Питане за рам номера на Г4
- S_T_I_N_G
- Мнения: 1388
- Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:05
- Автомобил: GOLF 4 1.8 T
- Двигател: AGU GU GU GUUUUUU
- Местоположение: София - Овча Купел
Питане за рам номера на Г4
Гуде се намира по шасито?По двигателя?Трябва ли Г4 ДЖТИ 150кс 2000г с турбо да има блоу офф клапан?Или щом е с турбо да е с този клапан?Колко струва направата на такъв ?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- S_T_I_N_G
- Мнения: 1388
- Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:05
- Автомобил: GOLF 4 1.8 T
- Двигател: AGU GU GU GUUUUUU
- Местоположение: София - Овча Купел
Re: Питане за рам номера на Г4
Е добре ето по цивилизовано:)
Къде се намира някакъв номер с който се следи дали не е крадено купето или двигателя (двигателя си има отделно нали такъв номер)мисля че му се казваше РАМ номер.Става дума за голф 4
Ако МОДЕЛА е с турбо трябва ли да има блоу офф клапан ? Да не съм наясно и сигурно доста идиотско съм се изказал но не разбирам и не съм наясно.Дано сега да съм по ясен

Къде се намира някакъв номер с който се следи дали не е крадено купето или двигателя (двигателя си има отделно нали такъв номер)мисля че му се казваше РАМ номер.Става дума за голф 4
Ако МОДЕЛА е с турбо трябва ли да има блоу офф клапан ? Да не съм наясно и сигурно доста идиотско съм се изказал но не разбирам и не съм наясно.Дано сега да съм по ясен


- golf4_GTI
- Мнения: 68
- Регистриран на: Пет 27 май 2011 18:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Раднево
Re: Питане за рам номера на Г4
всяка кола турбо бензин има блоу оф клапан
- madwifi
- Мнения: 231
- Регистриран на: Вто 22 юли 2008 14:35
- Автомобил: VW Polo 6N1
- Двигател: 1.9D AEF
- Местоположение: София
Re: Питане за рам номера на Г4
Привет колега. Номера за който говориш не се казва РАМ номер, а се нарича номер на рама (шаси) или VIN.
При голф 4 номера се намира под кората на механизма на чистачките. Заграденото с кръгче на снимката.
По този номер може да се разбере кога е произведена колата, къде, за кой пазар и т.н. но при официален представител на VW.
Двигателя си има собствен номер който в зависимост от модела двигател седи на различно място.
При голф 4 номера се намира под кората на механизма на чистачките. Заграденото с кръгче на снимката.
По този номер може да се разбере кога е произведена колата, къде, за кой пазар и т.н. но при официален представител на VW.
Двигателя си има собствен номер който в зависимост от модела двигател седи на различно място.
- S_T_I_N_G
- Мнения: 1388
- Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:05
- Автомобил: GOLF 4 1.8 T
- Двигател: AGU GU GU GUUUUUU
- Местоположение: София - Овча Купел
Re: Питане за рам номера на Г4
Madwifi да за това питах точно за този РАМ номер за да проверя колата която съм си харесал дали всичко е ок и . А къде е номера на двигателя на голф 4 VW Golf 1,8 Turbo GTI 1999-2001 ГОДИНА или на 1.8 20 В същата година.
golf4_GTI добре но защо тогажа казват че има сложен такъв клапан примерно в обявите на някой а на други няма обявен или няма как да няма ако е VW Golf 1,8 Turbo GTI 1999-2001 така ли ? ето пример viewtopic.php?f=44&t=299332 и това http://www.cars.bg/u381566 или всеки модел VW Golf 1,8 Turbo GTI има този клапан ?
Още малко глупави въпроси VW Golf 4x4 Септември 2001 4х4 може ли да се каре но не на 4х4 а да се изключи и включи или няма как?
Колко кончета са 92 kW ?150 или бъркам?
Може ли в някакви параметри да ми кажете колко е разхода на VW Golf 4x4
в какви параметри е ? И ако е с Газ инжексцион също
golf4_GTI добре но защо тогажа казват че има сложен такъв клапан примерно в обявите на някой а на други няма обявен или няма как да няма ако е VW Golf 1,8 Turbo GTI 1999-2001 така ли ? ето пример viewtopic.php?f=44&t=299332 и това http://www.cars.bg/u381566 или всеки модел VW Golf 1,8 Turbo GTI има този клапан ?
Още малко глупави въпроси VW Golf 4x4 Септември 2001 4х4 може ли да се каре но не на 4х4 а да се изключи и включи или няма как?
Колко кончета са 92 kW ?150 или бъркам?
Може ли в някакви параметри да ми кажете колко е разхода на VW Golf 4x4
в какви параметри е ? И ако е с Газ инжексцион също
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Питане за рам номера на Г4
Всеки бензинов мотор с турбо,трябва да има Блоу офф,защото като е затворен дросела,трябва нещо да разтоварва турбото
Той е необходим,за да работи двигателя 
Както го пишат,че го има и го изтъкват,така може да се изтъкват и "има свещи,има стартер" и т.н.
Коструктивно няма как да го няма,защото трябва да е там.Дали е оригиналния или е сменен с някакъв друг и затова го изтъкват,никой не знае, освен автора на обявата,понякога и той не знае
така нареченото 4х4 не е точно 4х4 и не може да се спира (няма копче или ръчка или нещо такова).То е като системата Синхро при по-старите Голф и Пасат и идеята му е,че когато превъртат предните колела,придава въртящ момент и към задните и се завъртат и те.Не е посоянно зацепено на 100% и т.н. При по-старите системи се прави с виско-муфа,която като развие дадени обороти,зацепва и задния мост (предните колела се въртят и боксуват,задните не се движат,тогава муфата зацепва и тръгват и задните).То в движение също зацепва,при рязко подаване на газ и т.н. До колкото помня работеше и на заден ход.При Куатро (системата на Ауди),има междинен диференциал между предна и задна ос и той разпределя въртящия момент.Когато предните колела боксуват,диференциала се заключва (обикновено електронно става това) и придава еднакви обороти към предния и задния диференциал и така действа.Имаше тема по въпроса,питай Гугъл,да прочетеш,защото аз карам по спомени и не претендирам,че ми е 100% вярно.Тъкмо ще прочетеш и каква точно система за " 4х4 " се монтира на Голф 4



Както го пишат,че го има и го изтъкват,така може да се изтъкват и "има свещи,има стартер" и т.н.

Коструктивно няма как да го няма,защото трябва да е там.Дали е оригиналния или е сменен с някакъв друг и затова го изтъкват,никой не знае, освен автора на обявата,понякога и той не знае

така нареченото 4х4 не е точно 4х4 и не може да се спира (няма копче или ръчка или нещо такова).То е като системата Синхро при по-старите Голф и Пасат и идеята му е,че когато превъртат предните колела,придава въртящ момент и към задните и се завъртат и те.Не е посоянно зацепено на 100% и т.н. При по-старите системи се прави с виско-муфа,която като развие дадени обороти,зацепва и задния мост (предните колела се въртят и боксуват,задните не се движат,тогава муфата зацепва и тръгват и задните).То в движение също зацепва,при рязко подаване на газ и т.н. До колкото помня работеше и на заден ход.При Куатро (системата на Ауди),има междинен диференциал между предна и задна ос и той разпределя въртящия момент.Когато предните колела боксуват,диференциала се заключва (обикновено електронно става това) и придава еднакви обороти към предния и задния диференциал и така действа.Имаше тема по въпроса,питай Гугъл,да прочетеш,защото аз карам по спомени и не претендирам,че ми е 100% вярно.Тъкмо ще прочетеш и каква точно система за " 4х4 " се монтира на Голф 4


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 123 госта