
ламбда сонда от 1.8 аам на 2е
- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
ламбда сонда от 1.8 аам на 2е
колеги въпроса ми е дали ще стане ламбда сондата от голф 3 1.8 аам на 2е и двете сонди са с 4 жила само ще трябва да прехвърля буксите че не са еднакви 

- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: ламбда сонда от 1.8 аам на 2е
Аз знам само за 2 вида ламбда сонди - широколентови и обикновени. Щом и двете са с 4 кабела, значи са обикновени и би трябвало да са взаимнозаменяеми (изключае буксата, както си установил).
Цветовете на кабелите също би трябвало да съвпадат, така че не би трябвало да имаш затруднения.
Цветовете на кабелите също би трябвало да съвпадат, така че не би трябвало да имаш затруднения.
- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: ламбда сонда от 1.8 аам на 2е
причината да искам да я сменя е че при ръчка изпушва черно и разхода на борда е кам 13-14 на 100 при нормално каране
колата е с изпускателен колектор 4-2-1 и ламбда сондата е закачена там където двете тръби се свързват
дали сме я поставили на правилното място


- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: ламбда сонда от 1.8 аам на 2е
basata-user написа:причината да искам да я сменя е че при ръчка изпушва черно и разхода на борда е кам 13-14 на 100 при нормално каранеколата е с изпускателен колектор 4-2-1 и ламбда сондата е закачена там където двете тръби се свързват
дали сме я поставили на правилното място
По този въпрос не съм компетентен. Но ако съмненията са ти в самата лабда, би могъл да и направиш диагностика...
А и въобще е хубаво да почнеш от цялостна диагностика ако смяташ, че има проблем, а не знаеш къде е.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19721
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: ламбда сонда от 1.8 аам на 2е
basata-user написа:дали сме я поставили на правилното място
Ми не, не сте и ник'ва работа не върши!
Когато някой тръгне да конструира кола разсъждава по следния начин:
'Те тоя валяк, при те тия обороти, дет' контролера си ги знае колко са, ще изкара текущите изгорели газове до мястото, дето оня тулуп, колегата-конструктор, е забил сондата за Х секунди.
Значи аз като получа резултата ще знам, че това е било за У цикъла на мотора назад.
И щ'си праа сметката дали да увеличавам впрускването още или няма да го увеличавам

Елементарна сметка Път-Скорост-Време, баса
Ти като промениш пътя, а и като сметнеш, че си променил малко или много и скороста, какво ще получиш точно?
А иначе Ламбдите са наистина 2 типа, но типовете са други

Циркониево-диоксидни (генерират напрежение) и Титаниево-диоксидни (променят си съпротивлението)
viewtopic.php?f=17&t=113723&hilit=+%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%B1%D0%B4%D0%B0%2A
- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: ламбда сонда от 1.8 аам на 2е
radotom написа:basata-user написа:дали сме я поставили на правилното място
Ми не, не сте и ник'ва работа не върши!
Когато някой тръгне да конструира кола разсъждава по следния начин:
'Те тоя валяк, при те тия обороти, дет' контролера си ги знае колко са, ще изкара текущите изгорели газове до мястото, дето оня тулуп, колегата-конструктор, е забил сондата за Х секунди.
Значи аз като получа резултата ще знам, че това е било за У цикъла на мотора назад.
И щ'си праа сметката дали да увеличавам впрускването още или няма да го увеличавам'
Елементарна сметка Път-Скорост-Време, баса
Ти като промениш пътя, а и като сметнеш, че си променил малко или много и скороста, какво ще получиш точно?
А иначе Ламбдите са наистина 2 типа, но типовете са други![]()
Циркониево-диоксидни (генерират напрежение) и Титаниево-диоксидни (променят си съпротивлението)
viewtopic.php?f=17&t=113723&hilit=+%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%B1%D0%B4%D0%B0%2A
и сега как да процедираме

- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: ламбда сонда от 1.8 аам на 2е
radotom написа:А иначе Ламбдите са наистина 2 типа, но типовете са други![]()
Циркониево-диоксидни (генерират напрежение) и Титаниево-диоксидни (променят си съпротивлението)
viewtopic.php?f=17&t=113723&hilit=+%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%B1%D0%B4%D0%B0%2A
Това е напълно вярно, но само допълва това, което аз казах


- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: ламбда сонда от 1.8 аам на 2е
диагностика беше правена преди месец сондата беше мудна но работеше 

- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: ламбда сонда от 1.8 аам на 2е
Ами смъкни я на "оригиналното" и място. Какво друго остава?
Но се съмнявам, че пушилката е от нея. Играл съм си със сонда и без нея...литър разход отгоре. По-добре замери налягане в рейката, търси нещо което грубо олива колата в бензин. Датчик побъркан...
Но се съмнявам, че пушилката е от нея. Играл съм си със сонда и без нея...литър разход отгоре. По-добре замери налягане в рейката, търси нещо което грубо олива колата в бензин. Датчик побъркан...
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19721
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: ламбда сонда от 1.8 аам на 2е
Честно казано - и аз се съмнявам малко пушиляка да е от сондата
При пълно натоварване на мотора контролера 'ич му не пука кой какво показал - той е добро говедце и ако 'сичко му е у ред - пуска дюзите на макс!
Иначе наистина можеш да пробваш да боднеш сондата на разтояние, равно на това, на което е била.
Тъй като конфигурацията на колекторите вече е променена - вземаш един шивашки метър и мериш разтоянието на някой колега с оригинални колектори.
След това мериш и при теб
'Ма на студен мотор, че иначе ша стопиш метърчето!


При пълно натоварване на мотора контролера 'ич му не пука кой какво показал - той е добро говедце и ако 'сичко му е у ред - пуска дюзите на макс!
Иначе наистина можеш да пробваш да боднеш сондата на разтояние, равно на това, на което е била.
Тъй като конфигурацията на колекторите вече е променена - вземаш един шивашки метър и мериш разтоянието на някой колега с оригинални колектори.
След това мериш и при теб

'Ма на студен мотор, че иначе ша стопиш метърчето!


- icemenn
- Мнения: 504
- Регистриран на: Съб 12 яну 2008 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: ламбда сонда от 1.8 аам на 2е
И още нещо сигурен ли че AAM е с ламбда сонда с 4 жила??защото съм свалял над 5 бр от същия мотор и не съм срещал такъв с 4 жила.
- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: ламбда сонда от 1.8 аам на 2е
icemenn написа:И още нещо сигурен ли че AAM е с ламбда сонда с 4 жила??защото съм свалял над 5 бр от същия мотор и не съм срещал такъв с 4 жила.
да сигурен сам мотора беше 95г. и е с 4-жилна сонда

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта