Oбезвъздушаване на Вента 1.8моно

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
S-stail
Мнения: 31
Регистриран на: Съб 27 ное 2004 13:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Oбезвъздушаване на Вента 1.8моно

Мнениеот S-stail » Чет 30 ное 2006 12:57


След смяна на някой марку4и в системата има въздух.
Как се обезвъздушава водната система на 1.8 моно?




Потребителски аватар
ivo8181
Мнения: 556
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 16:51
Автомобил: MK 4 GTI
Двигател: 1.8 TURBO
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ivo8181 » Чет 30 ное 2006 13:02


Трудно след дьлга работа на двигателя на место,по принцип охладителната с-ма се обезвьздушава сама но се изка да включи перката няколко пьти за да може да заработи и вторият крьг и да излезе вьздуха на цяло


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Чет 30 ное 2006 14:02


Колегата точно те е посаветвал само за да стане по бързо остави капачката на казанчето отворена и стискай от време на време маркучите за да излезе по бързо въздуха.


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Чет 30 ное 2006 14:04


И парното на макс :twisted:


S-stail
Мнения: 31
Регистриран на: Съб 27 ное 2004 13:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот S-stail » Пет 01 дек 2006 10:47


Аз това правя,но още преди да се вкл. перката водата
по4ва да излиза през каззан4ето. :)


Потребителски аватар
vanko@az
Мнения: 135
Регистриран на: Нед 16 яну 2005 17:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Морето

Мнениеот vanko@az » Пет 01 дек 2006 12:29


S-stail написа:Аз това правя,но още преди да се вкл. перката водата
по4ва да излиза през каззан4ето. :)

Щото си оставил ОТВОРЕНО казанчето :smackbum
На студен мотор развиваш най - горния датчик за вода ,намира се на главата до дебелия маркуч който отивав горния край на радиатора после наливаш докато протече през този датчик и отново го завиваш .!1! Палиш матора с завити всякакви капачки ,оставяш на обороти и следиш температурата на водата ,от тоблото .загрее ли над 90 гаси и чакай 10 мин,леко отвиваш капачката на казанчето и доливаш до нивото.Не става от веднъж затова повтаряш действие !1! няколко пъти :don't worry


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пет 01 дек 2006 13:02


Много сложни упражнения...Махаш капачката на казанчето,палиш и чакаш.Въздухът си излиза през малкото маркучле.Ако нивото почне да пада под минимума,бъди готов да налееш своевременно.През това време си постави парното на макс топло,без да пускаш вентилатора.Ако е с климатроник изчакай да загрее и го пусни да топли.Ако искаш форсирай,ако не искаш недей,все тая.


Потребителски аватар
Nachev
Мнения: 61
Регистриран на: Чет 17 мар 2005 16:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Nachev » Пет 01 дек 2006 13:14


madmen написа:И парното на макс :twisted:

Тва за к'во е?


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пет 01 дек 2006 14:05


Nachev написа:
madmen написа:И парното на макс :twisted:

Тва за к'во е?
За да се обезвъздуши радиаторчето на парното :wink:


Потребителски аватар
Nachev
Мнения: 61
Регистриран на: Чет 17 мар 2005 16:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Nachev » Пет 01 дек 2006 14:07


При мене (Г2) водата минава през радиаторчето постоянно. Предполагам че и при другите VW така


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пет 01 дек 2006 14:36


В един Service manual от volkswagen.msk.ru съм го чел това за парното на макс;няма се предвид и перката да включваш само врътката на парното на макс отопление.
П.С.Ама аз като съм с троник,кво да правя?Направи ми впечатление,че сигурно заради това (климатроника) като сменях антифриза изтекоха само 5 литра,1 литър си остана някъде вътре...


Потребителски аватар
vanko@az
Мнения: 135
Регистриран на: Нед 16 яну 2005 17:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Морето

Мнениеот vanko@az » Пет 01 дек 2006 19:42


Ако стане така както ти казва колегата ,без да се окъпеш с антифриз ща призная :bowdown


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пет 01 дек 2006 19:48


vanko@az написа:Ако стане така както ти казва колегата ,без да се окъпеш с антифриз ща призная :bowdown

Защо мислиш,че ще се окъпе?


Потребителски аватар
vanko@az
Мнения: 135
Регистриран на: Нед 16 яну 2005 17:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Морето

Мнениеот vanko@az » Пет 01 дек 2006 19:55


Защото системата на VW работи под налягане -затова!
Форсираш ли с отворена капачка :piss всичко изтича навън,дори и да е обезвъздушен ДВГ.Ако искаш пробвай на твоя голф :xaxaxa


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пет 01 дек 2006 20:08


Хех,не говоря наизуст,не съм толкова зле.Сменял съм целия антифриз,самичък.Форсирал съм го с отворена капачка и единственото което става е,че малко пада нивото на течността по време на форса (и то до 4-5 хил об) и после като върна газта нивото се качва,но не успява да прелее.С оглед на безопасното обезвъздушаване го правете на празен ход тогава.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 42 госта