Видях се в чудо. От около седмица Golfa /IIIGTI/ ме заряза и не пали.
Всичко започна с това, че от 10-тина пъти не палеше - да речем 3 или 4. Установих, че като я оставя на контакт, след 5-10 мин. запалваше. Последно обаче и това не помогна и ме заряза /пак добре, 4е беше пред нас/. След консултация с майстор и тест с друго делко, отпадна вариантът проблема де е от датчика /в делкото/ и остана да е от бобината. Смених я..., но нямаше ефект. Дотеглих я до един майстор в квартала, но след като я бърникал цял ден ми каэа, че не могъл да направи нищо, щото нямал нужната техника.
Някой да му е идвал проблем с подобни симптоми до главата или да има представа каква може да е причината?
заглавието
mod edit: golfer
golf 3 gti ADY - Не пали !!!
- dinko_bonev
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Пет 30 дек 2005 13:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
като начало кажи какъв е кода на двигателя?
ако е ABF има готов отговор на проблемацията.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=18702
ако е ABF има готов отговор на проблемацията.

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=18702
Бобината е с комутатора.
За делкото, по съвета на маистора дето ми даде другото делко направих следното: извадих кабелите от моето и ги пъхнах в другото, после откачих централния кабел на делкото и го опрях на двигателя за да видя дали ще излезе искра като завъртя оста на делкото - искра нямаше. Според него това означаваше, че е от бобината.
За делкото, по съвета на маистора дето ми даде другото делко направих следното: извадих кабелите от моето и ги пъхнах в другото, после откачих централния кабел на делкото и го опрях на двигателя за да видя дали ще излезе искра като завъртя оста на делкото - искра нямаше. Според него това означаваше, че е от бобината.
Аз съм с ADY, след 2 месеца мъки и загуба на нерви - произволно гаснене, непалене и други от сорта, се оказа че едно реле, намира се някаде при бушоните се беше прецакало - спукани спойки. Утре ще пиша каде точно се намира. Погледни го само 25 лв струва, което е доста по малко от всички останали възможности за този двигател.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
sigi написа:...
да-при тебе най вероятно се бъзика самия ключ.
пробвай при палене да го натиснеш силно надолу-понякога като се поразбъзика ключалката с времето и чипчето почва да излиза малко от центъра на полето на тороида=кривата на смущенията не съвпада с тая в чипа и компира казва "няма пък да паля с тоя ключ!".
s3 написа:....
да-релето е с номер 30 и може да се презапоят всички спойки-на колегата колата запали моментално без никакво колебание.
признак за повредено реле е липсата на комуникация с компира.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта