хората с този двигател ставаме все повече ... за справка преди една година бярме 2ма 3ма най - много ...
на мене ми прави същите номера и съм със същия двигател ... когато колата е студена и подам леко газ първо падат малко оборотите следтова се дигат има едно претреперване ... също ми се е случвало да пали колата и да забиват оборотите на 2800 и докато не се изфорсира двигателя непадат ... но номера които ми прави наи често е че сякаш се вкарва в някъв авариен режим и оборотите почват да играят между 700 и 1100 а нормалните са и 650 .... егати аномалиите има с тоя двигател
аз лично се съмнявам в ламбда сонда , TPS датчик и MAP сензор но на диагностиката никви грешки непоказва и непредприемам нищо карам си я така ...


Потребителски аватар
stop
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 29 ное 2005 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София-Дупница

Мнениеот stop » Съб 14 окт 2006 22:06


Проверете датчика за температурата,понякога губи параметри


Потребителски аватар
ivo8181
Мнения: 556
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 16:51
Автомобил: MK 4 GTI
Двигател: 1.8 TURBO
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ivo8181 » Нед 15 окт 2006 8:13


Колега това играене на оборотите и при мене беше до скоро,но откакто отидах в Фолксваген сервиза спряха да се променят,незнам какво правиха но се заковаха на 650обр. :P а иначе ходих на много места и итам е закрепят за 2-3месеца и сьшата работа :twisted: По принцип този двигател е много капризен :!: инжекциона му е италянски а двигатела немски :arrow: луда равота ,иначе за сега сьм доволен няма дерт но си иска точния си програма а те само там е имат :roll:


Потребителски аватар
spectrum
Мнения: 250
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот spectrum » Пон 16 окт 2006 11:42


stop написа:Проверете датчика за температурата,понякога губи параметри


и него сменях но никаква промяна

ivo8181 написа:Колега това играене на оборотите и при мене беше до скоро,но откакто отидах в Фолксваген сервиза спряха да се променят,незнам какво правиха но се заковаха на 650обр. :P а иначе ходих на много места и итам е закрепят за 2-3месеца и сьшата работа :twisted: По принцип този двигател е много капризен :!: инжекциона му е италянски а двигатела немски :arrow: луда равота ,иначе за сега сьм доволен няма дерт но си иска точния си програма а те само там е имат :roll:


еми накрая и дотам ще стигна уш ходих в ЮВЕ и там с няква специална програма ми центроваха инжекциона но от време навреме се шашкат оборотите може 2 месеца да са заковани на 650 и изведнъж да се разцентроват и следтова пак да се оправи всичко както се е и прецакало и още дакажем 3 седмици да е перфектна колата ...


Потребителски аватар
GRiND BaSTaRD
Мнения: 57
Регистриран на: Нед 02 апр 2006 13:40
Автомобил: VW Golf Mk5 2006
Двигател: BSE 1.6 75 kW
Местоположение: Стара Загора

малко off topic

Мнениеот GRiND BaSTaRD » Пон 16 окт 2006 18:01


Колеги, и при мен оборотите не са стабилни като запаля двигателя студен. Отначало са около 1050-1100, след 2-3 min като позагрее малко, падат на 650 някъде. Има го и тоя момент, че като подам газ и не е загрял, за момент двигателя сякаш се задавя, оборотите падат малко и чак тогава се форсира. А това лично аз си мисля, че е щото някой "майстор" ми е махнал управлението на тази клапа която определя студен или топъл въздух да влиза във въздушния филтър. Става въпрос за кутията, която е преди тази на въздушния филтър и след смукателната тръба. Та там трябва да има някакво вакуумно маркуче и мембрана , които управляват клапата, ама при мен липсват. Моля, ако може някой да каже къде точно е свързано това вакуумно маркуче или направо, ако може да даде снимки. Мисля, че е възможно да смуче през отвора му (ако е след дроселната клапа) още въздух и да обеднява горивната смес и затова да са тия нестабилни обороти като е студен двигателя!


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пон 16 окт 2006 21:19


Честито на новите колеги с АЕЕ и АЕХ и добре дошли в нашите редици

Нямам проблеми с палене / без натискане на педал бастър копче и бръм от 1/4 оборот /.Вдига обороти на 1000-1100 докато загрее.Няма проблеми и с тръгване при студен двигател/ няма спад на обороти глъхнене, забиване- ЗАСЕГА/.Бързо си влиза в режим / температура 90/ и обороти 650.
Но на загрял мотор - след 80 градуса някъде оставиш ли я на ПХ на светофар започва едно гадно клатене на оборотите, което много ме дразни.

Относно въздуховодите за топъл и студен въздух - при мен няма тънко маркуче . Има 1 смукател на студен въздух -пластмасов влиза в 1 тройник .Отдолу на тройника влиза топъл въздух от ламариненият капак в/у изпускателният колектор и 3 тия край на тройника влиза в пластмасовата тава на въздушният филтър. При мен филтъра е кръгъл като на мотор 1,4 моно.Сега слизах да гледам


Потребителски аватар
GRiND BaSTaRD
Мнения: 57
Регистриран на: Нед 02 апр 2006 13:40
Автомобил: VW Golf Mk5 2006
Двигател: BSE 1.6 75 kW
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот GRiND BaSTaRD » Вто 17 окт 2006 17:56


Абе колега kris11, и при мен е с тройник и с кръгъл филтър, ама като отворих тоя тройник видях, че в него е тая клапа и няма нищо което да я управлява?!?


Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 646
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Prodriver » Вто 17 окт 2006 18:16


И аз го имах този проблем с оборотите миналата зима когато темп.паднаха до -20,че и повече.Няколко дни ми играеха,но като се затопли се оправиха и от тогава не са играли.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Вто 17 окт 2006 19:18


GRiND BaSTaRD написа:Абе колега kris11, и при мен е с тройник и с кръгъл филтър, ама като отворих тоя тройник видях, че в него е тая клапа и няма нищо което да я управлява?!?

Мда самата истина -както е при теб така е и при мен.Като кажа , че е " е -ска" от гледна точка на икономия ми трият писаното. :(
Ба си икономиите - икономията е майка на мизерията.


Потребителски аватар
GRiND BaSTaRD
Мнения: 57
Регистриран на: Нед 02 апр 2006 13:40
Автомобил: VW Golf Mk5 2006
Двигател: BSE 1.6 75 kW
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот GRiND BaSTaRD » Сря 18 окт 2006 12:41


kris11 написа:Мда самата истина -както е при теб така е и при мен.Като кажа , че е " е -ска" от гледна точка на икономия ми трият писаното. :(
Ба си икономиите - икономията е майка на мизерията.
Да е**, значи това фабрично са го орязали. А тогава, защо са сложили тая ши*ана клапа с пружината да затваря притока на студения въздух!?!? Нали като загрее двигателя, трябва да смуче студен?!?


Потребителски аватар
ivo8181
Мнения: 556
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 16:51
Автомобил: MK 4 GTI
Двигател: 1.8 TURBO
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ivo8181 » Пет 20 окт 2006 13:06


Много хора с този двигател и както гледам почти всички имат един и сьщи проблем с този капризен двигател :P


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Съб 28 окт 2006 18:49


Не е капризен пали от четвърт дори и при минус 15-20 градуса, върви, не прави мизерии .Не е скъпа подръжката му .

Само тези шибани обороти на ПХ 650 об/мин !!! Ей това е шибано и притриса на топъл двигател, аха да загасне. не мога да му свикна и ме нервира.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта