След като ми беше паднал акумулатора и един приятел ми даде ток да запаля се нулира часовника и MFA-то(малкото при оборотомера) изчезна.
След като потърсих инфо в книжката видях че трябва да има две копчета на ръчката за чистачките да, но аз нямам такива.
Колата е Golf 4 1.9TDI 90ks 98-ma AGR
Въпроса ми е има ли накакъв начин за включване на MFA за да показва разхода на гориво?
Въпрос за MFA - Golf 4
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпрос за MFA - Golf 4
Ако нямаш "МФА", невиждам как ще го включиш
Re: Въпрос за MFA - Golf 4
Я дай пак?
Имал си МФА под обортомера, ама е изчезнало? Какво пише сега там, часовника ли се е показал?
Да не ти е сменено лостчето за чистачките с такова без копчета за контрол на борд-а?
Имал си МФА под обортомера, ама е изчезнало? Какво пише сега там, часовника ли се е показал?
Да не ти е сменено лостчето за чистачките с такова без копчета за контрол на борд-а?
- Venci83
- Мнения: 132
- Регистриран на: Пет 06 яну 2012 15:59
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Varna Burgas
Re: Въпрос за MFA - Golf 4
Щом нямаш копчета на ръчката за чистачки значи нямаш MFA колега.
- icefire
- Мнения: 1777
- Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мünchen/София
Re: Въпрос за MFA - Golf 4
Дай инфо по следните въпроси:
1. Какъв ти е номерът на таблото
2. Имаш ли контроли за MFA на лостчето за чистачки?
Възможно е таблото ти да не е оригиналното, а да е сменено с такова с MFA, но в същото време лостчето си седи оригиналното, така че няма с какво да го контролираш.
1. Какъв ти е номерът на таблото
2. Имаш ли контроли за MFA на лостчето за чистачки?
Възможно е таблото ти да не е оригиналното, а да е сменено с такова с MFA, но в същото време лостчето си седи оригиналното, така че няма с какво да го контролираш.
- radko86
- Мнения: 240
- Регистриран на: Сря 13 окт 2010 15:37
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL ARL
- Местоположение: Стара Загора
Re: Въпрос за MFA - Golf 4
Старанна работа.За пръв път чувам.Явно нещо е сменено както казва колегата в горния пост,според мен ако е така то лоста е сменен с такъв без контроли 

Re: Въпрос за MFA - Golf 4
Тази неделя имам малко свободно време и мисля да го разглобя за да видя номера на таблото.
Относно лосчето за чистачките по-нагоре съм споменал, че нямам бутоните за контрол на MFA.
Кода на таблото е 1J1857181A
Относно лосчето за чистачките по-нагоре съм споменал, че нямам бутоните за контрол на MFA.
Кода на таблото е 1J1857181A
- icefire
- Мнения: 1777
- Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мünchen/София
Re: Въпрос за MFA - Golf 4
a4o25 написа:Кода на таблото е 1J1857181A

За да разбереш дали таблото ти има МФА, трябва да ни дадеш номера на ето това:

Надявам се, че вече ти е ясно
Номерът се намира на малко стикерче на самото табло. Как се сваля таблото може да видиш тук.
- icefire
- Мнения: 1777
- Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мünchen/София
Re: Въпрос за MFA - Golf 4
По принцип табло с този номер не би трябвало да има MFA.
Ако преди това обаче ти се е изписвало MFA1 на екранчето, това е много странно.. Може да свалиш пластмасите около волана (не е нужно да се сваля воланът) и да видиш на буксата на лостчето за чистачки дали имаш 2 или 6 кабелчета. Ако са 2 - няма MFA, ако са 6 - тогава инсталацията е направена за МФА..
А дали е възможно следното: Колата никога не е имала MFA, само че таблото изгаря по някаква причина и предишният собственик слага платката и всичко останало от табло с MFA в корпуса на старото табло
Просто се чудя защо ти се е изписвало MFA1... Ако имаш vag-com кабел, не пречи да погледнеш дали пише същото на адрес 17 в полето vag number...
Ако преди това обаче ти се е изписвало MFA1 на екранчето, това е много странно.. Може да свалиш пластмасите около волана (не е нужно да се сваля воланът) и да видиш на буксата на лостчето за чистачки дали имаш 2 или 6 кабелчета. Ако са 2 - няма MFA, ако са 6 - тогава инсталацията е направена за МФА..
А дали е възможно следното: Колата никога не е имала MFA, само че таблото изгаря по някаква причина и предишният собственик слага платката и всичко останало от табло с MFA в корпуса на старото табло
Просто се чудя защо ти се е изписвало MFA1... Ако имаш vag-com кабел, не пречи да погледнеш дали пише същото на адрес 17 в полето vag number...Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта