Проблем със запалването на студено Венто

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
ivanov3
Мнения: 29
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 18:25
Автомобил: VENTO 06.94g. 1.8 MONO 90K.S
Двигател: ABS
Местоположение: София

Проблем със запалването на студено Венто

Мнениеот ivanov3 » Чет 14 дек 2006 10:11


Колеги сутрин много трудно пали на бенз. Върти но като 4ели няма искра да запали. Акум. е нов. Венто 1.8 94г бенз.газ ABS мотор. Като загрее няма проблем.




Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Чет 14 дек 2006 12:15


като начало провери и смени: свещи, делко, бензинов филтър.


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Чет 14 дек 2006 13:16


Аз съм със същия проблем. в 2:30 съм на майстор да видим какво ще става. При мен обаче не всеки студен старт го прави. Може би на 10 старта 2-3 ще са с мизерия.....въртя почти до падане на зареден акумулатор....мое си направиш сметка кво въртене пада.....топлите стартове са без грижи....и като запали работи на 2-3 цилинъра около 2-3 мин поне....после през целия ден нема грижи :roll:


Потребителски аватар
Exell
Мнения: 2232
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Все НякъДе

Мнениеот Exell » Чет 14 дек 2006 14:40


Офф

chefito напиши после какво се е оказало , че при мен проблема е идентичен :wink: Мерси предварително :arrow:


Потребителски аватар
klimata
Мнения: 165
Регистриран на: Пет 23 юни 2006 10:04
Автомобил: Polo
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот klimata » Пет 15 дек 2006 11:49


Предишната ми колица беше G2 GTI-16v PL зимата нямаше никакво палене сутрин.Всяка сутрин излизах за работа 20мин по-рано,сетете се защо.На дърпане и трябваха 0,5м и палеше,докато намерих време да я закарам на доктор.Оказа се комутатор,след смяната-никакви проблеми,сложиха ми употребяван от някво ауди за 30лв.Пробвай този вариант и пиши след това.Успех!


Потребителски аватар
klimata
Мнения: 165
Регистриран на: Пет 23 юни 2006 10:04
Автомобил: Polo
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот klimata » Пет 15 дек 2006 11:54


chefito написа:като запали работи на 2-3 цилинъра около 2-3 мин поне....после през целия ден нема грижи :roll:
При мен нямаше такова нещо,работеше си екстра като запали.


Потребителски аватар
zdr_spasov
Мнения: 140
Регистриран на: Пет 09 юли 2004 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Swistow
Контакти:

Мнениеот zdr_spasov » Пет 15 дек 2006 18:38


chefito написа:Аз съм със същия проблем. в 2:30 съм на майстор да видим какво ще става. При мен обаче не всеки студен старт го прави. Може би на 10 старта 2-3 ще са с мизерия.....въртя почти до падане на зареден акумулатор....мое си направиш сметка кво въртене пада.....топлите стартове са без грижи....и като запали работи на 2-3 цилинъра около 2-3 мин поне....после през целия ден нема грижи :roll:

Абсолютно същия проблем ( ама 1:1 ) го има един колега с Вентото си 1.8 ABS мотор.
Компютърната диагностика не дава грешки. Съмненията ни паднаха върху конденз в резервоара или казано просто - вода в бензина. Той също има газ и кара колата с минимално количество бензин в резервоара. Е сега, в по-студеното и влажно време, водните пари от въздуха кондензират по стените на резервоара и се стичат на дъното му. Днес наля бензин за 20лв. и преди малко пак тествахме отново колата му, която стои навън. За сега никакъв проблем. Дано излезе наистина това ....


Потребителски аватар
plamen032
Мнения: 763
Регистриран на: Нед 23 юли 2006 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот plamen032 » Нед 17 дек 2006 18:11


chefito написа:Аз съм със същия проблем. в 2:30 съм на майстор да видим какво ще става. При мен обаче не всеки студен старт го прави. Може би на 10 старта 2-3 ще са с мизерия.....въртя почти до падане на зареден акумулатор....мое си направиш сметка кво въртене пада.....топлите стартове са без грижи....и като запали работи на 2-3 цилинъра около 2-3 мин поне....после през целия ден нема грижи :roll:

и аз имам същия проблем намнери ли решение?? мисля че е конденз в дистрибуторната капачка но не съм сигорен....


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Нед 17 дек 2006 19:20


айде колеги и аз влезнах във вашата група със същият проблем от вчера.Колата е Г3 1.8АБС газ/бензин

Някой ако го е решил да сподели моля


Потребителски аватар
Exell
Мнения: 2232
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Все НякъДе

Мнениеот Exell » Нед 17 дек 2006 20:09


Офф

chefitoооо нали ходи на майстор , сподели дали сте решили проблема и ако да какъв беше той :wink: Мерси пак предварително :arrow:


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Нед 17 дек 2006 20:25


zdr_spasov написа:в по-студеното и влажно време, водните пари от въздуха кондензират по стените на резервоара и се стичат на дъното му...

Колега няма логика в това което казваш. Налей в една бутилка малко бензин и от горе малко вода и виж дали ще стане това което казваш. Бензина е мазен и ще държи водата на повърхнустта.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 17 дек 2006 23:19


Andrian_VT написа: Бензина е мазен и ще държи водата на повърхнустта.
:no-no Грешка! Бензина, също както и маслото е по-лек от водата и изплува на повърхността.
...или водата потъва надолу, все едно...
За проверка, капни няколко капки масло с щеката в/у някоя локва и ще се убедиш


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Пон 18 дек 2006 0:18


Стига бе. Утре ще пробвам. Ама сега като помисля, когато слагам двигателя на лодката и когато разлея бензин, той седи на повърхустта на водата. В горния пост се изказах неподготвен.


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пон 18 дек 2006 9:13


Смениха свещи, оправиха настройки на газовата, оправиха ъгли на запалване и прочие "елкон" настройки и сега чакаме дали ще изкокне зайчето :)


Потребителски аватар
zdr_spasov
Мнения: 140
Регистриран на: Пет 09 юли 2004 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Swistow
Контакти:

Мнениеот zdr_spasov » Пон 18 дек 2006 13:27


Само да спомена за Вентото, за което ви писах, че след смяна на бензина вече 4-ти ден няма никакви проблеми. Ако не е било конденз в резервоара то най-вероятно е било некачествен бензин от някоя бензиностанция. Добре дошли в БГ - никога не знаем с какви боклуци караме колите си ....



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: VW.Nikolay.VW и 103 госта