:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Проблем с гарнитура.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Pavlikenski_92
Мнения: 168
Регистриран на: Нед 08 юни 2008 20:16
Автомобил: Audi A3
Двигател: ABS 1993
Местоположение: Павликени

Проблем с гарнитура.

Мнениеот Pavlikenski_92 » Сря 11 ное 2009 2:14


Вече трети път сменям горната гарнитура на голфа 1.8 90 коня АБС двигател.Става въпрос за гарнитурата между капака и самата глава и след време пак започва теч на масло и омаслява целия двигател.Трябва ли да има някаква мазителна част на самата гарнитура за да не гори или просто така се слага или гарнитурата е некачествена?




Потребителски аватар
Dead man
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 9978
Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
Автомобил: Hyundai Sonata 2007
Двигател: 2.0 16V 145HP
Местоположение: София,Дружба 1
Контакти:

Re: Проблем с гарнитура.

Мнениеот Dead man » Сря 11 ное 2009 2:29


Гарнитурата ти е некачествена...
Каква марка е и колко пари е в Павликени ?


Потребителски аватар
Pavlikenski_92
Мнения: 168
Регистриран на: Нед 08 юни 2008 20:16
Автомобил: Audi A3
Двигател: ABS 1993
Местоположение: Павликени

Re: Проблем с гарнитура.

Мнениеот Pavlikenski_92 » Сря 11 ное 2009 2:34


Dead man написа:Гарнитурата ти е некачествена...
Каква марка е и колко пари е в Павликени ?

Точно марка незнам,но знам че е в порядъка на 5-10 лева и е от корк.


Потребителски аватар
MaRtiNsKi
Мнения: 2542
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 21:00
Автомобил: GOLF V
Двигател: TDI
Местоположение: Радомир

Re: Проблем с гарнитура.

Мнениеот MaRtiNsKi » Сря 11 ное 2009 2:39


Колега сега си вземи гумена от 25лв и няма да имаш проблеми ;)


Потребителски аватар
Pavlikenski_92
Мнения: 168
Регистриран на: Нед 08 юни 2008 20:16
Автомобил: Audi A3
Двигател: ABS 1993
Местоположение: Павликени

Re: Проблем с гарнитура.

Мнениеот Pavlikenski_92 » Сря 11 ное 2009 2:42


MaRtiNsKi написа:Колега сега си вземи гумена от 25лв и няма да имаш проблеми ;)

Дали е по надеждна?


Потребителски аватар
MaRtiNsKi
Мнения: 2542
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 21:00
Автомобил: GOLF V
Двигател: TDI
Местоположение: Радомир

Re: Проблем с гарнитура.

Мнениеот MaRtiNsKi » Сря 11 ное 2009 3:02


Pavlikenski_92 написа:
MaRtiNsKi написа:Колега сега си вземи гумена от 25лв и няма да имаш проблеми ;)

Дали е по надеждна?


Доста по-надеждна от корковата ;) Взимай и не му мисли :) Ще видиш,че в пъти повече ще издържи от тия боклуци от по 5лв и + това ще си избие парите ;)


valeri_m
Мнения: 112
Регистриран на: Нед 14 дек 2008 19:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Бг- Монтреал.Canada

Re: Проблем с гарнитура.

Мнениеот valeri_m » Сря 11 ное 2009 4:56


И корковата става ,но първо си оправи капака.
Как ставаили обръщаш капака и при дупките на шпилките ще видиш ,че са изпъкнали с нещо по голямо на диаметър внимателно на равна повърхност да ги изравниш и си ок. :Mr Green Fun


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Re: Проблем с гарнитура.

Мнениеот IvanMan » Сря 11 ное 2009 6:37


като си купуваш гумена гарнитура към нея трябва да има и нови шпилки, трябва да ги смениш преди да сложиш гумената гарнитура.


boko
Мнения: 38
Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 1:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Проблем с гарнитура.

Мнениеот boko » Сря 11 ное 2009 10:26


И колега, преди да сложиш гумената гарнитура си сложи силикон, ама от черния на Виктор рейнц, на самата глава и после на капака намажи тънка лентичка силикон и слагаш гарнитурата и след това капака като стягаш гайките на кръст и равномерно по няколко пъти, но внимавай да не пренатегнеш... и гледай в гумената гарнитура трябва да има шпилки и наче със старите нява да стане


d1daka
Мнения: 200
Регистриран на: Нед 23 авг 2009 12:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pavlikeni

Re: Проблем с гарнитура.

Мнениеот d1daka » Сря 11 ное 2009 11:04


Мисля че като компромисен вариянт би трябвало да стане и със червен силикон вместо гарнитура мажеш сичко слагаш капака стягаш болтовете и си готов ^^ поне така съм чувал че с червения силикон ставало


Потребителски аватар
келеш
Мнения: 180
Регистриран на: Сря 21 окт 2009 21:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Стамболийски

Re: Проблем с гарнитура.

Мнениеот келеш » Сря 11 ное 2009 11:13


boko написа:И колега, преди да сложиш гумената гарнитура си сложи силикон, ама от черния на Виктор рейнц,

И аз сменях 3-4 пъти гарнитурите и все си омасляваше двигателя.Посъветваха ме да сложа от този уплътнител и от както е поставена гарнитурата(коркова за 4,50лв)+уплътнителя нямам ядове.
Уплътнителя го взех за 12 лв тубичката.


Потребителски аватар
jorkatacool23
Мнения: 155
Регистриран на: Сря 19 ное 2008 16:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Проблем с гарнитура.

Мнениеот jorkatacool23 » Сря 11 ное 2009 11:14


Моята е гумена и я лепих с черен силикон :mrgreen: вече трета година не е избила от никъде. :D Мажеш леко тънак слой без да прекаляваш със силикона,после стягаш на кръст и си готов. :beer


skakalec
Мнения: 17
Регистриран на: Сря 03 юни 2009 12:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vidin

Re: Проблем с гарнитура.

Мнениеот skakalec » Сря 11 ное 2009 13:15


Колега, а с какво масло караш колата? Ако е синтетика или полусинтетика да знаеш, че то разяжда корка за разлика от минералното. Инъче можеш да почистиш с много фина шкурка повърхността на капака и на главата, като преди това ги почисти и от маслото и вземи едно лепило, КУРИЛО мисля се казваше, немско е и струва 7 -8 лв. Намазваш капака, главата и корковата гарнитура от двете страни, изчакваш 5 минути поставяш корка, отгоре капака и стягяш . Аз лично съм правил тази процедура и не потече и един грам масло след това.


ludiafen
Мнения: 49
Регистриран на: Съб 05 сеп 2009 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: из България

Re: Проблем с гарнитура.

Мнениеот ludiafen » Сря 11 ное 2009 15:01


Колега имам същия проблем!При мене ставаше същото с какво ли не са го правили два три пъти го отваряха и силикони това онова но при мене проблема е че горния ми капак е бил малко крив и неможе да се затвори напълно и затова се стича масло.Сега търся да купя такъв капак.


Потребителски аватар
balamata
Мнения: 507
Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
Автомобил: Renault Laguna
Двигател: F3P720
Местоположение: Плевен

Re: Проблем с гарнитура.

Мнениеот balamata » Сря 11 ное 2009 18:00


На моя АБС,течът е най-много отзад към моното.Докато при предния ми голф(АБД),нямаше проблеми с въпросната гарнитура.Почвам да си мисля,да не би проблема да е от това,че двигателя е леко наклонен назад?Защото и след двете ми смени все отзад протича.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта