golf 3 gti ADY - Не пали !!!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Paco73
Мнения: 10
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

golf 3 gti ADY - Не пали !!!

Мнениеот Paco73 » Сря 03 май 2006 13:22


Видях се в чудо. От около седмица Golfa /IIIGTI/ ме заряза и не пали.
Всичко започна с това, че от 10-тина пъти не палеше - да речем 3 или 4. Установих, че като я оставя на контакт, след 5-10 мин. запалваше. Последно обаче и това не помогна и ме заряза /пак добре, 4е беше пред нас/. След консултация с майстор и тест с друго делко, отпадна вариантът проблема де е от датчика /в делкото/ и остана да е от бобината. Смених я..., но нямаше ефект. Дотеглих я до един майстор в квартала, но след като я бърникал цял ден ми каэа, че не могъл да направи нищо, щото нямал нужната техника.
Някой да му е идвал проблем с подобни симптоми до главата или да има представа каква може да е причината?
заглавието
mod edit: golfer




Потребителски аватар
dinko_bonev
Мнения: 1025
Регистриран на: Пет 30 дек 2005 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот dinko_bonev » Сря 03 май 2006 13:29


Колега, а бензиновата помпа?! Пробвахте ли дали качва бензин?


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Сря 03 май 2006 13:30


като начало кажи какъв е кода на двигателя?

ако е ABF има готов отговор на проблемацията. :wink:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=18702


Потребителски аватар
Paco73
Мнения: 10
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Paco73 » Сря 03 май 2006 14:07


Забравих да спомена - няма ток на свещите.
Двигателят е ADY.


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Сря 03 май 2006 14:10


датчика на Хол работи ли?
бобината компле с комутатор ли е?


Потребителски аватар
DIX^
Мнения: 214
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 17:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот DIX^ » Сря 03 май 2006 14:10


делкото!? :roll:


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Сря 03 май 2006 14:12


пишеш,че си сменявал делкото с друго.
какво разбираш под "делко" цялото или само капачката и палеца?
затова питам дали Хол датчика е проверен дали работи.


Потребителски аватар
Paco73
Мнения: 10
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Paco73 » Сря 03 май 2006 14:19


Бобината е с комутатора.
За делкото, по съвета на маистора дето ми даде другото делко направих следното: извадих кабелите от моето и ги пъхнах в другото, после откачих централния кабел на делкото и го опрях на двигателя за да видя дали ще излезе искра като завъртя оста на делкото - искра нямаше. Според него това означаваше, че е от бобината.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 03 май 2006 14:19


golfer уцели десятката с тая тема май-май. ADY имат като ABF датчик за позицията на първи цилиндър и на всичкото отгоре не го гледа компира-така че може да каже-няма проблем...


Потребителски аватар
Paco73
Мнения: 10
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Paco73 » Сря 03 май 2006 14:30


Не съм сменял делкото.
С другото делко направих само този тест без да махам моето. Другото делко беше само долната част /виждаше се оста със зъбното колело/ без капачката.


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Сря 03 май 2006 15:41


А от контактния ключ излиза ли ток?


Потребителски аватар
Paco73
Мнения: 10
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Paco73 » Сря 03 май 2006 15:53


От контактния ключ има ток.


Потребителски аватар
s3
Мнения: 165
Регистриран на: Пон 06 юни 2005 14:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот s3 » Чет 04 май 2006 8:47


Аз съм с ADY, след 2 месеца мъки и загуба на нерви - произволно гаснене, непалене и други от сорта, се оказа че едно реле, намира се някаде при бушоните се беше прецакало - спукани спойки. Утре ще пиша каде точно се намира. Погледни го само 25 лв струва, което е доста по малко от всички останали възможности за този двигател.


Потребителски аватар
sigi
Мнения: 181
Регистриран на: Вто 26 окт 2004 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sigi » Чет 04 май 2006 12:51


Със същия двигател съм при мене проблема е че пали и след 1 секунда гасне и поразпитах и май е от имобилаизера в ключа.
В сабота сам в Юнито на диагностика :(


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 04 май 2006 17:26


sigi написа:...:(

да-при тебе най вероятно се бъзика самия ключ.
пробвай при палене да го натиснеш силно надолу-понякога като се поразбъзика ключалката с времето и чипчето почва да излиза малко от центъра на полето на тороида=кривата на смущенията не съвпада с тая в чипа и компира казва "няма пък да паля с тоя ключ!".

s3 написа:....


да-релето е с номер 30 и може да се презапоят всички спойки-на колегата колата запали моментално без никакво колебание.
признак за повредено реле е липсата на комуникация с компира. :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: nikola85 и 48 госта