Рздробен биелен лагер , задран вал и пети ,скъсана шпилка

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
embichkata
Мнения: 47
Регистриран на: Сря 20 яну 2010 11:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Рздробен биелен лагер , задран вал и пети ,скъсана шпилка

Мнениеот embichkata » Вто 17 яну 2012 12:06


КОлеги , скоро имах проблем с голфа , затрака се двигателя , накратко-трагнахме да отваряме , щото се чу ужасен звук , оказа се превартял биелен лагер , станал на сол (качвам и снимка ) на трети цилиндър , оказа се че леко е задрал вала( малки язвички заради лагера, и по петата също ) погледнах другите неща нямаха луфт другите лагери , намаше видими поражения , и основния лагер го пипах , натисках изглеждаше добре ,.. иначе преди да отворим колата и светеше лампата за маслото на ниски обороти без зумер , и двигателя затегна , като се чу шума от лагера , питането е следното , туй като лагера задра точно преди да вкарам колата в гаража , а преди това само тропаше(което по учебник прредполагам означава сериозен ремонт ,мерене отваряне .. но по учебник ) та надявам се ще се оправи с нов - Питането е Следното- СИЧКИТЕ ЛИ ЛАГЕРИ ДА СМЕНЯ ,като преди това премеря с микрометър , и почистя с водна шкурка задраното или само Разпадналия се .. и да се надявам ли че може да мина метър и да не отварям другаде , и трето едната шпилка се скъса като свалях изпускателя че и там имах проблем с едни гарнитури мисля да пробвам с шпилковадач, та за да не ходя до ежроболт като по краен варянт дали ги продават тея шпилки по магазините като някакъв комплект към цилиндровата глава или да отида да питам в евроболт? Благодаря ви поредварително за помощта.
засега е оправен проблема с шпилките , ако някои му е случи , лесно става с шпилковадач, а шпилки само от официалниа вносител- Порше София изток , по 2 лв едната . остава проблема с лагера , в неделя че го бориме....
Прикачени файлове
lager1.JPG
Лагера беше оцелял след битката в Ал Аламейн и около милярд оборота , ако може така да се каже ...
LekoNadranVal.JPG
Вала е леко надрал с язвички заради завлеклия лагер , не е фрапантно .
PetaNadrana.JPG
И петата е задрана леко , но се надявам с водна шкурка да мине номера. Пораженията не са големи , но се чудя доколко се е повлекъл вала , предполагам че тези язвички имат отражение по вала подобно на тях... надявам се да не се налага да отварям другаде ама не се знае ...

Последна промяна от embichkata на Чет 19 яну 2012 17:35, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
ludiq1918
Мнения: 340
Регистриран на: Вто 03 мар 2009 10:02
Автомобил: Honda Civic
Двигател: D14A2 - 1997
Местоположение: Свищов + други ;)

Re: Рздробен биелен лагер , задран вал и пети ,скъсана шпилка

Мнениеот ludiq1918 » Вто 17 яну 2012 13:55


Вземи и занеси вала да го шлайфат с 0.25стотни мисля че беше(ако сега се отваря за пръв път де), и слагай нови и еднакви лагери на който размера име е +0.25 ако както писах не е бил шлайфан преди това.А това дето искаш един такъв и един онакъв не е правилно.


keymaker
Мнения: 822
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 20:43
Автомобил: Passat+T4
Двигател: ABS+AAB
Местоположение: София /с. Мусачево -гр.Елин Пелин

Re: Рздробен биелен лагер , задран вал и пети ,скъсана шпилка

Мнениеот keymaker » Вто 17 яну 2012 15:34


колега дай некоя по силна снимка да се види какво е състонието на петата и шийката на вала ,доста често се случва да се мине и без шлайф , а само с качествено зачистване ако е останал материал от лагера по шийката.


Потребителски аватар
aliyatin.com
Мнения: 538
Регистриран на: Сря 06 апр 2011 8:54
Автомобил: HONDA CR-V
Двигател: 2008
Местоположение: popovo

Re: Рздробен биелен лагер , задран вал и пети ,скъсана шпилка

Мнениеот aliyatin.com » Вто 17 яну 2012 18:38


Колегата горе ти е казал че без шлайф на вала няма да се разминеш.Като го занесеш за шлайфане ще ти кажат за кой шлайф е и дали изобщо ще стане за шлайф.Тъй като не се знае на кой ремонт е.Ако е износен много понякога от1-ви отива на трети.Те ще ти кажат какви лагери да си вземеш.Петата според мен също трябва да се смени но тя върви комплект с биелата.Присмяна биелите се теглят.


Петър Петров
Мнения: 1139
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: Рздробен биелен лагер , задран вал и пети ,скъсана шпилка

Мнениеот Петър Петров » Вто 17 яну 2012 23:16


keymaker написа:колега дай некоя по силна снимка да се види какво е състонието на петата и шийката на вала ,доста често се случва да се мине и без шлайф , а само с качествено зачистване ако е останал материал от лагера по шийката.

Прав си и за снимките и за почистването, ама може да се почисти, ако е натрупано, ако има каналчета не става. Ако много време е тропал мотора и биелата може да се нарани, даже да стане на елипса и тогава или друга биела, но както каза колегата по-горе биелите се мерят или старата биела се оправя!


Потребителски аватар
embichkata
Мнения: 47
Регистриран на: Сря 20 яну 2010 11:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Рздробен биелен лагер , задран вал и пети ,скъсана шпилка

Мнениеот embichkata » Вто 07 фев 2012 11:10


КОлата е оправена , без микрометър и динамометричен ключ , тоя ремонт не става , аа трябва и бензинов манометър или може и друг за да се види после компресията . на мне ми беше заминал лагера на 2 ри цилиндър, смених масло , маслен филтър , (смених всички филтри ) картера почистих идеално ( вътре остават стружки ( при мен беше масло с брукат се едно блести на тъмното... с препарат промих двигателя , след смяната на лагерите ( не става само един да се смени...:) ) внимателното затягане с ключа ,след смяната на всички гарнитурки , масло и секви неща ( а да забравих за компресията, премерих я на студен двигател , даже без налятото масло за да видим показанията 3 цилиндъра са 9 а единия 8,5 по принцип трябва да са 9 всички , но според мен заради студения двигател и пробата на вече влАЧещ акумолатор затова даде по ниско на единия ) след като видяхме че ко0мпресията е добре наляхме масло , закачих си свещите , заредих си акумолатора , смених си бензинов филтър , свещи , палец и капачка на дистрибутора, смених и гарнитури на изпускателя и смукателя ( ауу това за изпускателя ужасс брат , то едни скъсани шпилки то едно вадене с шпилковадачи ужас ужас за това трябва цяла тема да напишА щото хем никой не иска да го направи майстор даже да сиплатиш хем е доста неудобна работа.. но когато сам се захванеш няма люси няма мюси ама това ама онова ХВАЩАШ И ПРАВИШ.... та след сичкия цирк , запалих колата и работепше като швеицарски часовник ... доволен съм много от себе си .. и да знаете тея ремнти с некачествни инструменти нестават .. a ДА и понеже някои ми беше питал нещо как да запомни кое кабелче от къде е ... ма ние не караме лада в всяка букса да може да влезе всеки жак , немците имат поне малко инжинерна мисъл - когато буксата е синя - в нея влиза синия " жак " , когато буксата е бяла в нея влиза белия "жак" когато пинчетата на жака са кръгли те немогат да влезнат в буксата с квадратни отворчета ( ако случйно се чудиш какво правим ако има два бели жака и две бели букси ) измислено е така че да не си усложняваш живота .



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта