Здравейте така въпроса ми е незнам защо но на два дена ми се губи по 1.5л Антифриз
Днес ходих на сервиз и двама механици погледнаха следните неща...
1 Термостата - него го сменявах преди 3 дена чисто нов казаха че там няма проблем
2 Гледаха водната помпа да не тече от нея не е от там сичко си е ок с нея
3 Радяторчето погледнаха и там нямаше проблем
4 Гледаха да не е гарнитурата на главата и там нямаше проблем ( всички маркучи да не са твърди казанчето и сички др признаци за гарнитурата на главата да не е издухала ) уви и там нямаше прблеми...
Както казват майсторите сичко е наред но и антифриза го няма...
Дайте съвети какво да правя каде да търся проблема много благодаря предварително...



Проблем с Антифриза
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19715
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Бате, кажи къФ мотор тва?
В сряда сутринта в какъв филм ме вкара мойта...
Накратко, щуцера, дето излиза от страни на главата и отива маркуча за парното се беше сцепил. И на сутринта казанчето, че и полвината глава празни! Добре, че си гледам уредите, та след 10 сек чакане да спре да мига светодиода на температурата, загасих мотора и отворих капака. От там до Ауто+, нов щуцер за 6 кинта и... хиляди ядове, че не си нося свестни клещи да отворя скобите на маркуча!
Деа, в колата имам:
-гидори-средно
-звездогайчни ключове-компект
-гаечни ключове
-отверки-комплект
-книжка за ремонт на Пассат
.. и нямам едни най елементарни клещи!
Аааа... и асансьор нямах, че беше повреден, а живея на 16 етаж...
Тааа... виж го тоя щуцер при теб, както и 'таралежа' с термодатчиците. Доста хора съм чел да се оплакват!
В сряда сутринта в какъв филм ме вкара мойта...
Накратко, щуцера, дето излиза от страни на главата и отива маркуча за парното се беше сцепил. И на сутринта казанчето, че и полвината глава празни! Добре, че си гледам уредите, та след 10 сек чакане да спре да мига светодиода на температурата, загасих мотора и отворих капака. От там до Ауто+, нов щуцер за 6 кинта и... хиляди ядове, че не си нося свестни клещи да отворя скобите на маркуча!
Деа, в колата имам:
-гидори-средно
-звездогайчни ключове-компект
-гаечни ключове
-отверки-комплект
-книжка за ремонт на Пассат
.. и нямам едни най елементарни клещи!
Аааа... и асансьор нямах, че беше повреден, а живея на 16 етаж...
Тааа... виж го тоя щуцер при теб, както и 'таралежа' с термодатчиците. Доста хора съм чел да се оплакват!
- turbogti
- Мнения: 132
- Регистриран на: Нед 12 мар 2006 1:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България

Виж дали не го гори. Има случаи, когато антифризчето перфектно си изгаря в едното цилиндърче да речем. Развий свещите и виж дали имат разлика на вид електродите. Ако са бели си 6, ако са черни е калпава смес, а ако някоя от тях е червеникава значи този цилиндър си понахарчва водичка. Може също така да ти изтича навън от гарнитурата на главата. Пробвай на тихо място при стискане на маркуч дали няма да се чуе да "църка" от нейде навън.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Според мен маркучите трябва да са твърди. Не виждам и логика в това да са по твърди и по-нетвърди ако надува или не от гарнитурата на главата. Дори да надува по малко от гарнитурата клапата на капачката трябва да изпуска излишното налягане и пак да е в нормата. Ако надува по много ще си личи и по други призначи. Маркучите трябва да са твърди и няма мерна единица или критерий за по-твърди и по-нетвърди. Отделен е въпроса че всеки майстор по дифорт го влече да сваля глава и да пму се плаща. Ако не са твърди е възможно това да ти е проблема. Също така вижте дали не е запушен отвора на щуцера по който се обезвъздушава системата. Намира се под датчика за темпер.
Последна промяна от silent на Нед 26 ное 2006 14:15, променено общо 1 път.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колега объркал си цветовете не давай такава подвеждаща информация. Нормално работещата свещ е с червеникав оттенък.turbogti написа::shock Доста сериозна ситуация е това, като чета, че за 20 км отива 1 литър...
Виж дали не го гори. Има случаи, когато антифризчето перфектно си изгаря в едното цилиндърче да речем. Развий свещите и виж дали имат разлика на вид електродите. Ако са бели си 6, ако са черни е калпава смес, а ако някоя от тях е червеникава значи този цилиндър си понахарчва водичка. Може също така да ти изтича навън от гарнитурата на главата. Пробвай на тихо място при стискане на маркуч дали няма да се чуе да "църка" от нейде навън.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19715
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
silent написа:Колега объркал си цветовете не давай такава подвеждаща информация. Нормално работещата свещ е с червеникав оттенък.
Точно и аз това щях да напиша...
Проблемното място ще е бялата (светло-сивата) свещ. Дето седи като измита. То всъщност е без 'като', тя наистина просто се измива.
Аз обаче продължавам да си мисля, че ще е някой от щуцерите или маркучите към тях и то в близост до мотора.
Това, че не се вижда не е гаранция. Направи си експеримент и ще видиш: На загрелия мотор капни няколко капки водичка и ще видиш, че те ще се изпарят на пактика мигновенно. А като си дадеш сметка, че тази, която ти се губи от мотора е вече сгорещена...
И все пак, щом имаш антифриз, а не е само вода, огледай за бели (белезникави) пътечки някъде. Такива следи оставя антифриза.
Огледай да не ти е спукан и разширителния съд.
Бе общо взето, ако не си минал през локва днес, не трябва никъде в моторния отсек да има следа от влага.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта