имам следното питане: бензиновата помпа има ли момент, в който е започнала да си тръгва и прави щуротии или има само две положения: или работи или не.
Прегледах в хисторито и там единствено се споменава, че се чува виене малко преди да замине съвсем. Питам, защото виене при мен няма, но имам следния проблем, при палене и работа/форсаж на място колата е ок, при потегляне и вървене над определени обороти различни за всяка предавка, колата направо гасне сякаш бензина свършва. Какво съм направил досега: ходих при Ваското, прегледа я на комп, прегледа капачката, свещите, тези неща бяха ок. Остана аз да си видя кабелите, но от тях едва ли ще гасне изведнъж. Промъкна се една версия, евентуално при по-високите обороти да не достига дебит на бензин, сещам се и за още едно нещо, което тогава пропуснахме: горивен филтър...



бензинова помпа
- crazzy
- Мнения: 159
- Регистриран на: Нед 18 дек 2005 11:09
- Автомобил: VW Passat B7 Ecofuel
- Двигател:
- Местоположение: София
Точна диагностика - горивен филтър, днес след същите симптоми смених моя. При смяната останах изненадан, филтъра не е сменян никога, толкова кал изтече от него че се чудя как ли въобще е минавал бензина през него,а се чудех защо придръпва извън града и не достига мощност. Сменяй го бързо да не почне да ти вие помпата, както при мен се получи. Цена на нов филтър Bosch 18лв.
Ако го сменяш си вземи Bosch, по - добър е от Clean.
В Порше БГ цената е около 40лв.
Ако го сменяш си вземи Bosch, по - добър е от Clean.
В Порше БГ цената е около 40лв.
- Svetilio
- Мнения: 376
- Регистриран на: Чет 04 май 2006 20:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
crazzy написа:Точна диагностика - горивен филтър, Цена на нов филтър Bosch 18лв.
задължително го смени...аз имах проблеми сутрин, палеше колата и после 1-2 км не иска да върви, забива носа, трябва да натисна докрай педала,колата реагира мудно! Мислех ,че се дължи на студен двигател, но смених филтъра и проблема се оправи! Моя го взех за 16.99 лв. Bosch, правен в Испания мисля...5 лв смяна /толкова е глобата за вдигане с подемник

Ако не е от него, нищо не губиш,ако така или иначе е за смяна

така, днес смених бензиновия филтър, че беше мръсен беше, обаче ... колата продължава с проблемите. Освен смяната на филтъра, сипах и една добавка в бензина за прочистване на инжекциона (golden eagle), казаха ми че трябва да се кара поне 50 км, обаче нямаше къде да ги навърта и повече форсирах на място, в началото пушеше като комин, прексъваше и тн, оказа се нормален ефект, после я покарах около 15-тина км. обаче проблемите продължават, не както беше, но пак има грижи. Най-лошо е при тръгване ... понякога се опитва да гасне/дави ... после при ускорение във високите обороти липсва мощност някак, върви, не се дави, но не както трябва да бъде, защото като я подкарам на ГАЗ си върви перфектно, само на бензин се усеща ... дали нещо инжекциона продължава да е затлачен, казаха ми за спрей с който да го напръскам директно за прочистване, но кой точно модел или марка да взема
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Stefan 0201
- Мнения: 586
- Регистриран на: Пон 27 ное 2006 0:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян-кв.Устово
- LEADER_
- Мнения: 313
- Регистриран на: Съб 03 юни 2006 11:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
VWGT написа:така, днес смених бензиновия филтър, че беше мръсен беше, обаче ... колата продължава с проблемите. Освен смяната на филтъра, сипах и една добавка в бензина за прочистване на инжекциона (golden eagle), казаха ми че трябва да се кара поне 50 км, обаче нямаше къде да ги навърта и повече форсирах на място, в началото пушеше като комин, прексъваше и тн, оказа се нормален ефект, после я покарах около 15-тина км. обаче проблемите продължават, не както беше, но пак има грижи. Най-лошо е при тръгване ... понякога се опитва да гасне/дави ... после при ускорение във високите обороти липсва мощност някак, върви, не се дави, но не както трябва да бъде, защото като я подкарам на ГАЗ си върви перфектно, само на бензин се усеща ... дали нещо инжекциона продължава да е затлачен, казаха ми за спрей с който да го напръскам директно за прочистване, но кой точно модел или марка да взема
колега мисля че колата е натрупала грешки щом на газ върви идеално.откачи клемата от акумолатора за около 10 минути за да може да се изчистят грешките.мисля че ще има ефект.аз бях по същия начин и така си лекувам колата
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
бензинова помпа
Аз бях писал за този диагностичен център за който говори teodor6967.
Дано да се разминеш с лека профилактика.
В случай че решиш да го посетиш може да потърсиш Емо и го поздрави от Добромир с червения Пасат комби. В интерес на истината моята помпа си проявяваше симптомите за износване в продължение на ок година и половина, както бях писал в техническият форум за Пасат.бих ти препоръчал да отидеш до един ремонто-диагностичен сервиз от който съм доволен. Там ми направиха диагностика и центровка на бензин и на газ.
Той се намира в "Красна поляна", веднага след авточастите на "Италиянеца" на 15-тина метра. За 10 лева ще ти почистят с ултразвук дюзата на моно инжекцията. Добре е да отидеш не по късно от 16.30 до 17.00 ч. в работни дни, за да успеят да свършат работата. Успех.
Дано да се разминеш с лека профилактика.

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
alex_7656 написа:Добре колеги а аз как мога да разбера моята помпа,колко дебит трябва да прави и какво малягане трябва да създава.От къде да взема информация.Двигател 2Е,2.0/115к.с !!
Като застанеш пред колата, в лявата част на мотора, зад ангренажния ремък ще видиш едно гумено маркучле, което ти влиза в главния горивопровод, дето са ти закачени дюзите. Откачаш маркуча, вкарваш го в шише от минерална вода и държиш. В това време някой дава на контакт (без да върти стартера). На мен полвинлитрово шишенце си ми го напълни над полвината преди 2-3 години.
Проверка на налягането на горивото: Откачаш маркуча при петата дюза (за студен старт) и на нейно място слагаш манометър. Даваш контакт-> манометъра трябва да ти покаже 3 атм. След поне 5 минути налягането не бива да ти е спаднало с повече от 0.5 атм.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 57 госта