Здравейте колеги,
смених си фаровете с такива с халоген вътре.Как и дали е за сервиз или ще мога и аз да поставя инсталацията за самите халогени.
Халогени инсталация Г4
- iGolf
- Мнения: 1073
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 22:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русe/London
- Контакти:
Re: Халогени инсталация Г4
май че и ключа за фаровете трябва да се смени доколкото знам,и на мен ще ми предстои такава операция скоро,хайде знаещите да напишат!
Re: Халогени инсталация Г4
Да, ако колата е била без халогени заводско, то и на ключа няма опция за включването им. Нови ключове около 120лв. в Ауто+. Има и вариант да си ги изведете на бутонче до аварийните светлини, или пък да го вържете за светлината за мъгла.
- tih
- Мнения: 843
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++
Re: Халогени инсталация Г4
morfei1 написа:Да, ако колата е била без халогени заводско, то и на ключа няма опция за включването им. Нови ключове около 120лв. в Ауто+. Има и вариант да си ги изведете на бутонче до аварийните светлини, или пък да го вържете за светлината за мъгла.
Тук си малко в грешка, освен ако нямаш предвид оригинален ключ, иначе аз си купих от Ауто+ за 30 и няколко лева, не е оригинален, но няма никаква разлика с него, поне външно. Иначе и при мене положението с халогените е същото, имам ги, имам и ключ, дори и реле си взех, но от къде, как и какво да свържа незнам, целта ми е да стане като оригинално, ако някой има някаква яснота по темата, нека пише, как се прави тая операция
- Dead man
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 9978
- Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
- Автомобил: Hyundai Sonata 2007
- Двигател: 2.0 16V 145HP
- Местоположение: София,Дружба 1
- Контакти:
Re: Халогени инсталация Г4
Оригинален ключ може да е толкова...
А иначе има и други марки,който са същите-на цени от 38 до почти 50...
А иначе има и други марки,който са същите-на цени от 38 до почти 50...

Re: Халогени инсталация Г4
Да, имах предвид цената на орилиналния ключ, който ми излиза по номера в Ауто+. Съжалявам за подвеждането 
- tih
- Мнения: 843
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++
Re: Халогени инсталация Г4
...a по темата, някой нещо?
- ceezer
- Мнения: 39
- Регистриран на: Вто 21 авг 2007 20:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
Re: Халогени инсталация Г4
някой вече да е правил тази гимнастика???
- itan75
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пет 01 дек 2006 10:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Халогени инсталация Г4
Снимай да ги видим тези фарове.Според мен иди при някой автоеладжия и попитай.щЕ използвам темата ти аз да попитам някой слагал допълнителни халогени с ЛУПИ и как светят.Има едни дето се продават в Практикер за около 50 левчета та се чудех дали си заслужава,защото нали все казват фаровете с лупи как светели повече в сравнение с обикновения рефлектор.Слагал съм допълнителни халогенни от тея ментетата за около 20-тина лева,но ефекта клони към нула от към светлина,само малко по-добре са тези кръглите чисто бели т,е с НЕразграфено стъкло като с тях свети поне на два метра далечинаceezer написа:някой вече да е правил тази гимнастика???

Re: Халогени инсталация Г4
Някой по темата нещо , че и аз сложих фарове с халогени , смених ключа и нищо .. Допълнително трябва да се прекарва инсталация ли какво ?!?
- DiMiTaR_k
- Мнения: 281
- Регистриран на: Сря 27 юни 2007 11:29
- Автомобил: VW Golf MK5
- Двигател: R32 DSG
- Местоположение: Сопот/София
Re: Халогени инсталация Г4
Да поизтупаме малко темата.И аз имам проблем с тези халогени във фара.Сложих ключ с позиция за халогените,сложих крушки и като пробвах-нищо.Искам да ги вържа така, че да не изключват като пусна дългите.Ако някой има схеми или друго инфо, което може да е полезно нека даде,за да може да помогне.Поздрави.
- DiMiTaR_k
- Мнения: 281
- Регистриран на: Сря 27 юни 2007 11:29
- Автомобил: VW Golf MK5
- Двигател: R32 DSG
- Местоположение: Сопот/София
Re: Халогени инсталация Г4
Няма ли никой,който да е правил тази процедура да даде малко повече инфо и схеми.Нека да обясни малко по-подробно.Помагайте.
- tih
- Мнения: 843
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++
Re: Халогени инсталация Г4
Забрави колега и аз преди време се надявах някой по-запознат да разясни малко, но уви, има и още една тема по същия въпрос и там е същото положение 
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Халогени инсталация Г4

Ще се опитам да обясня с думи прости принципа на работа на схемата:
Да предположим, че двигателя е запален. При включване на халогените от ключа на таблото по жълтия кабел идва плюс на клема 87 на релето, който продължава към крушките във фара по синия кл. 30, тъй като релето е със затворен контакт, защото в този момент на бобинката му идва - по червения кабел плюс (след контакт) от бушон № 3, а по зелиния, минус от контролния диод на таблото или през крушката на десния дълъг (не знам кое от двете, но те са вързани на бушон № 19).
При превключването на дълги обаче, по зеления кабел идва плюс, на бобинката на релето. Стават и два плюса и то изключва, като къса веригата от ключа на таблото към крушките.
Така са го измислили германците. На практика, когато си на дълги халогените не светят. В една друга тема писах, че бая се кокорих защо е така, но накрая предположих, че причината е в единичната маса за крушките във фара и тъй като при Четворката когато светят дългите, работят и късите, ако в този момент се прибавят и халогените, то сечението на кафявия кабел за масата няма да е достатъчно.
Толкоз. Дано сте ме разбрали.
Последна промяна от pedalchobaba на Чет 28 юли 2011 18:05, променено общо 2 пъти.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта
