Разрешен!Проблем със охладителната ситема и парното-начинаещ

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Svetlio-Chi
Мнения: 7
Регистриран на: Сря 06 фев 2008 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Chicago
Контакти:

Разрешен!Проблем със охладителната ситема и парното-начинаещ

Мнениеот Svetlio-Chi » Сря 06 фев 2008 19:30


Здравейте, абсолютно начинаещ сам но имам мерак и моля за малко помощ.
Закупих си един Голф 3 (1995 2.0 Simos инжекция) преди седмица и реших да по-оправя нещата които са лесни (или поне ми се виждат такива). Имаше теч на антифриз близко до блока от троината разпредилителна тръба на която е и термо датчика. Смених вчера гарнитурката там (то се оказа, че не е само от нея теча, но това е друг въпрос) и след това колата загрява и парното е 0%. Преди си беше шест - стрелката винаги вертикално (колкото и да я напъвах) парното изгаряше ръце.
Ето какво точно направих:
Откачих три куплунга, развих скобата която закрепя тръбата за блока (и от там дефакто си изтече антифриза). Смених гарнитурата, завих скобата закачих куплунзите, налях антифриз през казанчето и СТЕГНАХ капачката. Запалих джигателя, после се сетих че вероятно трябва да се обезваздуши и отвих капачката. Започна да излиза въздух държах я така 10 -15 минути. Допалних антифриз. Стрелката на температурата се изпана вертикално (незнам колко градуса е щото е във фаренхайт) - парното ледено. Направих едно кръгче - двигателя за секунди вдига градус застрашително - парното пак ледено. Чудя се дали съм я обезвъздушил както трябва и ако не какво мога да проверя още. Не сам пипал нищо друго. Мисля си и за проблем с термостата но като не съм го бутал :?:

Последна промяна от Svetlio-Chi на Чет 07 фев 2008 19:41, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

уве

Мнениеот lozan67 » Сря 06 фев 2008 20:12


Напълни казанчето с антифриз до max и затовори капачката. Запали на място и изчакай докато се пусне перката. Изгаси и като поизстине долей до нивото. Аз на двойката така правя.


Потребителски аватар
The Officer
Мнения: 247
Регистриран на: Сря 27 юни 2007 23:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот The Officer » Сря 06 фев 2008 20:13


Не е проблема в обезвъздушаването-тези коли се обезвъздушават сами.Може би проблема ти е в скъсано жило на парното,но не претендирам за сигурност.Може би ако ползваш търсачката СЪС СИГУРНОСт ще намериш нещо за твоя проблем.


Svetlio-Chi
Мнения: 7
Регистриран на: Сря 06 фев 2008 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Chicago
Контакти:

Мнениеот Svetlio-Chi » Сря 06 фев 2008 20:19


Въпроса е че нищо друго не съм пипал, а колата преди моите деиствия беше перфектно от към температура на двигателя и парно.
Сега парно 0% и колата иска да прегрява.


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Сря 06 фев 2008 22:03


Колко вода побра (над 6л е нормалното)


Потребителски аватар
sashoskiora
Мнения: 449
Регистриран на: Сря 07 ное 2007 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sashoskiora » Сря 06 фев 2008 22:13


Има си сервизи за начинаещите!!!!!!!!!!
Проблема с теча е троиника,криви се от t-рата на блока.Не си обезвъздушил като хората,това че се вдига стрелката до един момент не трябва да те плаши,парното трябва да е отворено,чакаш на място да отвори термостата,за целта пипаш долния маркуч към радиатора.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 07 фев 2008 8:12


След като се работи по охладителната система и отново наливаш антифриз,задължително отваряш докрай кранчето на парното и оставяш ДВГ да работи докато поне 3 пъти ти включи перката....така се изгонва въздухът от парното.....от само себе си .И не дръж капачката на изравнителното казанче отворена-не е необходимо(даже пречи да се създаде необходимото налягане в системата!)... тя си има клапа!....


Svetlio-Chi
Мнения: 7
Регистриран на: Сря 06 фев 2008 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Chicago
Контакти:

Мнениеот Svetlio-Chi » Чет 07 фев 2008 19:41


Разрешен е проблема - въздух, но докато го изкарам доста си поиграх.


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Чет 07 фев 2008 21:10


joker написа:След като се работи по охладителната система и отново наливаш антифриз,задължително отваряш докрай кранчето на парното и оставяш ДВГ да работи докато поне 3 пъти ти включи перката....така се изгонва въздухът от парното.....от само себе си .И не дръж капачката на изравнителното казанче отворена-не е необходимо(даже пречи да се създаде необходимото налягане в системата!)... тя си има клапа!....



Другото ясно но защо да пуска парното,то така или инъче си върти през него....?


Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

ka

Мнениеот lozan67 » Пет 08 фев 2008 8:10


И мене ми много интересно това с парното. Всички книги които съм намерил за Голф все така пише отворете крана на парното. А преди и ли след това четеш че няма такъв и всичко било от клапите за въздуха. :D



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта