
Спирачки 256 към 288 помагайте
- vanko.vw
- Мнения: 114
- Регистриран на: Сря 04 юни 2008 11:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Спирачки 256 към 288 помагайте
Здравейте колеги ако някой мойе да помогне Голфа ми е 3-ка 1.9 ТДИ 1З искам да премина от 256 на 288 спирачки какво ще ми е нужно да сменя носачи,шенкели,щанги,биалетки и какво друго трябва ли да се сменят каретата и полуоските или не е нужно. Мерси предварително 

- pe6kata
- VW експерт

- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Спирачки 256 към 288 помагайте
има много хубава тема по твоя въпрос. приятно четне
viewtopic.php?f=52&t=245479
viewtopic.php?f=52&t=245479
- vanko.vw
- Мнения: 114
- Регистриран на: Сря 04 юни 2008 11:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Спирачки 256 към 288 помагайте
Колега четох я но пак не е описано точно какво ми трябва за преминаването,а и да допълня че искам да остана на 4x100 разпробил съм дисковете
- pe6kata
- VW експерт

- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Спирачки 256 към 288 помагайте
е как така не разбра
ако си с делящ се супорт, а ней-вероятно си с такъв, сменяш само супорта и апарата. Друго не бараш.
ако си с делящ се супорт, а ней-вероятно си с такъв, сменяш само супорта и апарата. Друго не бараш.
- kgdim
- Мнения: 401
- Регистриран на: Сря 10 дек 2008 21:29
- Автомобил: MK4 Black ...
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Спирачки 256 към 288 помагайте
pe6kata написа:има много хубава тема по твоя въпрос. приятно четне
viewtopic.php?f=52&t=245479

Ъпгрейд от 256 към 280 става като се сменят супорти, дискове ако е необходимо и апарати. Накладките са същите
От това по ясно незнам на каде

- pe6kata
- VW експерт

- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Спирачки 256 към 288 помагайте
колегата пита за 288мм 288мм е друга работа- накладките са по-големи, диска е 25мм
апаратите са ате 54/57 и апаратите не пасват на супорт от 280мм. Вървят задължително със супорта им.
но супорта от 288 апарати си пасва на шенкел, на който са били 256, 280мм спирачки. Така че няма да сменяш нищо по ходовата част
апаратите са ате 54/57 и апаратите не пасват на супорт от 280мм. Вървят задължително със супорта им.
но супорта от 288 апарати си пасва на шенкел, на който са били 256, 280мм спирачки. Така че няма да сменяш нищо по ходовата част
- vanko.vw
- Мнения: 114
- Регистриран на: Сря 04 юни 2008 11:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Спирачки 256 към 288 помагайте
Взел съм апарати,супорти,дисковете съм си ги разпробил и незнаех дали трябва и друго да сменям че всеки ми казва различно трябва и това да смениш и онова да смениш и затова питам
- kgdim
- Мнения: 401
- Регистриран на: Сря 10 дек 2008 21:29
- Автомобил: MK4 Black ...
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Спирачки 256 към 288 помагайте
моя грешка недочитане 
- vanko.vw
- Мнения: 114
- Регистриран на: Сря 04 юни 2008 11:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Спирачки 256 към 288 помагайте
Колеги сега званях на едни момчета дето са го правили това пак на 3-ка и ми казаха че всичко се сменя по предницата иначе неставало и гумите щели да отидат назад
- Mapoka
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
- Автомобил: 1992 VW Vento
- Двигател: 1.8 ABS
- Местоположение: Ямбол
Re: Спирачки 256 към 288 помагайте
Това 1З нали е на 4 дупки главината.
Той съпорта че ще пасне ще пасне, но какви дискове ще се ползват?
Офсета на "тройкивия" 288 е доста по друг от на 256/280(Г60).
Незнам ка стои работата ако се ползват калиброви дискове, понеже там до колкото съм виждал офсета е по голям и по "мяза" като на 4 болтовия на ФВ.
Той съпорта че ще пасне ще пасне, но какви дискове ще се ползват?
Офсета на "тройкивия" 288 е доста по друг от на 256/280(Г60).
Незнам ка стои работата ако се ползват калиброви дискове, понеже там до колкото съм виждал офсета е по голям и по "мяза" като на 4 болтовия на ФВ.
- vanko.vw
- Мнения: 114
- Регистриран на: Сря 04 юни 2008 11:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Спирачки 256 към 288 помагайте
Дискове,апарати абе всичко е от АБФ
- Mapoka
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
- Автомобил: 1992 VW Vento
- Двигател: 1.8 ABS
- Местоположение: Ямбол
Re: Спирачки 256 към 288 помагайте
С това криво ЕТ на АБФ-ските дискове, аз не виждам как ще стане.
По скоро си мисля нещо в тази насока:
И евентуално поразпилване отвора за диска на съпорта. Единствено ми е чуден отвора за главината защо е 70 мм
Някой който е правил 4х100 288 да каже повече.
На теория аз това измислих
По скоро си мисля нещо в тази насока:
И евентуално поразпилване отвора за диска на съпорта. Единствено ми е чуден отвора за главината защо е 70 мм
Някой който е правил 4х100 288 да каже повече.
На теория аз това измислих

- olimpiaivo
- Мнения: 159
- Регистриран на: Съб 07 юли 2007 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Спирачки 256 към 288 помагайте
Трябват ти носачи с шарнири,стаб.щанга с биалетки,шенкели с главини,полуоски от гти може и без вътрешни карета твойте са същите.Трябва да разпробиеш и главините на 4 по 100
Ако не искаш да разпробиваш главините може да набиеш главина 4 по 100 на шенкела от гти но трябва да сложиш нови лагери,шлица на главина от 4 по 100 е различен от на гти и тогава трябва да сложиш твойте външни карета,но не съм на 100% сигурен,че става карето за 4по100 на прът от 5по100
Ако не искаш да разпробиваш главините може да набиеш главина 4 по 100 на шенкела от гти но трябва да сложиш нови лагери,шлица на главина от 4 по 100 е различен от на гти и тогава трябва да сложиш твойте външни карета,но не съм на 100% сигурен,че става карето за 4по100 на прът от 5по100
- vanko.vw
- Мнения: 114
- Регистриран на: Сря 04 юни 2008 11:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Спирачки 256 към 288 помагайте
Мдааа и тук се получиха разногласия по моя проблем са кой крив кой прав 
- _NqKoI_
- Мнения: 530
- Регистриран на: Съб 14 мар 2009 12:36
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: ABF
- Местоположение: Plovdiv
Re: Спирачки 256 към 288 помагайте
аз исках да остана на 4 по 100 .. да взема всичко от абф и да ползвам моята главина и да взема дискове за г60... но така и не разбрах ще стане ли номера ... 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], yorkishev и 57 госта
