Здравейте колеги , колата ми е голф 4 1.8Т АГУ мотор и купих Boost Merer да следя турбото , че нещо не ми харесва как върви . От илиенци го взех за 60 лв с затъмнено стъкълце и свети бяло с червена стрелка
http://i.data.bg/07/03/14/277673_orig.jpg , но въпроса ми е как да го монтирам в тая тема
viewtopic.php?f=52&t=233422 е описано но се чуда каква роля играе " Налягането взехме от маркуча на регулатора на горивото /Fuel Pressure Regulator/ " ? Има две жички за осветлението и въпросната тръбичка която незнам каде да я монтирам .

В кой маркуч на двигателя трябва да влезне тая тръбичка имам трипътник ( само в един маркуч ли влиза или в няколко ) ? Другото в колко оборота включва турбото на този мотор 1.8Т ( знам за 3000К вклю. турбото , но дали е така ) . И имам чуството че не върви тая кола за тея 150 коня . Какви проблеми може да има за да спъва колта ? Качвал съм я на комп. диагностика и излизаше Н75 клапан - оправн проблем ( кабелите се бяха откачили от буксата , изолирани с изолирбан и даваше окислен капан ) , някаква сонда и някакви калпи

Болгомил от чип тунинга я гледа и откри тая гадост с Н75 клапана . Хиляди Благодарности на Боогомил

. И ме повози на неговия Голф 4 дизел 115 коня с чип и сменена турбина но без софтуера - б*хти самолета лепи за седалката здраво и грам не усеща баир , а моята уж е фабрично 150 коня па неще така да ме лепи за седалката и неще да върви така а е 1.8Т АГУ дори и изцедена до прекъсвач . Колкото дизела ли трябва да върви това 1.8Т , по тромаво ли да е както в момента или трявба да върви 2 пъти повече от тоя дизел ? Дори скоро се заядах с една 3ка ГТИ 16в 150 коня незнам дали имаше чип но вървеше да не кажа много повече от моята не с толкова много но си беше прекалено , а и това преди с дизела на колегата дали пък на моята нещо й има - много ми е чудно .Ще ви бъда много балгодарен ако ме напътите какво да правя и ако мога да оправя вървежа на колата . Благодаря Предварително
