


Проблем със запалването на студено Венто
- ivanov3
- Мнения: 29
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 18:25
- Автомобил: VENTO 06.94g. 1.8 MONO 90K.S
- Двигател: ABS
- Местоположение: София
Проблем със запалването на студено Венто
Колеги сутрин много трудно пали на бенз. Върти но като 4ели няма искра да запали. Акум. е нов. Венто 1.8 94г бенз.газ ABS мотор. Като загрее няма проблем.
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Аз съм със същия проблем. в 2:30 съм на майстор да видим какво ще става. При мен обаче не всеки студен старт го прави. Може би на 10 старта 2-3 ще са с мизерия.....въртя почти до падане на зареден акумулатор....мое си направиш сметка кво въртене пада.....топлите стартове са без грижи....и като запали работи на 2-3 цилинъра около 2-3 мин поне....после през целия ден нема грижи 

- klimata
- Мнения: 165
- Регистриран на: Пет 23 юни 2006 10:04
- Автомобил: Polo
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Предишната ми колица беше G2 GTI-16v PL зимата нямаше никакво палене сутрин.Всяка сутрин излизах за работа 20мин по-рано,сетете се защо.На дърпане и трябваха 0,5м и палеше,докато намерих време да я закарам на доктор.Оказа се комутатор,след смяната-никакви проблеми,сложиха ми употребяван от някво ауди за 30лв.Пробвай този вариант и пиши след това.Успех!
- zdr_spasov
- Мнения: 140
- Регистриран на: Пет 09 юли 2004 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Swistow
- Контакти:
chefito написа:Аз съм със същия проблем. в 2:30 съм на майстор да видим какво ще става. При мен обаче не всеки студен старт го прави. Може би на 10 старта 2-3 ще са с мизерия.....въртя почти до падане на зареден акумулатор....мое си направиш сметка кво въртене пада.....топлите стартове са без грижи....и като запали работи на 2-3 цилинъра около 2-3 мин поне....после през целия ден нема грижи
Абсолютно същия проблем ( ама 1:1 ) го има един колега с Вентото си 1.8 ABS мотор.
Компютърната диагностика не дава грешки. Съмненията ни паднаха върху конденз в резервоара или казано просто - вода в бензина. Той също има газ и кара колата с минимално количество бензин в резервоара. Е сега, в по-студеното и влажно време, водните пари от въздуха кондензират по стените на резервоара и се стичат на дъното му. Днес наля бензин за 20лв. и преди малко пак тествахме отново колата му, която стои навън. За сега никакъв проблем. Дано излезе наистина това ....
- plamen032
- Мнения: 763
- Регистриран на: Нед 23 юли 2006 16:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
chefito написа:Аз съм със същия проблем. в 2:30 съм на майстор да видим какво ще става. При мен обаче не всеки студен старт го прави. Може би на 10 старта 2-3 ще са с мизерия.....въртя почти до падане на зареден акумулатор....мое си направиш сметка кво въртене пада.....топлите стартове са без грижи....и като запали работи на 2-3 цилинъра около 2-3 мин поне....после през целия ден нема грижи
и аз имам същия проблем намнери ли решение?? мисля че е конденз в дистрибуторната капачка но не съм сигорен....
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
zdr_spasov написа:в по-студеното и влажно време, водните пари от въздуха кондензират по стените на резервоара и се стичат на дъното му...
Колега няма логика в това което казваш. Налей в една бутилка малко бензин и от горе малко вода и виж дали ще стане това което казваш. Бензина е мазен и ще държи водата на повърхнустта.
- zdr_spasov
- Мнения: 140
- Регистриран на: Пет 09 юли 2004 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Swistow
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: VW.Nikolay.VW и 103 госта