
Проблем с гарнитура.
- Pavlikenski_92
- Мнения: 168
- Регистриран на: Нед 08 юни 2008 20:16
- Автомобил: Audi A3
- Двигател: ABS 1993
- Местоположение: Павликени
Проблем с гарнитура.
Вече трети път сменям горната гарнитура на голфа 1.8 90 коня АБС двигател.Става въпрос за гарнитурата между капака и самата глава и след време пак започва теч на масло и омаслява целия двигател.Трябва ли да има някаква мазителна част на самата гарнитура за да не гори или просто така се слага или гарнитурата е некачествена?
- Dead man
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 9978
- Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
- Автомобил: Hyundai Sonata 2007
- Двигател: 2.0 16V 145HP
- Местоположение: София,Дружба 1
- Контакти:
Re: Проблем с гарнитура.
Гарнитурата ти е некачествена...
Каква марка е и колко пари е в Павликени ?
Каква марка е и колко пари е в Павликени ?
- Pavlikenski_92
- Мнения: 168
- Регистриран на: Нед 08 юни 2008 20:16
- Автомобил: Audi A3
- Двигател: ABS 1993
- Местоположение: Павликени
Re: Проблем с гарнитура.
Dead man написа:Гарнитурата ти е некачествена...
Каква марка е и колко пари е в Павликени ?
Точно марка незнам,но знам че е в порядъка на 5-10 лева и е от корк.
- MaRtiNsKi
- Мнения: 2542
- Регистриран на: Пон 09 апр 2007 21:00
- Автомобил: GOLF V
- Двигател: TDI
- Местоположение: Радомир
Re: Проблем с гарнитура.
Колега сега си вземи гумена от 25лв и няма да имаш проблеми 

- Pavlikenski_92
- Мнения: 168
- Регистриран на: Нед 08 юни 2008 20:16
- Автомобил: Audi A3
- Двигател: ABS 1993
- Местоположение: Павликени
Re: Проблем с гарнитура.
MaRtiNsKi написа:Колега сега си вземи гумена от 25лв и няма да имаш проблеми
Дали е по надеждна?
- MaRtiNsKi
- Мнения: 2542
- Регистриран на: Пон 09 апр 2007 21:00
- Автомобил: GOLF V
- Двигател: TDI
- Местоположение: Радомир
Re: Проблем с гарнитура.
Pavlikenski_92 написа:MaRtiNsKi написа:Колега сега си вземи гумена от 25лв и няма да имаш проблеми
Дали е по надеждна?
Доста по-надеждна от корковата



-
- Мнения: 112
- Регистриран на: Нед 14 дек 2008 19:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Бг- Монтреал.Canada
Re: Проблем с гарнитура.
И корковата става ,но първо си оправи капака.
Как ставаили обръщаш капака и при дупките на шпилките ще видиш ,че са изпъкнали с нещо по голямо на диаметър внимателно на равна повърхност да ги изравниш и си ок.
Как ставаили обръщаш капака и при дупките на шпилките ще видиш ,че са изпъкнали с нещо по голямо на диаметър внимателно на равна повърхност да ги изравниш и си ок.

- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10432
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
Re: Проблем с гарнитура.
като си купуваш гумена гарнитура към нея трябва да има и нови шпилки, трябва да ги смениш преди да сложиш гумената гарнитура.
Re: Проблем с гарнитура.
И колега, преди да сложиш гумената гарнитура си сложи силикон, ама от черния на Виктор рейнц, на самата глава и после на капака намажи тънка лентичка силикон и слагаш гарнитурата и след това капака като стягаш гайките на кръст и равномерно по няколко пъти, но внимавай да не пренатегнеш... и гледай в гумената гарнитура трябва да има шпилки и наче със старите нява да стане
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: Нед 23 авг 2009 12:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pavlikeni
Re: Проблем с гарнитура.
Мисля че като компромисен вариянт би трябвало да стане и със червен силикон вместо гарнитура мажеш сичко слагаш капака стягаш болтовете и си готов ^^ поне така съм чувал че с червения силикон ставало
- келеш
- Мнения: 180
- Регистриран на: Сря 21 окт 2009 21:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Стамболийски
Re: Проблем с гарнитура.
boko написа:И колега, преди да сложиш гумената гарнитура си сложи силикон, ама от черния на Виктор рейнц,
И аз сменях 3-4 пъти гарнитурите и все си омасляваше двигателя.Посъветваха ме да сложа от този уплътнител и от както е поставена гарнитурата(коркова за 4,50лв)+уплътнителя нямам ядове.
Уплътнителя го взех за 12 лв тубичката.
- jorkatacool23
- Мнения: 155
- Регистриран на: Сря 19 ное 2008 16:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Проблем с гарнитура.
Моята е гумена и я лепих с черен силикон
вече трета година не е избила от никъде.
Мажеш леко тънак слой без да прекаляваш със силикона,после стягаш на кръст и си готов. 



-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Сря 03 юни 2009 12:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: vidin
Re: Проблем с гарнитура.
Колега, а с какво масло караш колата? Ако е синтетика или полусинтетика да знаеш, че то разяжда корка за разлика от минералното. Инъче можеш да почистиш с много фина шкурка повърхността на капака и на главата, като преди това ги почисти и от маслото и вземи едно лепило, КУРИЛО мисля се казваше, немско е и струва 7 -8 лв. Намазваш капака, главата и корковата гарнитура от двете страни, изчакваш 5 минути поставяш корка, отгоре капака и стягяш . Аз лично съм правил тази процедура и не потече и един грам масло след това.
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: Съб 05 сеп 2009 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: из България
Re: Проблем с гарнитура.
Колега имам същия проблем!При мене ставаше същото с какво ли не са го правили два три пъти го отваряха и силикони това онова но при мене проблема е че горния ми капак е бил малко крив и неможе да се затвори напълно и затова се стича масло.Сега търся да купя такъв капак.
- balamata
- Мнения: 507
- Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
- Автомобил: Renault Laguna
- Двигател: F3P720
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с гарнитура.
На моя АБС,течът е най-много отзад към моното.Докато при предния ми голф(АБД),нямаше проблеми с въпросната гарнитура.Почвам да си мисля,да не би проблема да е от това,че двигателя е леко наклонен назад?Защото и след двете ми смени все отзад протича.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта