На личния сам си ги стягам даже да хода на гумаджия!!
Случва ми се поне пет пъти на служебните коли които карам да ги стягат с гаиковерт и се вартат на ръка!!! колеги са им падали гумите(ГОЛФ3 на околовръсното 500м след гумаджията)



СЪВЕТ! ВИНАГИ СИ ЗАТЯГАЙТЕ БОЛТОВЕТЕ НА ГУМИТЕ САМИ!!!!
- kalinveliki
- Мнения: 289
- Регистриран на: Съб 29 юли 2006 18:17
- Автомобил: VW T4
- Двигател: 2.4D
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- galaboff
- Мнения: 426
- Регистриран на: Пет 03 ное 2006 20:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Имам отлични впечатления от автосервиз Друмник точно по този повод. Когато извършват интервенция, която налага сваляне на джанти, след въпросната интервенция викат собственика на автомобила да види, как му се затягат болтовете със специален ключ !!! Ето защо откакто разбрах за това - когато е нужно да посещавам сервиз за гуми отивам там ! Качеството е на много високо ниво !
А бях ходил за смяна на 2 гуми само...
А бях ходил за смяна на 2 гуми само...

- kalinveliki
- Мнения: 289
- Регистриран на: Съб 29 юли 2006 18:17
- Автомобил: VW T4
- Двигател: 2.4D
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
както пише колегата след смяна извади си ключа и попритегни! на алуминиевите се стягат по леко внимаваите че се късат по леко!
Моя оригин.ключ за гуми е леко фалшив и си имам много хубав кръстат,но внимавам понеже е сметнато от инженерите да се стяга от всеки нормално здрав човек с ориг. с едно рамо а крастатиа е с две и като си по здрав става беля. аз затягам здраво и след мен се развиват много трудно!
Моя оригин.ключ за гуми е леко фалшив и си имам много хубав кръстат,но внимавам понеже е сметнато от инженерите да се стяга от всеки нормално здрав човек с ориг. с едно рамо а крастатиа е с две и като си по здрав става беля. аз затягам здраво и след мен се развиват много трудно!
От личен опит знам, че стегнат ли ти болтовете (както си трябва) с гайковерт после няма развъртане, освен ако не си Янко Русев
или не разполагаш с тръба от скеле за по-голямо рамо!

Последна промяна от DOHC на Съб 25 ное 2006 9:09, променено общо 1 път.
- Kozunak
- Мнения: 2105
- Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Svetilio написа:Мотоексперт - симеоново - пред мен ги стегнаха на ръка, посъветваха ме да ги проверя след 200-300 км , че са нови болтовете, да няма изненади/ не че аз не си ги проверявам/. За това доволен, за баланса иначе имам малко забележки...но каде са перфектни
Не Симеоново а Драгалевци колега.
Аз пък винаги им казвам да ми слагат малко гресчица като ги завиват.И аз дебна изкъсо.Един път само не погледнах и един пич си мислеше че са ми дефектни секретите и ми ги наби с чука и им смаза главите...случва се де, ама беше неприятно изживяване да го гледам как млати.

- kalinveliki
- Мнения: 289
- Регистриран на: Съб 29 юли 2006 18:17
- Автомобил: VW T4
- Двигател: 2.4D
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
КОЛЕГИ ВНИМАВАЙТЕ
Внимавайте когато някой ви сменя гумите в сервиз обикновенно хвърлят болтовете в пясъка така влизат песачинки в резбата и се стяга трудно и не е добре. винаги да са гресирани и перфектни без пясък.
аз ги слагам на парцал не на земята!
аз ги слагам на парцал не на земята!
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: Чет 29 юни 2006 10:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Смятам, че винаги е най-добре,който ще ги развива на пътя той да ги стяга при нужда.На мен ми сменяха гуми и като ми се наложи да сменя гума на пътя, стой че гледай сеир.Няма развиване.Доста дълга смяна беше докато намеря колега с тръба в багажника.От тогава сам си ги свалям и след това сам си стягам болтовете.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
[quote="docenta"]Смятам, че винаги е най-добре,който ще ги развива на пътя той да ги стяга при нужда.На мен ми сменяха гуми и като ми се наложи да сменя гума на пътя, стой че гледай сеир.Няма развиване.quote]
Ето поради тази причина и рекламации в "Булавто" ги авиват с динамометричен ключ- никакъв гайковерт.
Ето поради тази причина и рекламации в "Булавто" ги авиват с динамометричен ключ- никакъв гайковерт.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 130 госта