Здравейте!За да не правя няколко теми ще опиша всички проблеми по колата си в тази.
Колата е 1988г. 1.8 моно.Първият проблем е навлизащата миризма на бензин в купето,когато работи двигателя.Имам чувството че всички газове от двигателя си навлизат най-спокоино в купето,което ме навежда на мисълта,че филтъра на купето е заминал.Въпроса ми е къде е този филтар и как се разбира дали е за смяна?
Втория проблем е с течността за чистачките и по точно помпичката на казанчето.Помпичката е чисто нова,но просто не работи..Не знам защо се получава така.
И последното питане е за задната чистачка.Изведнъж спря да работи само тя,предните си работят.Предполагам моторчето и е изгоряло.Лесно ли се сваля то и от къде мога да си намеря такова?Ако някой може да ми даде съвет за някой от тези проблеми ще му бъда мн благодарен!



Няколко проблема с Голф 2
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Няколко проблема с Голф 2
Здрасти.
Първия ти проблем е най-болезнен, защото е опасно!
Филтър на купето предполагам нямаш. Ако никой не е сложил допълнително - имаш само една решетчица над вентилатора. Намира се под кората при пасажерската чистачка.
Но миризмата на бензин е сериозно нещо, защото означава, че от някъде ти капе!!!
Много старателно огледай бензинопроводите за напукани маркучлета! Често се напукват краищата им и теква по малко.
Оправи го, че като нищо ще пламнеш!
Извди помпичката (просто я дръпни нагоре) и й подай 12V от акумулатора, за да видиш дали работи.
Ако не - много възможно е да е изгорял предпазител или лостчето да се е прецакало - правят ги тия мизерии
Ето ги предпазителите: http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... highlight=
Някъде бях правил и рисунка на релетата също. Потърси.
Първия ти проблем е най-болезнен, защото е опасно!
Филтър на купето предполагам нямаш. Ако никой не е сложил допълнително - имаш само една решетчица над вентилатора. Намира се под кората при пасажерската чистачка.
Но миризмата на бензин е сериозно нещо, защото означава, че от някъде ти капе!!!
Много старателно огледай бензинопроводите за напукани маркучлета! Често се напукват краищата им и теква по малко.
Оправи го, че като нищо ще пламнеш!

Извди помпичката (просто я дръпни нагоре) и й подай 12V от акумулатора, за да видиш дали работи.
Ако не - много възможно е да е изгорял предпазител или лостчето да се е прецакало - правят ги тия мизерии

Ето ги предпазителите: http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... highlight=
Някъде бях правил и рисунка на релетата също. Потърси.
Re: Няколко проблема с Голф 2
Мерси за отговора!Не знам обаче как да дам 12V от акумулатора
Смисъл вадя попичката и я свързвам с кабела и ли?

- ktamen
- Мнения: 6368
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Няколко проблема с Голф 2
Издърпваш и буксата и свързваш двата и извода с два кабела за двата извода на акумулатора. На помпичката трябва да пише кое е +. Не е задължително да я издърпваш от казанчето.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Няколко проблема с Голф 2
ktamen написа:На помпичката трябва да пише кое е +.
Не съм се заглеждал -> съответно не съм в час, та да питам:
Има ли значение за помпата кое е + и кое -?
На няколко места във форума срещам твърдението, че с лостчето се реверсира посоката за да пръска напред или на задното стъкло.
Съответно - няма как да става реверсирането освен с размяна на + и - клемите.
Така ли е или си има значение посоката на напрежението?
- ktamen
- Мнения: 6368
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Няколко проблема с Голф 2
Да точно така става реверсирането за пръскане на предното или задното стъкло, освен ако няма втора помпа отзад само за задното стъкло. На помпите със реверсиране също си пише къде е +, и ако не го спазиш ще пръска на задното стъкло.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Няколко проблема с Голф 2
"И последното питане е за задната чистачка.Изведнъж спря да работи само тя,предните си работят.Предполагам моторчето и е изгоряло.Лесно ли се сваля то и от къде мога да си намеря такова"
По спомени :махаш пластмасовото капаче; отвиваш гайката за рамото на чистачката /кл.13/ Повдигаш рамото и и с 2 отверки подложени под часта на рамото където се закрепва напъваш нагоре. На шлици е, добре е да се пръсне със спрей против ръжда. Под рамото има 1 гайка /кл. 22 и шайба -пак пръскаш и развиваш, но без да ги вадиш.
Ако имаш кора отзад на капака я махаш.Мотора се държи на 3 места /кл/10 или 13 не помня/. Откачаш и куплунга.Развиваш 3 те крепежа и после гайката 22 на ръка .Мотора излиза назад.
Втора младост моторче от морга.
Моторчето може да се разглоби, но сигурно вече четките ще ги няма и е много трудна да намериш четки. Разглобяването става чрез разпробиване на нитовете, които държат капачката/ламаринена/ и нарязване на резба после. Под капачката има книжна гарнитурка- лесно се къса при невнимателно боравене. Почистваш контактните местта от греста, обезмасляваш и после с финна шкурка махаш нагара.
Най-често блокира остта в алуминиевия корпус .Остта се избива назад към капачката. Почистване, шкурене, грес и сглобяване, ако четките са наред.
Моторче много рядко гори. Ако няма мирис на изгоряло значи проблема е в блокирала ос или изхабени четки.
Успех
По спомени :махаш пластмасовото капаче; отвиваш гайката за рамото на чистачката /кл.13/ Повдигаш рамото и и с 2 отверки подложени под часта на рамото където се закрепва напъваш нагоре. На шлици е, добре е да се пръсне със спрей против ръжда. Под рамото има 1 гайка /кл. 22 и шайба -пак пръскаш и развиваш, но без да ги вадиш.
Ако имаш кора отзад на капака я махаш.Мотора се държи на 3 места /кл/10 или 13 не помня/. Откачаш и куплунга.Развиваш 3 те крепежа и после гайката 22 на ръка .Мотора излиза назад.
Втора младост моторче от морга.
Моторчето може да се разглоби, но сигурно вече четките ще ги няма и е много трудна да намериш четки. Разглобяването става чрез разпробиване на нитовете, които държат капачката/ламаринена/ и нарязване на резба после. Под капачката има книжна гарнитурка- лесно се къса при невнимателно боравене. Почистваш контактните местта от греста, обезмасляваш и после с финна шкурка махаш нагара.
Най-често блокира остта в алуминиевия корпус .Остта се избива назад към капачката. Почистване, шкурене, грес и сглобяване, ако четките са наред.
Моторче много рядко гори. Ако няма мирис на изгоряло значи проблема е в блокирала ос или изхабени четки.
Успех
- toshara
- Мнения: 1470
- Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
- Автомобил: MK2 Golf
- Двигател: GTI PB 1990
- Местоположение: Провадия
Re: Няколко проблема с Голф 2
За задната чистачка,най-често се прекършват кабелите в маншончетата на багажника,при мен от там беше проблема,просто купих 1кв.мм кабел и ги удължих малко с поялника,прибрах ги и вече моторчето работи 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта