Парно и студа д*ба

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Парно и студа д*ба

Мнениеот hristian37 » Съб 04 ное 2006 23:17


Здравейте - дойде зимата и проблемите както се сещате с парното започнаха :( Преди да ми се скарате - изчетох всичко с търсачката ама..... Значи какъв е проблема -Нямам парно от 2 дена. Днес се нервирах след като снощи замръзнах от надежда до симеоново и обратно и за точно 15мин го свалих - като предварително си купих радиаторче( с което избързах и сигурни ще го продавам) - Констатирах че клапата е тръгнала да се къса - изчистих я до ламарина и до мене изкуствена кожа- залепих я стана супер според мене, сглобих я за 30мин запалих обезвъздуших я и К*Р парно пак няма - на 1ва степен хладко на 2ра почти студено на 3та не съм пробвал - мъркучите не могат да се пипнат, перката ми се включи(клапани на входа и изхода нямам) парно пак няма. Та въпроса ми е възможно ли е да е от газаджийте-педали който са ми вързали изпарителя на изхода на парното с много дебели мъркучи по 1м всеки и това да бави водата???? Друго обяснение нямам - яд ме е 4е поне на 10голфа и два пасата сменях радиатор4е и хората много доволни -е как баш на мойта стана к*ра. Оригиналното ми радиаторче не е запушено , но за моя изненада се оказа ВАЛЕО :shock :shock :shock :shock Дайте Мозък :idea: :idea: :idea:




hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Съб 04 ное 2006 23:33


Пожелайте ми утре приятно мръзнене пред блока :wink:


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Съб 04 ное 2006 23:48


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 22:16, променено общо 1 път.


4ep
Мнения: 219
Регистриран на: Вто 04 юли 2006 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот 4ep » Нед 05 ное 2006 11:19


Е не ми се вярва, така както го описваш това да е причината. На джипката ми така е свързано и 4 г. нямам проблеми, но пък имам колега дето наесен и напролет сменя пътя на отопление на изпарителя с подобен проблем. Не можеш ли да върнеш старото състояние и да покараш 1 ден на бензин за да локализираш проблема с метода на изключването. За сервиз е най сигурният. :wink:


Потребителски аватар
koki_folza
Мнения: 296
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Панагюрище
Контакти:

Мнениеот koki_folza » Нед 05 ное 2006 12:00


Колега запали колата да загрее , пусни вентилатора да духа и задръж газта на 3-4000 об. , ако вземе да духа по топло значи е проблем с циркулацията .


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Парно и студа д*ба

Мнениеот vaskoto1 » Нед 05 ное 2006 13:34


hristian37 написа:предварително си купих радиаторче( с което избързах и сигурни ще го продавам)


това какво значи-че не си го сменил ли на финала?
ако е така аман от твоите "тънкажи"!:evil:
радиаторчето дори и запушено осигурява байпасна циркулация за да не гръмнат маркучите и мотора от прегряване! това че си го пробвал на течаща вода и е текло-абсолютно нищо не означава! означава само че отново си без парно-както и се очаква да бъде с байпаса само работещ!

знам какво е да нямаш пари ама да си правиш експерименти със спирачна помпа от типа "абе аз ше си я ремонтирам" при положение че (мисля поне) ти е ясно че метала на корпуса също се износва и смяна на гумички НЕ е решение... и сега това с парното...
айде престани вече с жигулските ремонти! ако искаш да имаш кола която РАБОТИ се налага да се кихне някой лев повече! :evil:


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Нед 05 ное 2006 15:46


директно си сложих новото радиаторче после си играх с старото -ве4ерта в банята. С новото пиша че нямам парно, радиаторчето е ПОЛСКО, имаше и китайски ама си взех полско, Васе незнам в какво ме упрекваш ама БЕР радиаторче е 140лв- за мене са много, А относно спирачките -ходих при Настев -човека пред мене погледна помпата, гледа я отвътре и и ми каза че май никога не съм сменявал спирачна течност(както си и беше) и старата е разтворила гумичките и няма смисъл да я престъргва както той ремонтира помпите.А ако се беше стигнало до престъргване щях да си купя нова -но с новите части се напатих от когато ударих колата и си купих нов преден ккапак и калник-търски, продадоха ми ги за грмански и после лично видях как калника беше по издут от другия и как капаке беше от ламарина като вестник която като вдигне6 100 и почваше да трепери и после си купих калник и капак 2ра но оригинални и се оправи и затова имам едно наум за новите частиПроблема с който си играх до сега , според мене е в клапата - просто кожата е много по тънка от дунапрена и днес и залепих още един слой. Ще пиша дали има ефект :!: :!:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Нед 05 ное 2006 16:09


щом си го сменил все пак-официално се извинявам! :D 8)


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Нед 05 ное 2006 16:21


Според мен проблема ти е точно в тройниците за изпарителя,както и ти сам си предположил.След като си отметнал радиаторчето и клапаните като евентуални причини остават само те!Аз съм имал същите проблеми,трябва да смениш тройниците с такива,които ще осигурят по малка пропускливост към изпарителя,или да пресвържеш изпарителя от друго място.Например съм виждал да ги връзват на колекторните тръби някъде отзад,и тогава не бъркат парното.Еми това е,успех! Пиши после как си отстранил проблема. :wink:


batefaio
Мнения: 14
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот batefaio » Нед 05 ное 2006 16:46


Значи аз имах същия проблем,има два термоклапана на маркучите ,мисля че са пластмасови,след време се спихват и се запушват,ако имаш маркучи,сменяш ги целите ако не,сваляш клапаните и ги разпробиваш вътре с бормашина и го слагаш отново.При мене така се оправи,сега е фурна :lol:


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Нед 05 ное 2006 17:06


batefaio написа:Значи аз имах същия проблем,има два термоклапана на маркучите ,мисля че са пластмасови,след време се спихват и се запушват,ако имаш маркучи,сменяш ги целите ако не,сваляш клапаните и ги разпробиваш вътре с бормашина и го слагаш отново.При мене така се оправи,сега е фурна :lol:


колега писъл съм по-горе че нямам и никога не съм имал


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Нед 05 ное 2006 17:12


ivkata написа:Например съм виждал да ги връзват на колекторните тръби някъде отзад,и тогава не бъркат парното.Еми това е,успех! Пиши после как си отстранил проблема. :wink:



Знам го и този вариант това е между всмукателния колектор и термоампулата, но така и развалящ работата на нея


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Нед 05 ное 2006 17:21


hristian37 написа:
ivkata написа:Например съм виждал да ги връзват на колекторните тръби някъде отзад,и тогава не бъркат парното.Еми това е,успех! Пиши после как си отстранил проблема. :wink:



Знам го и този вариант това е между всмукателния колектор и термоампулата, но така и развалящ работата на нея

на баща ми на голфа (същия двигател като твоя) е направено така и няма проблеми с парното.


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

за парното

Мнениеот Glove » Нед 05 ное 2006 17:22


Здрасти твоя Голф има ли на маркуча преди парното един алуминиев цилиндър, след който маркуча влиза в парното, ако го има го разкараи от там.
Другото което триабва да видиш е потоците на водата на къде се движат, мисля че ниакуде в нета бях гледал схема с посоките, другия начин е да проследиш воднта система на колата. Ако изпарителя ти е вързан преди парното на колата и след него да влиза водата да се отоплиава колата просто ниама да имаш нормално парно.

Успех


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Нед 05 ное 2006 22:34


hristian37 написа:
ivkata написа:Например съм виждал да ги връзват на колекторните тръби някъде отзад,и тогава не бъркат парното.Еми това е,успех! Пиши после как си отстранил проблема. :wink:



Знам го и този вариант това е между всмукателния колектор и термоампулата, но така и развалящ работата на нея
Ами колега,какво да ти кажа,то още с монтирането на газовата разваляме много неща по колата(в твоя случай парното)така че от двете беди ти предлагам да избереш по малката.И не съм убеден че ще навредиш на работата на термоампулата,водата само ще циркулира по малко по удължен път в случая изпарителя!А не както е досега на два кръга, и тя циркулира по кръга с по малко съпротивление в твоя случай ,изпарителя.Помисли,не съм майстор,просто от време на време ми се налага да си ремонтирам каляската.Имал съм го същия проблем,а и още двама приятели.Най просто,направи някакви дифузьори и ги сложи в тройниците да намалиш дебита към изпарителя. :wink: Това е от мен. Не ги пиша тия неща да трупам мнения,а ако мога да съм полезен!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: FEN_NA_TDI и 140 госта