След смяна на някой марку4и в системата има въздух.
Как се обезвъздушава водната система на 1.8 моно?



Oбезвъздушаване на Вента 1.8моно
- vanko@az
- Мнения: 135
- Регистриран на: Нед 16 яну 2005 17:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: на Морето
S-stail написа:Аз това правя,но още преди да се вкл. перката водата
по4ва да излиза през каззан4ето.
Щото си оставил ОТВОРЕНО казанчето

На студен мотор развиваш най - горния датчик за вода ,намира се на главата до дебелия маркуч който отивав горния край на радиатора после наливаш докато протече през този датчик и отново го завиваш .!1! Палиш матора с завити всякакви капачки ,оставяш на обороти и следиш температурата на водата ,от тоблото .загрее ли над 90 гаси и чакай 10 мин,леко отвиваш капачката на казанчето и доливаш до нивото.Не става от веднъж затова повтаряш действие !1! няколко пъти

-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Много сложни упражнения...Махаш капачката на казанчето,палиш и чакаш.Въздухът си излиза през малкото маркучле.Ако нивото почне да пада под минимума,бъди готов да налееш своевременно.През това време си постави парното на макс топло,без да пускаш вентилатора.Ако е с климатроник изчакай да загрее и го пусни да топли.Ако искаш форсирай,ако не искаш недей,все тая.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
В един Service manual от volkswagen.msk.ru съм го чел това за парното на макс;няма се предвид и перката да включваш само врътката на парното на макс отопление.
П.С.Ама аз като съм с троник,кво да правя?Направи ми впечатление,че сигурно заради това (климатроника) като сменях антифриза изтекоха само 5 литра,1 литър си остана някъде вътре...
П.С.Ама аз като съм с троник,кво да правя?Направи ми впечатление,че сигурно заради това (климатроника) като сменях антифриза изтекоха само 5 литра,1 литър си остана някъде вътре...
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Хех,не говоря наизуст,не съм толкова зле.Сменял съм целия антифриз,самичък.Форсирал съм го с отворена капачка и единственото което става е,че малко пада нивото на течността по време на форса (и то до 4-5 хил об) и после като върна газта нивото се качва,но не успява да прелее.С оглед на безопасното обезвъздушаване го правете на празен ход тогава.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта