:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Няколко проблема с Голф 2

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
valo1
Мнения: 15
Регистриран на: Вто 20 дек 2011 16:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Burgas

Няколко проблема с Голф 2

Мнениеот valo1 » Нед 22 яну 2012 13:47


Здравейте!За да не правя няколко теми ще опиша всички проблеми по колата си в тази.
Колата е 1988г. 1.8 моно.Първият проблем е навлизащата миризма на бензин в купето,когато работи двигателя.Имам чувството че всички газове от двигателя си навлизат най-спокоино в купето,което ме навежда на мисълта,че филтъра на купето е заминал.Въпроса ми е къде е този филтар и как се разбира дали е за смяна?
Втория проблем е с течността за чистачките и по точно помпичката на казанчето.Помпичката е чисто нова,но просто не работи..Не знам защо се получава така.
И последното питане е за задната чистачка.Изведнъж спря да работи само тя,предните си работят.Предполагам моторчето и е изгоряло.Лесно ли се сваля то и от къде мога да си намеря такова?Ако някой може да ми даде съвет за някой от тези проблеми ще му бъда мн благодарен!




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Няколко проблема с Голф 2

Мнениеот radotom » Нед 22 яну 2012 20:04


Здрасти.
Първия ти проблем е най-болезнен, защото е опасно!
Филтър на купето предполагам нямаш. Ако никой не е сложил допълнително - имаш само една решетчица над вентилатора. Намира се под кората при пасажерската чистачка.
Но миризмата на бензин е сериозно нещо, защото означава, че от някъде ти капе!!!
Много старателно огледай бензинопроводите за напукани маркучлета! Често се напукват краищата им и теква по малко.
Оправи го, че като нищо ще пламнеш! :horror:
Извди помпичката (просто я дръпни нагоре) и й подай 12V от акумулатора, за да видиш дали работи.
Ако не - много възможно е да е изгорял предпазител или лостчето да се е прецакало - правят ги тия мизерии :?
Ето ги предпазителите: http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... highlight=
Някъде бях правил и рисунка на релетата също. Потърси.


valo1
Мнения: 15
Регистриран на: Вто 20 дек 2011 16:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Burgas

Re: Няколко проблема с Голф 2

Мнениеот valo1 » Нед 22 яну 2012 20:41


Мерси за отговора!Не знам обаче как да дам 12V от акумулатора :? Смисъл вадя попичката и я свързвам с кабела и ли?


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6368
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Няколко проблема с Голф 2

Мнениеот ktamen » Нед 22 яну 2012 20:46


Издърпваш и буксата и свързваш двата и извода с два кабела за двата извода на акумулатора. На помпичката трябва да пише кое е +. Не е задължително да я издърпваш от казанчето.


valo1
Мнения: 15
Регистриран на: Вто 20 дек 2011 16:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Burgas

Re: Няколко проблема с Голф 2

Мнениеот valo1 » Нед 22 яну 2012 21:53


Добре,мерси! :)


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Няколко проблема с Голф 2

Мнениеот radotom » Пон 23 яну 2012 9:56


ktamen написа:На помпичката трябва да пише кое е +.

Не съм се заглеждал -> съответно не съм в час, та да питам:
Има ли значение за помпата кое е + и кое -?
На няколко места във форума срещам твърдението, че с лостчето се реверсира посоката за да пръска напред или на задното стъкло.
Съответно - няма как да става реверсирането освен с размяна на + и - клемите.
Така ли е или си има значение посоката на напрежението?


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6368
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Няколко проблема с Голф 2

Мнениеот ktamen » Пон 23 яну 2012 10:23


Да точно така става реверсирането за пръскане на предното или задното стъкло, освен ако няма втора помпа отзад само за задното стъкло. На помпите със реверсиране също си пише къде е +, и ако не го спазиш ще пръска на задното стъкло.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13545
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Няколко проблема с Голф 2

Мнениеот kris11 » Пон 23 яну 2012 11:18


"И последното питане е за задната чистачка.Изведнъж спря да работи само тя,предните си работят.Предполагам моторчето и е изгоряло.Лесно ли се сваля то и от къде мога да си намеря такова"

По спомени :махаш пластмасовото капаче; отвиваш гайката за рамото на чистачката /кл.13/ Повдигаш рамото и и с 2 отверки подложени под часта на рамото където се закрепва напъваш нагоре. На шлици е, добре е да се пръсне със спрей против ръжда. Под рамото има 1 гайка /кл. 22 и шайба -пак пръскаш и развиваш, но без да ги вадиш.
Ако имаш кора отзад на капака я махаш.Мотора се държи на 3 места /кл/10 или 13 не помня/. Откачаш и куплунга.Развиваш 3 те крепежа и после гайката 22 на ръка .Мотора излиза назад.
Втора младост моторче от морга.
Моторчето може да се разглоби, но сигурно вече четките ще ги няма и е много трудна да намериш четки. Разглобяването става чрез разпробиване на нитовете, които държат капачката/ламаринена/ и нарязване на резба после. Под капачката има книжна гарнитурка- лесно се къса при невнимателно боравене. Почистваш контактните местта от греста, обезмасляваш и после с финна шкурка махаш нагара.
Най-често блокира остта в алуминиевия корпус .Остта се избива назад към капачката. Почистване, шкурене, грес и сглобяване, ако четките са наред.
Моторче много рядко гори. Ако няма мирис на изгоряло значи проблема е в блокирала ос или изхабени четки.
Успех


Потребителски аватар
toshara
Мнения: 1470
Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
Автомобил: MK2 Golf
Двигател: GTI PB 1990
Местоположение: Провадия

Re: Няколко проблема с Голф 2

Мнениеот toshara » Пон 23 яну 2012 17:39


За задната чистачка,най-често се прекършват кабелите в маншончетата на багажника,при мен от там беше проблема,просто купих 1кв.мм кабел и ги удължих малко с поялника,прибрах ги и вече моторчето работи 8)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта