


1.8 ABS прекасва при 1500 оборота
- slavcata
- Мнения: 216
- Регистриран на: Пон 23 окт 2006 18:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
1.8 ABS прекасва при 1500 оборота
Колеги,имам следния проблем.Когато карам без газ примерно на парва или втора,или трета без зна4ение колата ми прекасва,прехалцва предарпва.Аз сега като ми направи така я лажа с малко полусаединител.Ина4е си варви голфа вси4ко е ок нямам други оплаквания и на други обороти не прекасва.А интересното е,4е не го прави постоянно.Разхода на гориво е нормален.Ако някои може да ми каже какво може да е 6те сам благодарен.Аз ли4но се самнявам за све6ти,или ламбда сонда.Но все пак искам да 4уя и ва6ето компетентно мнение.Благодаря ви!
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Проверка в следния порядък:
палец-дистрибуторна капачка-кабели-лули-свещи(може и в обратен ред)
После-куплунга към TPS(или самия TPS)-куплунга на дюзата на инжекциона(малко вероятно е да самата дюза)-куплунг на стъпковото моторче(или самото моторче-твърде вероятно)
И накрая си провери изолацията на целия сноп кабели който минава край капака на клапаните-много често нагаря от темепратурата,изолацията се чупи ,дава малък контакт на маса и дросела почва да играе-аз го имах този проблем и ми костваше 2 месеца нерви докато го открия!
палец-дистрибуторна капачка-кабели-лули-свещи(може и в обратен ред)
После-куплунга към TPS(или самия TPS)-куплунга на дюзата на инжекциона(малко вероятно е да самата дюза)-куплунг на стъпковото моторче(или самото моторче-твърде вероятно)
И накрая си провери изолацията на целия сноп кабели който минава край капака на клапаните-много често нагаря от темепратурата,изолацията се чупи ,дава малък контакт на маса и дросела почва да играе-аз го имах този проблем и ми костваше 2 месеца нерви докато го открия!
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
1.8 ABS прекъсва ...
Здравей колега.
Случвало ли се да ти загасне двегателя(след студен старт) след като е поработил малко, примерно 4-5 мин. И след като опиташ да запалиш отново, да се наложи да въртиш повече пъти. Или да ти е загасвал по инерция при горните условия - леко загрял. Прави ли ти впечатление, когото си загрее до нормалнота работна температура, оборотомера да играе леко в рамките на 150-200 оборота нагоре и 100 оборота надолу.
Бих ти услужил с кабели, свещи, дистр. капачка и палец, но сме в различни градове. Помоли някой да ти даде за да елиминираш категорично тези елементи.
Малко ме съмнява да са те, защото няма да се проявяват само при тези обороти за които си писал.
Случвало ли се да ти загасне двегателя(след студен старт) след като е поработил малко, примерно 4-5 мин. И след като опиташ да запалиш отново, да се наложи да въртиш повече пъти. Или да ти е загасвал по инерция при горните условия - леко загрял. Прави ли ти впечатление, когото си загрее до нормалнота работна температура, оборотомера да играе леко в рамките на 150-200 оборота нагоре и 100 оборота надолу.
Бих ти услужил с кабели, свещи, дистр. капачка и палец, но сме в различни градове. Помоли някой да ти даде за да елиминираш категорично тези елементи.
Малко ме съмнява да са те, защото няма да се проявяват само при тези обороти за които си писал.
- slavcata
- Мнения: 216
- Регистриран на: Пон 23 окт 2006 18:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Re: 1.8 ABS прекъсва ...
dpp написа:Здравей колега.
Случвало ли се да ти загасне двегателя(след студен старт) след като е поработил малко, примерно 4-5 мин. И след като опиташ да запалиш отново, да се наложи да въртиш повече пъти. Или да ти е загасвал по инерция при горните условия - леко загрял. Прави ли ти впечатление, когото си загрее до нормалнота работна температура, оборотомера да играе леко в рамките на 150-200 оборота нагоре и 100 оборота надолу.
Бих ти услужил с кабели, свещи, дистр. капачка и палец, но сме в различни градове. Помоли някой да ти даде за да елиминираш категорично тези елементи.
Малко ме съмнява да са те, защото няма да се проявяват само при тези обороти за които си писал.
Ами да слу4вало ми се е особено ако завия пален нляв или десен на място.Когато хидравликата допалнително натоварва мотора,но интересното е,4е не го прави постоянно

- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1.8 ABS прекъсва ...
...slavcata написа:dpp написа:Здравей колега.
Случвало ли се да ти загасне двегателя(след студен старт) след като е поработил малко, ... .
Ами да слу4вало ми се е особено ако завия пален нляв или десен на място.Когато хидравликата допалнително натоварва мотора,но интересното е,4е не го прави постоянно.Ина4е голфа си варви здраво,поне за сега.
но това може да се далжи и на ламбда сондата.Не знам на колко к е
Според мен от писаното по-горе "виновникът" за неприятностите ти остава ламбдата, както и ти си предположил. Ако тя си е тръгнала(предсмърни хрипове) се проявяват такива състояния. Може да караш и седмица без проблеми и после в един ден да ти направи на няколко пъти номер. Не ми се вярва хидравликата да участва в проблема,

Най-сигурно е да ти закачат колицата на компютър и ще се разбере със сигурност.
В упътването за монтаж на сондата е посочено, че тя е консуматив, като свещите, кабелите и др. Също е посочено, че е добре да се сменя на ок 50 - 60 хил. км.
Лек и успешен ден.
- titi7707
- Мнения: 2482
- Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABS 1993
- Местоположение: Плевен
Re: 1.8 ABS прекъсва ...
при мен се е случвало при рязко спиране ипълен десен загряла да загасне на бензин при 1600 и рязка газ аванса причуква до около 2300 какво е това чудо дали ламбдсонда или нещо друго?dpp написа:...slavcata написа:dpp написа:Здравей колега.
Случвало ли се да ти загасне двегателя(след студен старт) след като е поработил малко, ... .
Ами да слу4вало ми се е особено ако завия пален нляв или десен на място.Когато хидравликата допалнително натоварва мотора,но интересното е,4е не го прави постоянно.Ина4е голфа си варви здраво,поне за сега.
но това може да се далжи и на ламбда сондата.Не знам на колко к е
Според мен от писаното по-горе "виновникът" за неприятностите ти остава ламбдата, както и ти си предположил. Ако тя си е тръгнала(предсмърни хрипове) се проявяват такива състояния. Може да караш и седмица без проблеми и после в един ден да ти направи на няколко пъти номер. Не ми се вярва хидравликата да участва в проблема,по-скоро съвпадение на момента.
Най-сигурно е да ти закачат колицата на компютър и ще се разбере със сигурност.
В упътването за монтаж на сондата е посочено, че тя е консуматив, като свещите, кабелите и др. Също е посочено, че е добре да се сменя на ок 50 - 60 хил. км.
Лек и успешен ден.
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1.8 ABS прекъсва ...
titi28 написа:dpp написа:slavcata написа:при мен се е случвало при рязко спиране ипълен десен загряла да загасне на бензин при 1600 и рязка газ аванса причуква до около 2300 какво е това чудо дали ламбдсонда или нещо друго?dpp написа:Здравей колега.
.
Имаш лично съобщение.
- genchovw
- Мнения: 64
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 21:08
- Автомобил: Golf 4 Variant
- Двигател: AGR
- Местоположение: Велико Търново
Здравейте Колеги, аз имах същия проблем, не съм сигурен че и при вас нещата са такива, но все пак.Моето делко беше марка VALEO така е било оригинално, като свалих дистрибуторната капачка забелязах че има луфт
в остта си /наляво-надясно/, допитах се и ми казаха че нетрябва да има такъв, купих си втора употреба BOSHC , смених го и проблема ми с прекъсването при подаване на газта изчезна
в остта си /наляво-надясно/, допитах се и ми казаха че нетрябва да има такъв, купих си втора употреба BOSHC , смених го и проблема ми с прекъсването при подаване на газта изчезна

- slavcata
- Мнения: 216
- Регистриран на: Пон 23 окт 2006 18:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Re: 1.8 ABS прекъсва ...
dpp написа:titi28 написа:dpp написа:slavcata написа:при мен се е случвало при рязко спиране ипълен десен загряла да загасне на бензин при 1600 и рязка газ аванса причуква до около 2300 какво е това чудо дали ламбдсонда или нещо друго?dpp написа:Здравей колега.
.
Имаш лично съобщение.
При мен е са6тото само4е не го прави постоянно

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Краси брест и 96 госта