Монтаж на Boost Merer на Golf 4 - 1.8T ? И Спънат Вървеж !

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
VW Golf 4 1.8T - GTI
Мнения: 102
Регистриран на: Сря 17 ное 2010 20:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Монтаж на Boost Merer на Golf 4 - 1.8T ? И Спънат Вървеж !

Мнениеот VW Golf 4 1.8T - GTI » Чет 18 авг 2011 17:24


Здравейте колеги , колата ми е голф 4 1.8Т АГУ мотор и купих Boost Merer да следя турбото , че нещо не ми харесва как върви . От илиенци го взех за 60 лв с затъмнено стъкълце и свети бяло с червена стрелка http://i.data.bg/07/03/14/277673_orig.jpg , но въпроса ми е как да го монтирам в тая тема viewtopic.php?f=52&t=233422 е описано но се чуда каква роля играе " Налягането взехме от маркуча на регулатора на горивото /Fuel Pressure Regulator/ " ? Има две жички за осветлението и въпросната тръбичка която незнам каде да я монтирам . :mrgreen: В кой маркуч на двигателя трябва да влезне тая тръбичка имам трипътник ( само в един маркуч ли влиза или в няколко ) ? Другото в колко оборота включва турбото на този мотор 1.8Т ( знам за 3000К вклю. турбото , но дали е така ) . И имам чуството че не върви тая кола за тея 150 коня . Какви проблеми може да има за да спъва колта ? Качвал съм я на комп. диагностика и излизаше Н75 клапан - оправн проблем ( кабелите се бяха откачили от буксата , изолирани с изолирбан и даваше окислен капан ) , някаква сонда и някакви калпи :( Болгомил от чип тунинга я гледа и откри тая гадост с Н75 клапана . Хиляди Благодарности на Боогомил :bowdown . И ме повози на неговия Голф 4 дизел 115 коня с чип и сменена турбина но без софтуера - б*хти самолета лепи за седалката здраво и грам не усеща баир , а моята уж е фабрично 150 коня па неще така да ме лепи за седалката и неще да върви така а е 1.8Т АГУ дори и изцедена до прекъсвач . Колкото дизела ли трябва да върви това 1.8Т , по тромаво ли да е както в момента или трявба да върви 2 пъти повече от тоя дизел ? Дори скоро се заядах с една 3ка ГТИ 16в 150 коня незнам дали имаше чип но вървеше да не кажа много повече от моята не с толкова много но си беше прекалено , а и това преди с дизела на колегата дали пък на моята нещо й има - много ми е чудно .Ще ви бъда много балгодарен ако ме напътите какво да правя и ако мога да оправя вървежа на колата . Благодаря Предварително :bowdown :beer :да:




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Монтаж на Boost Merer на Golf 4 - 1.8T ? И Спънат Вървеж !

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 18 авг 2011 20:11


Регулатора на горивото е едно лъскаво цилиндрично клапанче отпред и отляво на мотора(като отвориш капака) върху шината на дюзите.Ето ти и отблизо как става връзването:
Изображение
post image wordpress
За грешките напиши точните им имена.Освен това ги изчисти и виж след 30-40 км. дали пак ще се появят всички,че те може да са прастари.


keymaker
Мнения: 822
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 20:43
Автомобил: Passat+T4
Двигател: ABS+AAB
Местоположение: София /с. Мусачево -гр.Елин Пелин

Re: Монтаж на Boost Merer на Golf 4 - 1.8T ? И Спънат Вървеж !

Мнениеот keymaker » Чет 18 авг 2011 21:22


тоя глупав Н75 клони към консуматив(не е само мое наблюдение)ако е възможно пробвай с работещ.Горивен филтър да е сменяван скоро,катализатора на калъв хал е?(и в трите случая страда вървежа)


Потребителски аватар
VW Golf 4 1.8T - GTI
Мнения: 102
Регистриран на: Сря 17 ное 2010 20:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Монтаж на Boost Merer на Golf 4 - 1.8T ? И Спънат Вървеж !

Мнениеот VW Golf 4 1.8T - GTI » Чет 18 авг 2011 22:02


keymaker написа:тоя глупав Н75 клони към консуматив(не е само мое наблюдение)ако е възможно пробвай с работещ.Горивен филтър да е сменяван скоро,катализатора на калъв хал е?(и в трите случая страда вървежа)


Здравейте , горивня филтър е сменен като взех преди няма и 1 година колата + това има и газ. За катализатора незнам бях чувал от предишният собственик , че ми е бил свален но незнам колко е истина , а пък Н75 ще рече че е за смяна ли ? Поздрави ! :beer


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Монтаж на Boost Merer на Golf 4 - 1.8T ? И Спънат Вървеж !

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 18 авг 2011 23:29


Абе консуматив таратанци - просто маисторите не знаят как да прават диагностика и сменят на ред.Н75 му замери съпротивлението - трябва да е 25-35 ома.Като гледам колко и кви грешки излизат си мисля ,че просто влиза в сервизен режим и Н75 бачка само на 5% превантивно и турбото нищо не надува.


Потребителски аватар
VW Golf 4 1.8T - GTI
Мнения: 102
Регистриран на: Сря 17 ное 2010 20:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Монтаж на Boost Merer на Golf 4 - 1.8T ? И Спънат Вървеж !

Мнениеот VW Golf 4 1.8T - GTI » Пет 19 авг 2011 5:10


Ок ще замеря тоя клапан и да видим колко ще покаже. И как ще излезе от него ако е в сервизен режим за да си бачка отново в нормално състояние. Друго объркано може ли да е свързването на буксата на клапан Н75 и има ли значение кой кабел от 2-та каде да бъде закачен ? Мерси колеги ще св. Бууст метъра и клапана ще го мерна и ще пиша пак :) :beer


keymaker
Мнения: 822
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 20:43
Автомобил: Passat+T4
Двигател: ABS+AAB
Местоположение: София /с. Мусачево -гр.Елин Пелин

Re: Монтаж на Boost Merer на Golf 4 - 1.8T ? И Спънат Вървеж !

Мнениеот keymaker » Пет 19 авг 2011 7:25


Rabbit_TDI написа:Абе консуматив таратанци - просто маисторите не знаят как да прават диагностика и сменят на ред.Н75 му замери съпротивлението - трябва да е 25-35 ома.Като гледам колко и кви грешки излизат си мисля ,че просто влиза в сервизен режим и Н75 бачка само на 5% превантивно и турбото нищо не надува.

------------
проблема на клапана е ,че се опича поради разполжението близо до турбото.Инаше една тема в която е обяснено как може да се измести на по-голямо разстояние ,което удължавло живота на клапана с много.
Не веднъж е мерено съпротивление на Н75 което е в нормите ама надуването е само пожелателно,след замяната с редовен(работещ) клапан за проба се оказва ,че съпротивлението и същинската работа са 2 различни неща.Затова съветвам по възможност да се постави работещ клапан за проба и тогава да се купува ако е наложително.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Монтаж на Boost Merer на Golf 4 - 1.8T ? И Спънат Вървеж !

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 19 авг 2011 8:35


VW Golf 4 1.8T - GTI написа: И как ще излезе от него ако е в сервизен режим за да си бачка отново в нормално състояние. :beer

Като намериш причината за набиване на грешките и ги отстраниш.Преди да се увериш ,че на 26ти канал дава стоиности различни от 0 и 5% (като натиснеш педала до долу в нсиките трябва да дава 99%) чопленето по турбото и неговото управление(барабар с Н75) не само че е безмислено ,ами и ще ти доомаже и без това омазаната кола.


Потребителски аватар
VW Golf 4 1.8T - GTI
Мнения: 102
Регистриран на: Сря 17 ное 2010 20:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Монтаж на Boost Merer на Golf 4 - 1.8T ? И Спънат Вървеж !

Мнениеот VW Golf 4 1.8T - GTI » Съб 20 авг 2011 9:31


Rabbit_TDI написа:
VW Golf 4 1.8T - GTI написа: И как ще излезе от него ако е в сервизен режим за да си бачка отново в нормално състояние. :beer

Като намериш причината за набиване на грешките и ги отстраниш.Преди да се увериш ,че на 26ти канал дава стоиности различни от 0 и 5% (като натиснеш педала до долу в нсиките трябва да дава 99%) чопленето по турбото и неговото управление(барабар с Н75) не само че е безмислено ,ами и ще ти доомаже и без това омазаната кола.


Богомил каза , че е била в нормите като я е гледал на компа , зна4и е нещо друго . Днес нарочно я покарах малко на бензин и неще грам да се изтреля абе за сега е се едно някоя обикновенна кола просто незнам въобще няма здраво никак ряз който да те изтреля . Другото днес открих , че на последната бобина буксата за свещите от лявата страна като си пред двигателя са изолирани с изолирбан токовите кабели . Утре ще провера по сериозно и междудругото преди без турбото дигна 200км/ч за повече несъм сигурен дали е могла - бащата я кара :( Хиляди Благодарности Колеги ! :beer


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Монтаж на Boost Merer на Golf 4 - 1.8T ? И Спънат Вървеж !

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 20 авг 2011 14:42


Междо другото максимална скорост трябва да си лепи 220-230 по километраж и то без много грижи.


Потребителски аватар
VW Golf 4 1.8T - GTI
Мнения: 102
Регистриран на: Сря 17 ное 2010 20:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Монтаж на Boost Merer на Golf 4 - 1.8T ? И Спънат Вървеж !

Мнениеот VW Golf 4 1.8T - GTI » Нед 21 авг 2011 8:43


Бууст метъра вече е сложен , но на място и в слабо движение показва -0,6 и кат я здраво изръчкам чак тогава отиде на 0,5 и 0,6 . Това нормално ли е така да показва :)


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Монтаж на Boost Merer на Golf 4 - 1.8T ? И Спънат Вървеж !

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 21 авг 2011 12:52


Така както го описваш са ти 6 показанията за налягането.На място и слаба газ е с минусови показания защото мотора "смуче" въздух.Като дадеш газ до долу чак тогава компа дава сигнал на Н75 да се отвори на 99% и към 2500-3000 оборота турбото отива на 0,5-0,6.После мисля след 5000 почваше да пада.Щом дава такива стоиности значи грешките за Н75 и дроселова клапа са изчезнали.Иди обаче на ВАГ-Ком и виж какво ще изпише пак ,но запиши точните наименования на грешките.Иначе 1.8Т(особенно със дросел с жило) без да му е сменен софта си е куц кон.


masterixx
Мнения: 123
Регистриран на: Нед 06 мар 2011 21:27
Автомобил: Touran
Двигател: BSX 2009
Местоположение: Sofia

Re: Монтаж на Boost Merer на Golf 4 - 1.8T ? И Спънат Вървеж !

Мнениеот masterixx » Пет 26 авг 2011 19:07


Стана ми интересно последното мнение на Rabbit_TDI.

Колата ми е Golf 4 1.8T Gti AGU и да си призная почти нищо не разбирам от коли.
Потърсих в VW Tuning за въпросната смяна на софт, но нищо не намерих.

Дали е възможно да ми обясните какво представлява, колко пари е и къде мога да я направя тази смяна на софтуера ?

Предварително Ви благодаря.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Монтаж на Boost Merer на Golf 4 - 1.8T ? И Спънат Вървеж !

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 28 авг 2011 14:13


Навсякъде където правят чиптунинг.Като пари 200-400 лева мисля.Лошото е че на АГУ се отваря компа ,а не се налива софта през буксата.Като смениш софта внимавай да не го оплескат да бачка на бедна смес че тогава :banghead:


masterixx
Мнения: 123
Регистриран на: Нед 06 мар 2011 21:27
Автомобил: Touran
Двигател: BSX 2009
Местоположение: Sofia

Re: Монтаж на Boost Merer на Golf 4 - 1.8T ? И Спънат Вървеж !

Мнениеот masterixx » Пон 29 авг 2011 9:18


Ok.

Да разбирам ли, че смяна на софта означава слагане на чип или просто се подменя софта на компа ?

И ако може да препоръчаш някой сервиз (примерно в този който си сменял софта ти)

Проста да знеш къде са читави майсторите, че аз нищо не разбирам и тия бедни смеси нищо не ми говорят. Искам да си платя и да се свърши качествено работата.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта