Проблем с Антифриза

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
baTkoTo
Мнения: 681
Регистриран на: Сря 22 ное 2006 19:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с Антифриза

Мнениеот baTkoTo » Пет 24 ное 2006 19:12


Здравейте така въпроса ми е незнам защо но на два дена ми се губи по 1.5л Антифриз
Днес ходих на сервиз и двама механици погледнаха следните неща...
1 Термостата - него го сменявах преди 3 дена чисто нов казаха че там няма проблем
2 Гледаха водната помпа да не тече от нея не е от там сичко си е ок с нея
3 Радяторчето погледнаха и там нямаше проблем
4 Гледаха да не е гарнитурата на главата и там нямаше проблем ( всички маркучи да не са твърди казанчето и сички др признаци за гарнитурата на главата да не е издухала ) уви и там нямаше прблеми...

Както казват майсторите сичко е наред но и антифриза го няма...
Дайте съвети какво да правя каде да търся проблема много благодаря предварително...




Потребителски аватар
baTkoTo
Мнения: 681
Регистриран на: Сря 22 ное 2006 19:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот baTkoTo » Пет 24 ное 2006 20:01


Ще помогне ли някои ??? :|


Потребителски аватар
Ugeorge
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 27 ное 2005 9:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ugeorge » Пет 24 ное 2006 20:20


Нормално е след смяна на термостата като ти налеят пак антифриза да спада нивото защото в началото има въздух който лека полека излиза отгоре. Покарай още ден два и трябва да се оправи, ако не-мистерия.


Потребителски аватар
baTkoTo
Мнения: 681
Регистриран на: Сря 22 ное 2006 19:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот baTkoTo » Пет 24 ное 2006 20:26


Всичко е обезвъздушено перфекно просто изтича някаде и един господ знае каде


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Пет 24 ное 2006 21:50


радиатора на парното ли гледаха?


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Пет 24 ное 2006 21:53


handycam написа:радиатора на парното ли гледаха?

От там ше да е


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19715
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 24 ное 2006 22:52


Бате, кажи къФ мотор тва?
В сряда сутринта в какъв филм ме вкара мойта...
Накратко, щуцера, дето излиза от страни на главата и отива маркуча за парното се беше сцепил. И на сутринта казанчето, че и полвината глава празни! Добре, че си гледам уредите, та след 10 сек чакане да спре да мига светодиода на температурата, загасих мотора и отворих капака. От там до Ауто+, нов щуцер за 6 кинта и... хиляди ядове, че не си нося свестни клещи да отворя скобите на маркуча!
Деа, в колата имам:
-гидори-средно
-звездогайчни ключове-компект
-гаечни ключове
-отверки-комплект
-книжка за ремонт на Пассат
.. и нямам едни най елементарни клещи!
Аааа... и асансьор нямах, че беше повреден, а живея на 16 етаж...
Тааа... виж го тоя щуцер при теб, както и 'таралежа' с термодатчиците. Доста хора съм чел да се оплакват!


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 24 ное 2006 22:56


наи вероятно е блока на термодат4иците


Потребителски аватар
baTkoTo
Мнения: 681
Регистриран на: Сря 22 ное 2006 19:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот baTkoTo » Съб 25 ное 2006 9:42


И двата радиатора ги гледахме аз и още двама механици и нищо им няма

Радотом мерси за информацията но и там няма проблеми

сега за 20 км губя 1л Антифриз


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Съб 25 ное 2006 10:38


капачката на разширетелното казанче.
или е скъсан О-пръстена от натягане или клапана не сработва.
свали черната пластмаса отстрани и погледни.
капачка само оргинална.


Потребителски аватар
turbogti
Мнения: 132
Регистриран на: Нед 12 мар 2006 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Мнениеот turbogti » Съб 25 ное 2006 10:51


:shock Доста сериозна ситуация е това, като чета, че за 20 км отива 1 литър...
Виж дали не го гори. Има случаи, когато антифризчето перфектно си изгаря в едното цилиндърче да речем. Развий свещите и виж дали имат разлика на вид електродите. Ако са бели си 6, ако са черни е калпава смес, а ако някоя от тях е червеникава значи този цилиндър си понахарчва водичка. Може също така да ти изтича навън от гарнитурата на главата. Пробвай на тихо място при стискане на маркуч дали няма да се чуе да "църка" от нейде навън.


Потребителски аватар
Miteto
Мнения: 309
Регистриран на: Нед 09 юли 2006 20:07
Автомобил: Фейтън
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Miteto » Нед 26 ное 2006 12:48


И аз имам същия проблем, само че за около месец антифризът ми намалява под минимума и там си остава, колкото и да го пълня, винаги спада. Защо става така?


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Нед 26 ное 2006 14:12


Според мен маркучите трябва да са твърди. Не виждам и логика в това да са по твърди и по-нетвърди ако надува или не от гарнитурата на главата. Дори да надува по малко от гарнитурата клапата на капачката трябва да изпуска излишното налягане и пак да е в нормата. Ако надува по много ще си личи и по други призначи. Маркучите трябва да са твърди и няма мерна единица или критерий за по-твърди и по-нетвърди. Отделен е въпроса че всеки майстор по дифорт го влече да сваля глава и да пму се плаща. Ако не са твърди е възможно това да ти е проблема. Също така вижте дали не е запушен отвора на щуцера по който се обезвъздушава системата. Намира се под датчика за темпер.

Последна промяна от silent на Нед 26 ное 2006 14:15, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Нед 26 ное 2006 14:13


turbogti написа::shock Доста сериозна ситуация е това, като чета, че за 20 км отива 1 литър...
Виж дали не го гори. Има случаи, когато антифризчето перфектно си изгаря в едното цилиндърче да речем. Развий свещите и виж дали имат разлика на вид електродите. Ако са бели си 6, ако са черни е калпава смес, а ако някоя от тях е червеникава значи този цилиндър си понахарчва водичка. Може също така да ти изтича навън от гарнитурата на главата. Пробвай на тихо място при стискане на маркуч дали няма да се чуе да "църка" от нейде навън.
Колега объркал си цветовете не давай такава подвеждаща информация. Нормално работещата свещ е с червеникав оттенък.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19715
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 26 ное 2006 15:31


silent написа:Колега объркал си цветовете не давай такава подвеждаща информация. Нормално работещата свещ е с червеникав оттенък.

Точно и аз това щях да напиша...
Проблемното място ще е бялата (светло-сивата) свещ. Дето седи като измита. То всъщност е без 'като', тя наистина просто се измива.
Аз обаче продължавам да си мисля, че ще е някой от щуцерите или маркучите към тях и то в близост до мотора.
Това, че не се вижда не е гаранция. Направи си експеримент и ще видиш: На загрелия мотор капни няколко капки водичка и ще видиш, че те ще се изпарят на пактика мигновенно. А като си дадеш сметка, че тази, която ти се губи от мотора е вече сгорещена...
И все пак, щом имаш антифриз, а не е само вода, огледай за бели (белезникави) пътечки някъде. Такива следи оставя антифриза.
Огледай да не ти е спукан и разширителния съд.
Бе общо взето, ако не си минал през локва днес, не трябва никъде в моторния отсек да има следа от влага.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта