Не работещ оборотомер+мигаща лампа на маслото-РЕШЕНО

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Не работещ оборотомер+мигаща лампа на маслото-РЕШЕНО

Мнениеот emo-gar » Пет 24 ное 2006 21:40


След минаване през гоооляма локва.....се получи този ефект.И то не веднага ,а на следващата сутрин.Иначе пали нормално ,няма зумери.Някой знае ли предпазителя ,който е за тази верига.На едно описание пише ,че е номер 15-10А ,ама не съм сигурен.

Последна промяна от emo-gar на Нед 26 ное 2006 13:40, променено общо 1 път.




emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Пет 24 ное 2006 21:44


Забравих... става дума за Г3 1.8МИ -92г.


Потребителски аватар
simon
Мнения: 218
Регистриран на: Пон 06 мар 2006 11:27
Автомобил: Hyundai Tucson
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот simon » Съб 25 ное 2006 11:06


Това с мигането и моята го превеше в големите наводнения миналата година,ама като изсъхне и се оправяше.Радикално се оправи след смяна на датчици за масло защото ме дразнеха.Не мисля,че предпазителите имат нещо общо,ама някой може да каже нещо?


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Съб 25 ное 2006 15:45


Проверих кабелите от датчиците за маслото до таблото.Излизат на щифтове 8 и 9 на куплунга.Откачах ги , имитирах ги чрез даване към 'маса'-няма промяна ,зумер не чух!Подозрителното е че не работи и оборотомера.След 5-6 мин. работа на мотора масления филтър се позатопли,което означава ,че помпата работи.Имам съмнения в електрониката на самото табло,опитвам вмомента да я разгадая,Ако някои разполага със схема на таблото,ще ми е в голяма помощ


Потребителски аватар
simon
Мнения: 218
Регистриран на: Пон 06 мар 2006 11:27
Автомобил: Hyundai Tucson
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот simon » Съб 25 ное 2006 15:57


Докато ми мигаше лампата не съм имал проблеми с показания по таблото.При теб явно нещо има и в таблото с този оборотомер дето не работи?Дерзай има теми из форума доста съм чел,ама ми е интересно кога и на мен ще потрябват :D


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Съб 25 ное 2006 18:21


За сега стигам до извода ,че няма импулси от ECU-то към електрониката на таблото(оборотомера).Това предполагам лъже индикатора за масло.При пробите установих ,че ако откача кабела от датчика за налягане(този който е нормално затворен при загасена кола) се получава мигаща сигнализация на маслото,при незапален мотор.Това явно е тест за изправност на датчика.Предполагам ,че когато запаля,таблото не получава импулси а датчика прекъсва връзката към маса,което за таблото означава загасен двигател+откачен(повреден) датчик-резултат мигане на лампата.Утре ще проверявам куплунга от ECU-то,но не знам къде го е скрил немеца.Някой да подскаже къде се намира при Г3 1.8 МИ?


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Нед 26 ное 2006 13:58


Както и предполагах-намокрен куплунг на компа.Явно това са определено сухоземни животни, пък и компира е сложен на кофти място-при рамената на чистачките.В заключение:системата за контрол на налягане на маслото има 3 входни параметъра- датчик 0.3 бара(норм. затворен, датчик 1.8 бара(норм.отворен) и данни за обороти(пин 9 на мотроника-).Логиката на таблото ги следи.При липса на информация-мига лампата или пищи зумер заедно с нея.Подробно е описано в руските форуми :deal



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: redmed@abv.bg и 61 госта