1.8 ABS прекасва при 1500 оборота

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
slavcata
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 18:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

1.8 ABS прекасва при 1500 оборота

Мнениеот slavcata » Чет 01 фев 2007 19:38


Колеги,имам следния проблем.Когато карам без газ примерно на парва или втора,или трета без зна4ение колата ми прекасва,прехалцва предарпва.Аз сега като ми направи така я лажа с малко полусаединител.Ина4е си варви голфа вси4ко е ок нямам други оплаквания и на други обороти не прекасва.А интересното е,4е не го прави постоянно.Разхода на гориво е нормален.Ако някои може да ми каже какво може да е 6те сам благодарен.Аз ли4но се самнявам за све6ти,или ламбда сонда.Но все пак искам да 4уя и ва6ето компетентно мнение.Благодаря ви!




Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Чет 01 фев 2007 23:54


Читава ли ти е запалителната система :?:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 02 фев 2007 10:03


Проверка в следния порядък:
палец-дистрибуторна капачка-кабели-лули-свещи(може и в обратен ред)
После-куплунга към TPS(или самия TPS)-куплунга на дюзата на инжекциона(малко вероятно е да самата дюза)-куплунг на стъпковото моторче(или самото моторче-твърде вероятно)
И накрая си провери изолацията на целия сноп кабели който минава край капака на клапаните-много често нагаря от темепратурата,изолацията се чупи ,дава малък контакт на маса и дросела почва да играе-аз го имах този проблем и ми костваше 2 месеца нерви докато го открия!


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

1.8 ABS прекъсва ...

Мнениеот Dpop » Пет 02 фев 2007 12:29


Здравей колега.

Случвало ли се да ти загасне двегателя(след студен старт) след като е поработил малко, примерно 4-5 мин. И след като опиташ да запалиш отново, да се наложи да въртиш повече пъти. Или да ти е загасвал по инерция при горните условия - леко загрял. Прави ли ти впечатление, когото си загрее до нормалнота работна температура, оборотомера да играе леко в рамките на 150-200 оборота нагоре и 100 оборота надолу.
Бих ти услужил с кабели, свещи, дистр. капачка и палец, но сме в различни градове. Помоли някой да ти даде за да елиминираш категорично тези елементи.
Малко ме съмнява да са те, защото няма да се проявяват само при тези обороти за които си писал.


Потребителски аватар
titi7707
Мнения: 2482
Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABS 1993
Местоположение: Плевен

Мнениеот titi7707 » Нед 04 фев 2007 17:52


колега ако разрешиш проблема пиши защото и моя при 1800 об, го прави същото и на газ и на бензин!


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2704
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Нед 04 фев 2007 19:40


ООооооооххххххх много боли потинциометъра на дроселовата клапа,така да знаеш.


Потребителски аватар
plamen032
Мнения: 763
Регистриран на: Нед 23 юли 2006 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот plamen032 » Нед 04 фев 2007 19:46


Обеднена гориво-въздушна смес??? при тези 1500 оборота аванса трака ли ти? реголировка?


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Нед 04 фев 2007 22:31


Vasseto написа:ООооооооххххххх много боли потинциометъра на дроселовата клапа,така да знаеш.

Бе не го плашете човека-от 30 до 50 лв втора употреба....можеш да избираш-важното е пистите да не са много надраскани.Сменяш и ще те изкара до другия купувач.


Потребителски аватар
slavcata
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 18:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Re: 1.8 ABS прекъсва ...

Мнениеот slavcata » Пон 05 фев 2007 7:36


dpp написа:Здравей колега.

Случвало ли се да ти загасне двегателя(след студен старт) след като е поработил малко, примерно 4-5 мин. И след като опиташ да запалиш отново, да се наложи да въртиш повече пъти. Или да ти е загасвал по инерция при горните условия - леко загрял. Прави ли ти впечатление, когото си загрее до нормалнота работна температура, оборотомера да играе леко в рамките на 150-200 оборота нагоре и 100 оборота надолу.
Бих ти услужил с кабели, свещи, дистр. капачка и палец, но сме в различни градове. Помоли някой да ти даде за да елиминираш категорично тези елементи.
Малко ме съмнява да са те, защото няма да се проявяват само при тези обороти за които си писал.

Ами да слу4вало ми се е особено ако завия пален нляв или десен на място.Когато хидравликата допалнително натоварва мотора,но интересното е,4е не го прави постоянно :( .Ина4е голфа си варви здраво,поне за сега.


Потребителски аватар
slavcata
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 18:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот slavcata » Пон 05 фев 2007 7:38


plamen032 написа:Обеднена гориво-въздушна смес??? при тези 1500 оборота аванса трака ли ти? реголировка?

Сместа си е добре даже е леко богата,но това може да се далжи и на ламбда сондата.Не знам на колко к е


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1.8 ABS прекъсва ...

Мнениеот Dpop » Пон 05 фев 2007 9:55


slavcata написа:
dpp написа:Здравей колега.

Случвало ли се да ти загасне двегателя(след студен старт) след като е поработил малко, ... .

Ами да слу4вало ми се е особено ако завия пален нляв или десен на място.Когато хидравликата допалнително натоварва мотора,но интересното е,4е не го прави постоянно :( .Ина4е голфа си варви здраво,поне за сега.
...
но това може да се далжи и на ламбда сондата.Не знам на колко к е


Според мен от писаното по-горе "виновникът" за неприятностите ти остава ламбдата, както и ти си предположил. Ако тя си е тръгнала(предсмърни хрипове) се проявяват такива състояния. Може да караш и седмица без проблеми и после в един ден да ти направи на няколко пъти номер. Не ми се вярва хидравликата да участва в проблема, :dontknow: по-скоро съвпадение на момента.
Най-сигурно е да ти закачат колицата на компютър и ще се разбере със сигурност.

В упътването за монтаж на сондата е посочено, че тя е консуматив, като свещите, кабелите и др. Също е посочено, че е добре да се сменя на ок 50 - 60 хил. км.
Лек и успешен ден.


Потребителски аватар
titi7707
Мнения: 2482
Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABS 1993
Местоположение: Плевен

Re: 1.8 ABS прекъсва ...

Мнениеот titi7707 » Сря 07 фев 2007 20:22


dpp написа:
slavcata написа:
dpp написа:Здравей колега.

Случвало ли се да ти загасне двегателя(след студен старт) след като е поработил малко, ... .

Ами да слу4вало ми се е особено ако завия пален нляв или десен на място.Когато хидравликата допалнително натоварва мотора,но интересното е,4е не го прави постоянно :( .Ина4е голфа си варви здраво,поне за сега.
...
но това може да се далжи и на ламбда сондата.Не знам на колко к е


Според мен от писаното по-горе "виновникът" за неприятностите ти остава ламбдата, както и ти си предположил. Ако тя си е тръгнала(предсмърни хрипове) се проявяват такива състояния. Може да караш и седмица без проблеми и после в един ден да ти направи на няколко пъти номер. Не ми се вярва хидравликата да участва в проблема, :dontknow: по-скоро съвпадение на момента.
Най-сигурно е да ти закачат колицата на компютър и ще се разбере със сигурност.

В упътването за монтаж на сондата е посочено, че тя е консуматив, като свещите, кабелите и др. Също е посочено, че е добре да се сменя на ок 50 - 60 хил. км.
Лек и успешен ден.
при мен се е случвало при рязко спиране ипълен десен загряла да загасне на бензин при 1600 и рязка газ аванса причуква до около 2300 какво е това чудо дали ламбдсонда или нещо друго?


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1.8 ABS прекъсва ...

Мнениеот Dpop » Сря 07 фев 2007 20:59


titi28 написа:
dpp написа:
slavcata написа:
dpp написа:Здравей колега.

.
при мен се е случвало при рязко спиране ипълен десен загряла да загасне на бензин при 1600 и рязка газ аванса причуква до около 2300 какво е това чудо дали ламбдсонда или нещо друго?


Имаш лично съобщение.


Потребителски аватар
genchovw
Мнения: 64
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 21:08
Автомобил: Golf 4 Variant
Двигател: AGR
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот genchovw » Сря 07 фев 2007 22:44


Здравейте Колеги, аз имах същия проблем, не съм сигурен че и при вас нещата са такива, но все пак.Моето делко беше марка VALEO така е било оригинално, като свалих дистрибуторната капачка забелязах че има луфт
в остта си /наляво-надясно/, допитах се и ми казаха че нетрябва да има такъв, купих си втора употреба BOSHC , смених го и проблема ми с прекъсването при подаване на газта изчезна :)


Потребителски аватар
slavcata
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 18:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Re: 1.8 ABS прекъсва ...

Мнениеот slavcata » Сря 07 фев 2007 23:12


dpp написа:
titi28 написа:
dpp написа:
slavcata написа:
dpp написа:Здравей колега.

.
при мен се е случвало при рязко спиране ипълен десен загряла да загасне на бензин при 1600 и рязка газ аванса причуква до около 2300 какво е това чудо дали ламбдсонда или нещо друго?


Имаш лично съобщение.

При мен е са6тото само4е не го прави постоянно :?:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 94 госта