Ситуацията е следната, става въпрос за Голф 4 1.8Т 20V AUM 150 кс.
Правен е MAP в чужбина и турбото работи на 0.8, 0.9 peek.
Сега обаче имам някакви проблеми с колата и понякога влиза в авариен режим и турбото не ми качва повече от 0.2
Когато колата не е а аварийния режим пък има едно прекъсване все едно ми свършва бензина.
Влезне ли в аварийния режим прекъсването изчезва, но пък колата не върви ...
Закачвал съм го и в BOSCH и в PROSPEED, смених бобините и свещите и нищо.
На диагностиката показваше "MASS AIRFLOW" като някой ми казват че трябва да си сменя дебитомер, други ми казват че след като е правен MAP дебитомера вече не играе никаква роля ...
Не знам вече и аз какво да правя. Дайте съвет.
Благодаря предварително
Голф4 1.8ТAUM-влиза в авариен режим и ограничава турбото
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Голф4 1.8ТAUM-влиза в авариен режим и ограничава турбото
tombg написа:казват че след като е правен MAP дебитомера вече не играе никаква роля ...


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта