Не работещ оборотомер+мигаща лампа на маслото-РЕШЕНО
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Не работещ оборотомер+мигаща лампа на маслото-РЕШЕНО
След минаване през гоооляма локва.....се получи този ефект.И то не веднага ,а на следващата сутрин.Иначе пали нормално ,няма зумери.Някой знае ли предпазителя ,който е за тази верига.На едно описание пише ,че е номер 15-10А ,ама не съм сигурен.
Последна промяна от emo-gar на Нед 26 ное 2006 13:40, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Проверих кабелите от датчиците за маслото до таблото.Излизат на щифтове 8 и 9 на куплунга.Откачах ги , имитирах ги чрез даване към 'маса'-няма промяна ,зумер не чух!Подозрителното е че не работи и оборотомера.След 5-6 мин. работа на мотора масления филтър се позатопли,което означава ,че помпата работи.Имам съмнения в електрониката на самото табло,опитвам вмомента да я разгадая,Ако някои разполага със схема на таблото,ще ми е в голяма помощ
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
За сега стигам до извода ,че няма импулси от ECU-то към електрониката на таблото(оборотомера).Това предполагам лъже индикатора за масло.При пробите установих ,че ако откача кабела от датчика за налягане(този който е нормално затворен при загасена кола) се получава мигаща сигнализация на маслото,при незапален мотор.Това явно е тест за изправност на датчика.Предполагам ,че когато запаля,таблото не получава импулси а датчика прекъсва връзката към маса,което за таблото означава загасен двигател+откачен(повреден) датчик-резултат мигане на лампата.Утре ще проверявам куплунга от ECU-то,но не знам къде го е скрил немеца.Някой да подскаже къде се намира при Г3 1.8 МИ?
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Както и предполагах-намокрен куплунг на компа.Явно това са определено сухоземни животни, пък и компира е сложен на кофти място-при рамената на чистачките.В заключение:системата за контрол на налягане на маслото има 3 входни параметъра- датчик 0.3 бара(норм. затворен, датчик 1.8 бара(норм.отворен) и данни за обороти(пин 9 на мотроника-).Логиката на таблото ги следи.При липса на информация-мига лампата или пищи зумер заедно с нея.Подробно е описано в руските форуми 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта