Бъдеща покупка на KR 16V - вече факт! :D

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Бъдеща покупка на KR 16V - вече факт! :D

Мнениеот CyberBlade » Съб 21 окт 2006 2:13


Днес случайно ми излезе възможност на купя Golf 2 GTi 16V 92 година KR и се чудех какво е характерно да се разваля при този модел и да се насоча към него евентуално да съм подготвен за бъдещи ремонти ( и съответно да имам основа за сваляне на цената).

По принцип знам, че горивната помпа в резервоара има наклонност да неработи добре.

Някой сеща ли се за нещо? Ако да - моля споделете с мен!

Последна промяна от CyberBlade на Нед 29 окт 2006 20:58, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Съб 21 окт 2006 9:55


Какво да ти кажа,закупуването на читав такъв си е цял късмет,слабо място са бензиновите помпи(ако често ти свършва бензина заминават много бързо),преден тампон на мотора(виж клати ли се и дали е пуснал масло),виж дали пуши,дали се форсира добре(трябва да си прави 7200оборота),отвори капачката на маслото и виж вътре валовете имат ли много нагар,обърни внимание на купето,често ги удрят много здраво от пред,защото се засилват ама не спират много добре(ако спирачките не са на 6де),друго слабо място са скоростите,особено втора,виж за да няма големи течове на масло,виж и антифриза да немеша с масло(издухала гарнитура на главата)

Аз лично съм сменил на моя:амортесьори(напълно изпуснали),голяма бенз.помпа BOSCH-220лв,тампон на мотора-47лв,спирачна течност и помпата на сервото-55лв(оказа се че е от самото серво :( ),предна маска(беше крива и я смених),добавка за скорости,че ми хърка втора преди да е загрял :cry: за друго не се сещам :roll:


Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CyberBlade » Съб 21 окт 2006 11:39


Благодаря за информацията! Въпросния Голф не е успял да спре на време ;) и е пляснат отпред - фарове, маска, броня, капак, ляв калник. Да се надяваме, че останалото е читаво. При тебе какъв е проблема със сервото?

Искам да измеря компресията на цилиндрите, но не съм сигурен как да процедирам за да не прецакам електрониката.

Вариант А: да закача свещ на кабела от бобината. (така правих на моята кола)
Вариант Б: да разкача електронното запалване.

Кой е по-удачен или са еквивалентни ? Има ли друг по-удачен?


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Съб 21 окт 2006 13:00


мисля че може да откачиш комутатора и така няма да има искра на централния кабел на бобината - след това при загрял двигател с пълна газ мериш налягането в цилиндрите.


Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CyberBlade » Съб 21 окт 2006 14:07


Екстра, мерси!
Аз обичам да меря компресията първо на студен двигател, после на загрял. Така много лесно се вижда дали масло влиза в цилиндрите и изкуствено повишава компресията.


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Съб 21 окт 2006 19:57


negodnika написа:....добавка за скорости,че ми хърка втора преди да е загрял :cry: за друго не се сещам :roll:

Негодник,и аз мисля да сложа че ми хърка доста втората дори на загрял мотор,а не мисля за смяна на синхронизатор скоро,мисля да е на redex,ти каква сложи :wink:


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Съб 21 окт 2006 21:10


Сипах на CTP,но нещо не усетих полужителен ефект :?


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

КР

Мнениеот sin orel C20XE » Нед 22 окт 2006 0:06


Ако ти е харесала колата,взимай я!Но не очаквай чудеса от 14-годишна кола,всички се чупят,ако това те смущава,има чести дефекти,но всяка кола си е индивидуална.


Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CyberBlade » Вто 24 окт 2006 2:04


Днеска говорих с човека на бързо.
За сега не съм оглеждал колата на светло (утре ще го направя).

Само си поговорихме - каза, че е сменял помпата в резервоара, нов радиатор, че стария течал, кабели и свещи, анг. ремък.

Колко според вас трябва да струва тази кола:

края на 92 (последните 2-ки)
150 000 км
2/3 врати
Шибидах
Ел. джамове
Рекаро салон
Дигитално табло

:?:


P.S.
Инжекцията (дюзи, помпа) дава ли фира? Да я водя ли на сервиз и може ли да се отчете това там?


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Вто 24 окт 2006 8:31


Много ме съмнява да е края на 92-а. /освен това да е дата на първа регистрация/


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Вто 24 окт 2006 10:49


CyberBlade написа:Днеска говорих с човека на бързо.
За сега не съм оглеждал колата на светло (утре ще го направя).

Само си поговорихме - каза, че е сменял помпата в резервоара, нов радиатор, че стария течал, кабели и свещи, анг. ремък.

Колко според вас трябва да струва тази кола:

края на 92 (последните 2-ки)
150 000 км
2/3 врати
Шибидах
Ел. джамове
Рекаро салон
Дигитално табло

:?:


P.S.
Инжекцията (дюзи, помпа) дава ли фира? Да я водя ли на сервиз и може ли да се отчете това там?


Моя го взех за 3300лв без грам амортесьори и с прецакана помпа 91г е,при KR не се водат дюзи ами инжектори и може да са зацапани,помпата няма гаранция,че няма да замине но виж дали непрекъсва колата и дали вие много помпата при даване на контакт,също може да ти замерят налягането при нея трябва да е между 5.5-6bara :roll:


Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CyberBlade » Вто 24 окт 2006 21:49


Ами днеска я огледах по-обстойно колата и ме хвана много яд. Просто двигателя е перфектен обаче купето има мнооого забележки.

Въпрос 1: Генерацията беше свалена след колекторите, катализатора е бил на мястото си - задното гърне е гръмнало. Това се надявам да се е получило защото катализатора се е бил запушил (харчела доста .. ама колко точно ...) и е нажежявал цялата генерация и малко не доизгорял бензин си е казал думата. Според вас?

Въпрос 2: Скоростните кутии на тези модели със лостове ли се превключват предавките или с жила. Защото този има на външен вид същата като моята скоростна кутия - с лостове. (Пък бях прочел в Short shift темата че 16V били с жила :roll: )

Последна промяна от CyberBlade на Вто 24 окт 2006 22:16, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Вто 24 окт 2006 21:55


CyberBlade написа:Ами днеска я огледах по-обстойно колата и ме хвана много яд. Просто двигателя е перфектен обаче купето има мнооого забележки. Има едно нещо което много ме накара да се замисля. Генерацията беше свалена след колекторите, катализатора е бил на мястото си - задното гърне е гръмнало. Това се надявам да се е получило защото катализатора се е бил запушил (харчела доста .. ама колко точно ...) и е нажежявал цялата генерация и малко не доизгорял бензин си е казал думата. Според вас?



Голф МК2 ГТИ с мотop KR - няма катализатор и ламда сонда:!: :!: :!:

Последна промяна от niikoo_1 на Вто 24 окт 2006 22:13, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

KR

Мнениеот sin orel C20XE » Вто 24 окт 2006 22:12


Точно така,КР-а няма катализатор и ламбда сонда,ПЛ-а има и са два различни инжекциона-K-Jetronik и KE-Jetronik.Нещо друго е правено,сигурен ли си че е КР? :wink:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Вто 24 окт 2006 22:16


niikoo_1 написа:Голф МК2 ГТИ с морот KR - няма катализатор и ламда сонда:!: :!: :!:


Мда, да не ти продават някой PL ? то не че е огромна разликата ...

Иначе колегата Negodnika доста добре ти е описал често срещаните бъгове :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта