КОлеги , скоро имах проблем с голфа , затрака се двигателя , накратко-трагнахме да отваряме , щото се чу ужасен звук , оказа се превартял биелен лагер , станал на сол (качвам и снимка ) на трети цилиндър , оказа се че леко е задрал вала( малки язвички заради лагера, и по петата също ) погледнах другите неща нямаха луфт другите лагери , намаше видими поражения , и основния лагер го пипах , натисках изглеждаше добре ,.. иначе преди да отворим колата и светеше лампата за маслото на ниски обороти без зумер , и двигателя затегна , като се чу шума от лагера , питането е следното , туй като лагера задра точно преди да вкарам колата в гаража , а преди това само тропаше(което по учебник прредполагам означава сериозен ремонт ,мерене отваряне .. но по учебник ) та надявам се ще се оправи с нов - Питането е Следното- СИЧКИТЕ ЛИ ЛАГЕРИ ДА СМЕНЯ ,като преди това премеря с микрометър , и почистя с водна шкурка задраното или само Разпадналия се .. и да се надявам ли че може да мина метър и да не отварям другаде , и трето едната шпилка се скъса като свалях изпускателя че и там имах проблем с едни гарнитури мисля да пробвам с шпилковадач, та за да не ходя до ежроболт като по краен варянт дали ги продават тея шпилки по магазините като някакъв комплект към цилиндровата глава или да отида да питам в евроболт? Благодаря ви поредварително за помощта.
засега е оправен проблема с шпилките , ако някои му е случи , лесно става с шпилковадач, а шпилки само от официалниа вносител- Порше София изток , по 2 лв едната . остава проблема с лагера , в неделя че го бориме....
Рздробен биелен лагер , задран вал и пети ,скъсана шпилка
- embichkata
- Мнения: 47
- Регистриран на: Сря 20 яну 2010 11:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Рздробен биелен лагер , задран вал и пети ,скъсана шпилка
- Прикачени файлове
Последна промяна от embichkata на Чет 19 яну 2012 17:35, променено общо 1 път.
- ludiq1918
- Мнения: 340
- Регистриран на: Вто 03 мар 2009 10:02
- Автомобил: Honda Civic
- Двигател: D14A2 - 1997
- Местоположение: Свищов + други ;)
Re: Рздробен биелен лагер , задран вал и пети ,скъсана шпилка
Вземи и занеси вала да го шлайфат с 0.25стотни мисля че беше(ако сега се отваря за пръв път де), и слагай нови и еднакви лагери на който размера име е +0.25 ако както писах не е бил шлайфан преди това.А това дето искаш един такъв и един онакъв не е правилно.
-
keymaker
- Мнения: 822
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 20:43
- Автомобил: Passat+T4
- Двигател: ABS+AAB
- Местоположение: София /с. Мусачево -гр.Елин Пелин
Re: Рздробен биелен лагер , задран вал и пети ,скъсана шпилка
колега дай некоя по силна снимка да се види какво е състонието на петата и шийката на вала ,доста често се случва да се мине и без шлайф , а само с качествено зачистване ако е останал материал от лагера по шийката.
- aliyatin.com
- Мнения: 538
- Регистриран на: Сря 06 апр 2011 8:54
- Автомобил: HONDA CR-V
- Двигател: 2008
- Местоположение: popovo
Re: Рздробен биелен лагер , задран вал и пети ,скъсана шпилка
Колегата горе ти е казал че без шлайф на вала няма да се разминеш.Като го занесеш за шлайфане ще ти кажат за кой шлайф е и дали изобщо ще стане за шлайф.Тъй като не се знае на кой ремонт е.Ако е износен много понякога от1-ви отива на трети.Те ще ти кажат какви лагери да си вземеш.Петата според мен също трябва да се смени но тя върви комплект с биелата.Присмяна биелите се теглят.
-
Петър Петров
- Мнения: 1139
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: Рздробен биелен лагер , задран вал и пети ,скъсана шпилка
keymaker написа:колега дай некоя по силна снимка да се види какво е състонието на петата и шийката на вала ,доста често се случва да се мине и без шлайф , а само с качествено зачистване ако е останал материал от лагера по шийката.
Прав си и за снимките и за почистването, ама може да се почисти, ако е натрупано, ако има каналчета не става. Ако много време е тропал мотора и биелата може да се нарани, даже да стане на елипса и тогава или друга биела, но както каза колегата по-горе биелите се мерят или старата биела се оправя!
- embichkata
- Мнения: 47
- Регистриран на: Сря 20 яну 2010 11:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Рздробен биелен лагер , задран вал и пети ,скъсана шпилка
КОлата е оправена , без микрометър и динамометричен ключ , тоя ремонт не става , аа трябва и бензинов манометър или може и друг за да се види после компресията . на мне ми беше заминал лагера на 2 ри цилиндър, смених масло , маслен филтър , (смених всички филтри ) картера почистих идеално ( вътре остават стружки ( при мен беше масло с брукат се едно блести на тъмното... с препарат промих двигателя , след смяната на лагерите ( не става само един да се смени...
) внимателното затягане с ключа ,след смяната на всички гарнитурки , масло и секви неща ( а да забравих за компресията, премерих я на студен двигател , даже без налятото масло за да видим показанията 3 цилиндъра са 9 а единия 8,5 по принцип трябва да са 9 всички , но според мен заради студения двигател и пробата на вече влАЧещ акумолатор затова даде по ниско на единия ) след като видяхме че ко0мпресията е добре наляхме масло , закачих си свещите , заредих си акумолатора , смених си бензинов филтър , свещи , палец и капачка на дистрибутора, смених и гарнитури на изпускателя и смукателя ( ауу това за изпускателя ужасс брат , то едни скъсани шпилки то едно вадене с шпилковадачи ужас ужас за това трябва цяла тема да напишА щото хем никой не иска да го направи майстор даже да сиплатиш хем е доста неудобна работа.. но когато сам се захванеш няма люси няма мюси ама това ама онова ХВАЩАШ И ПРАВИШ.... та след сичкия цирк , запалих колата и работепше като швеицарски часовник ... доволен съм много от себе си .. и да знаете тея ремнти с некачествни инструменти нестават .. a ДА и понеже някои ми беше питал нещо как да запомни кое кабелче от къде е ... ма ние не караме лада в всяка букса да може да влезе всеки жак , немците имат поне малко инжинерна мисъл - когато буксата е синя - в нея влиза синия " жак " , когато буксата е бяла в нея влиза белия "жак" когато пинчетата на жака са кръгли те немогат да влезнат в буксата с квадратни отворчета ( ако случйно се чудиш какво правим ако има два бели жака и две бели букси ) измислено е така че да не си усложняваш живота .
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 91 госта