

morfei1 написа:Раглабяш задния пепелник, под него е скобата от която се натяга ръчната
Като отвориш хепелника и го изкараш, отдолу имаш две дупики и с дълга отверка радвиваш двато болта
VALENTINO87 написа:колегата не си прави майтап...от там е
Stivi написа:Само не се надявай като натегнеш гайката и да започнат да ти коват задните с ръчна
simonb написа:Stivi написа:Само не се надявай като натегнеш гайката и да започнат да ти коват задните с ръчна
Дори и не съм я натягал, тя си хващаше, само че трябвало по-рязко да се дърпа..Ако не ти се вярва можем да турим бас и да видим (тъкмо се научих как да качвам клипове в ю-туб), питай жената днес колко пъти и изправих косата..
dushanov написа:Колеги, а при Г3 май трябваше да се сваля цялата конзола нали? И лява/дясна гума се нагласяха отделно или се бъркам?
kr1sh0 написа:Не натягай прекалено много, да не почне да ти се завлачва колата... Направи следното, след всяко натягане: Затваряш се в колата, спираш музика, вентилатор всичко... движиш се наравно с 2-3км/час и пускаш по инерция и почваш да слушаш и да усещаш дали не спира по-бързо отколко трябва, да не "съска" едно такова лекичко от натягането.... Просто съвет! :)
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта