Закупих си един Голф 3 (1995 2.0 Simos инжекция) преди седмица и реших да по-оправя нещата които са лесни (или поне ми се виждат такива). Имаше теч на антифриз близко до блока от троината разпредилителна тръба на която е и термо датчика. Смених вчера гарнитурката там (то се оказа, че не е само от нея теча, но това е друг въпрос) и след това колата загрява и парното е 0%. Преди си беше шест - стрелката винаги вертикално (колкото и да я напъвах) парното изгаряше ръце.
Ето какво точно направих:
Откачих три куплунга, развих скобата която закрепя тръбата за блока (и от там дефакто си изтече антифриза). Смених гарнитурата, завих скобата закачих куплунзите, налях антифриз през казанчето и СТЕГНАХ капачката. Запалих джигателя, после се сетих че вероятно трябва да се обезваздуши и отвих капачката. Започна да излиза въздух държах я така 10 -15 минути. Допалних антифриз. Стрелката на температурата се изпана вертикално (незнам колко градуса е щото е във фаренхайт) - парното ледено. Направих едно кръгче - двигателя за секунди вдига градус застрашително - парното пак ледено. Чудя се дали съм я обезвъздушил както трябва и ако не какво мога да проверя още. Не сам пипал нищо друго. Мисля си и за проблем с термостата но като не съм го бутал
