Днес случайно ми излезе възможност на купя Golf 2 GTi 16V 92 година KR и се чудех какво е характерно да се разваля при този модел и да се насоча към него евентуално да съм подготвен за бъдещи ремонти ( и съответно да имам основа за сваляне на цената).
По принцип знам, че горивната помпа в резервоара има наклонност да неработи добре.
Някой сеща ли се за нещо? Ако да - моля споделете с мен!



Бъдеща покупка на KR 16V - вече факт! :D
- CyberBlade
- Мнения: 426
- Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Бъдеща покупка на KR 16V - вече факт! :D
Последна промяна от CyberBlade на Нед 29 окт 2006 20:58, променено общо 1 път.
- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
Какво да ти кажа,закупуването на читав такъв си е цял късмет,слабо място са бензиновите помпи(ако често ти свършва бензина заминават много бързо),преден тампон на мотора(виж клати ли се и дали е пуснал масло),виж дали пуши,дали се форсира добре(трябва да си прави 7200оборота),отвори капачката на маслото и виж вътре валовете имат ли много нагар,обърни внимание на купето,често ги удрят много здраво от пред,защото се засилват ама не спират много добре(ако спирачките не са на 6де),друго слабо място са скоростите,особено втора,виж за да няма големи течове на масло,виж и антифриза да немеша с масло(издухала гарнитура на главата)
Аз лично съм сменил на моя:амортесьори(напълно изпуснали),голяма бенз.помпа BOSCH-220лв,тампон на мотора-47лв,спирачна течност и помпата на сервото-55лв(оказа се че е от самото серво
),предна маска(беше крива и я смених),добавка за скорости,че ми хърка втора преди да е загрял
за друго не се сещам 
Аз лично съм сменил на моя:амортесьори(напълно изпуснали),голяма бенз.помпа BOSCH-220лв,тампон на мотора-47лв,спирачна течност и помпата на сервото-55лв(оказа се че е от самото серво



- CyberBlade
- Мнения: 426
- Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Благодаря за информацията! Въпросния Голф не е успял да спре на време
и е пляснат отпред - фарове, маска, броня, капак, ляв калник. Да се надяваме, че останалото е читаво. При тебе какъв е проблема със сервото?
Искам да измеря компресията на цилиндрите, но не съм сигурен как да процедирам за да не прецакам електрониката.
Вариант А: да закача свещ на кабела от бобината. (така правих на моята кола)
Вариант Б: да разкача електронното запалване.
Кой е по-удачен или са еквивалентни ? Има ли друг по-удачен?

Искам да измеря компресията на цилиндрите, но не съм сигурен как да процедирам за да не прецакам електрониката.
Вариант А: да закача свещ на кабела от бобината. (така правих на моята кола)
Вариант Б: да разкача електронното запалване.
Кой е по-удачен или са еквивалентни ? Има ли друг по-удачен?
- CyberBlade
- Мнения: 426
- Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
КР
Ако ти е харесала колата,взимай я!Но не очаквай чудеса от 14-годишна кола,всички се чупят,ако това те смущава,има чести дефекти,но всяка кола си е индивидуална.
- CyberBlade
- Мнения: 426
- Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Днеска говорих с човека на бързо.
За сега не съм оглеждал колата на светло (утре ще го направя).
Само си поговорихме - каза, че е сменял помпата в резервоара, нов радиатор, че стария течал, кабели и свещи, анг. ремък.
Колко според вас трябва да струва тази кола:
края на 92 (последните 2-ки)
150 000 км
2/3 врати
Шибидах
Ел. джамове
Рекаро салон
Дигитално табло
P.S.
Инжекцията (дюзи, помпа) дава ли фира? Да я водя ли на сервиз и може ли да се отчете това там?
За сега не съм оглеждал колата на светло (утре ще го направя).
Само си поговорихме - каза, че е сменял помпата в резервоара, нов радиатор, че стария течал, кабели и свещи, анг. ремък.
Колко според вас трябва да струва тази кола:
края на 92 (последните 2-ки)
150 000 км
2/3 врати
Шибидах
Ел. джамове
Рекаро салон
Дигитално табло

P.S.
Инжекцията (дюзи, помпа) дава ли фира? Да я водя ли на сервиз и може ли да се отчете това там?
- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
CyberBlade написа:Днеска говорих с човека на бързо.
За сега не съм оглеждал колата на светло (утре ще го направя).
Само си поговорихме - каза, че е сменял помпата в резервоара, нов радиатор, че стария течал, кабели и свещи, анг. ремък.
Колко според вас трябва да струва тази кола:
края на 92 (последните 2-ки)
150 000 км
2/3 врати
Шибидах
Ел. джамове
Рекаро салон
Дигитално табло
![]()
P.S.
Инжекцията (дюзи, помпа) дава ли фира? Да я водя ли на сервиз и може ли да се отчете това там?
Моя го взех за 3300лв без грам амортесьори и с прецакана помпа 91г е,при KR не се водат дюзи ами инжектори и може да са зацапани,помпата няма гаранция,че няма да замине но виж дали непрекъсва колата и дали вие много помпата при даване на контакт,също може да ти замерят налягането при нея трябва да е между 5.5-6bara

- CyberBlade
- Мнения: 426
- Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Ами днеска я огледах по-обстойно колата и ме хвана много яд. Просто двигателя е перфектен обаче купето има мнооого забележки.
Въпрос 1: Генерацията беше свалена след колекторите, катализатора е бил на мястото си - задното гърне е гръмнало. Това се надявам да се е получило защото катализатора се е бил запушил (харчела доста .. ама колко точно ...) и е нажежявал цялата генерация и малко не доизгорял бензин си е казал думата. Според вас?
Въпрос 2: Скоростните кутии на тези модели със лостове ли се превключват предавките или с жила. Защото този има на външен вид същата като моята скоростна кутия - с лостове. (Пък бях прочел в Short shift темата че 16V били с жила
)
Въпрос 1: Генерацията беше свалена след колекторите, катализатора е бил на мястото си - задното гърне е гръмнало. Това се надявам да се е получило защото катализатора се е бил запушил (харчела доста .. ама колко точно ...) и е нажежявал цялата генерация и малко не доизгорял бензин си е казал думата. Според вас?
Въпрос 2: Скоростните кутии на тези модели със лостове ли се превключват предавките или с жила. Защото този има на външен вид същата като моята скоростна кутия - с лостове. (Пък бях прочел в Short shift темата че 16V били с жила

Последна промяна от CyberBlade на Вто 24 окт 2006 22:16, променено общо 1 път.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
CyberBlade написа:Ами днеска я огледах по-обстойно колата и ме хвана много яд. Просто двигателя е перфектен обаче купето има мнооого забележки. Има едно нещо което много ме накара да се замисля. Генерацията беше свалена след колекторите, катализатора е бил на мястото си - задното гърне е гръмнало. Това се надявам да се е получило защото катализатора се е бил запушил (харчела доста .. ама колко точно ...) и е нажежявал цялата генерация и малко не доизгорял бензин си е казал думата. Според вас?
Голф МК2 ГТИ с мотop KR - няма катализатор и ламда сонда:!:


Последна промяна от niikoo_1 на Вто 24 окт 2006 22:13, променено общо 1 път.
- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
KR
Точно така,КР-а няма катализатор и ламбда сонда,ПЛ-а има и са два различни инжекциона-K-Jetronik и KE-Jetronik.Нещо друго е правено,сигурен ли си че е КР? 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: S.Stefanov и 43 госта