P.S. Между другото: Каква е нормалната температура за работа на тови вид двигатели?
Поставяне ремък за охлаждане
Поставяне ремък за охлаждане
Колеги, карам GOLF III 1,9 TD. Зад радиатора има два вентилатора. Единият се задвижва с двигател, а вторият с ремък посредством първия. Въпросът ми е:
Някой знае ли как се поставя този ремък? Необходимо ли е да свалям целия радиатор?
Благодаря Ви предварително !!!
P.S. Между другото: Каква е нормалната температура за работа на тови вид двигатели?
P.S. Между другото: Каква е нормалната температура за работа на тови вид двигатели?
- h_andreev
- Мнения: 91
- Регистриран на: Чет 19 юли 2007 12:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр. Бургас - VW Vento GT 2.0 2E 115hp 1993 ГИ: D.T.Gas GasTech 704
Re: Поставяне ремък за охлаждане
Здравейте,
Вярно е, че възраждам супер стара тема, но не успях да намеря отговора. Проблема ми е същия, ремъка е паднал. Намерих го омотан до втория вентилатор, и го извадих. Мислех че се е скъсал, но се оказа здрав. Гледах гледах и не разбрах как да го сложа обратно. Не е ясно колко време съм я карал така. Иде реч за колата от гаража. Има климатик. Слага ли се без да се свалят перките?
Благодаря Ви предварително.
Вярно е, че възраждам супер стара тема, но не успях да намеря отговора. Проблема ми е същия, ремъка е паднал. Намерих го омотан до втория вентилатор, и го извадих. Мислех че се е скъсал, но се оказа здрав. Гледах гледах и не разбрах как да го сложа обратно. Не е ясно колко време съм я карал така. Иде реч за колата от гаража. Има климатик. Слага ли се без да се свалят перките?
Благодаря Ви предварително.
Последна промяна от h_andreev на Вто 01 ное 2011 16:27, променено общо 1 път.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Поставяне ремък за охлаждане
Със доста мамата мамата се слага без да се разглабя нищо. Лично аз съм правил такава процедура няколко пъти.
- h_andreev
- Мнения: 91
- Регистриран на: Чет 19 юли 2007 12:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр. Бургас - VW Vento GT 2.0 2E 115hp 1993 ГИ: D.T.Gas GasTech 704
Re: Поставяне ремък за охлаждане
Не си спомням как е стоял този ремък. Струва ми се че стои отпред между перките и радиатора. Колко е опасно да се кара само с една работеща перка ?
- zfa159
- Мнения: 7911
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Поставяне ремък за охлаждане
С две перки са само колите с климатик/климатроник или турбодизелите (за Голф съм напълно убеден,че ТД са с две перки,за Пасат мисля,че и ТД са си с една,ако няма климатик).Така или иначе сега е студено и няма да имаш проблем нито с климатика нито със загряване,дори да работи само едната от перките.Когато се затопли обаче,ще страдаш.
Ремъка седи отпред между двете перки и едната задвижва другата посредством него.Като размер са 3 вида и трябва да си видиш по стария точния размер.Този ремък струва под 10лв.Смяната е малко много еротична :
вариант 1 - бъркаш вътре през витлата на перките и се мъчиш да го качиш така,някои хора успяват.
вариант 2 - разглобяваш всичко отпред и го слагаш на място.Под всичко се разбира :
-предна броня
-метална греда под предна броня
-климатичен радиатор (изпразваш фреона,за да не излети в околната среда)
-воден радиатор (ако колата е с най-големия воден радиатор,ти пречат и фаровте)
след това можеш да си сложиш ремъчето на място и сглобяваш по обратния ред.
Уви няма как да измъкнеш напред радиаторите,без да ги разкачиш от маркучите им,защото е измислено малко кофти за подобен род ремонт.

Ремъка седи отпред между двете перки и едната задвижва другата посредством него.Като размер са 3 вида и трябва да си видиш по стария точния размер.Този ремък струва под 10лв.Смяната е малко много еротична :
вариант 1 - бъркаш вътре през витлата на перките и се мъчиш да го качиш така,някои хора успяват.
вариант 2 - разглобяваш всичко отпред и го слагаш на място.Под всичко се разбира :
-предна броня
-метална греда под предна броня
-климатичен радиатор (изпразваш фреона,за да не излети в околната среда)
-воден радиатор (ако колата е с най-големия воден радиатор,ти пречат и фаровте)
след това можеш да си сложиш ремъчето на място и сглобяваш по обратния ред.
Уви няма как да измъкнеш напред радиаторите,без да ги разкачиш от маркучите им,защото е измислено малко кофти за подобен род ремонт.

- h_andreev
- Мнения: 91
- Регистриран на: Чет 19 юли 2007 12:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр. Бургас - VW Vento GT 2.0 2E 115hp 1993 ГИ: D.T.Gas GasTech 704
Re: Поставяне ремък за охлаждане
такаа, ето го и развитието по темата:
Купих нов ремък, така и така е паднал стария (Gates 6.10лв). Започнахме от вентилатора с мотора, успяхме да го вкараме там с помощта на едно кабелче от UTP. След като е сложен ремъка, аз го придържах с пръст да не излезе, а колегата с друго парче кабел, го промуши и успя да го вкара и в другата ролка. Цялата работа за има няма 10 минути.
Благодаря на отзовалите се.
Купих нов ремък, така и така е паднал стария (Gates 6.10лв). Започнахме от вентилатора с мотора, успяхме да го вкараме там с помощта на едно кабелче от UTP. След като е сложен ремъка, аз го придържах с пръст да не излезе, а колегата с друго парче кабел, го промуши и успя да го вкара и в другата ролка. Цялата работа за има няма 10 минути.
Благодаря на отзовалите се.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 85 госта
