


Г3 ГТИ - ауспух
- mania
- Мнения: 1749
- Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Г3 ГТИ - ауспух
Здварейте!
Трябва да махна катализатора. Предложиха ми на негово място да сложат резонатор, срещу 40 лв. Въпросът ми е: какво пречи да се опъне една тЪрбЪ, вместо да давам пари за тоя резонатор?? По името му съдя, че действа единствено за звука. Каква ще е разликата между него и тръбата?
Може би въпросът ще ви се стори първолашки, но досега не съм правил ауспух и не разбирам от тях.
Трябва да махна катализатора. Предложиха ми на негово място да сложат резонатор, срещу 40 лв. Въпросът ми е: какво пречи да се опъне една тЪрбЪ, вместо да давам пари за тоя резонатор?? По името му съдя, че действа единствено за звука. Каква ще е разликата между него и тръбата?
Може би въпросът ще ви се стори първолашки, но досега не съм правил ауспух и не разбирам от тях.
- cheatereye
- Мнения: 428
- Регистриран на: Пон 30 яну 2012 16:33
- Автомобил: VW Golf III 1.6
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Бургас
Re: Г3 ГТИ - ауспух
Аз съм с права тръба на мястото на катализаторното гърне, единственият недостатък е малко по-високоят шум.
- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Г3 ГТИ - ауспух
Колега, незнам дали знаеш но би трябвало след като махнеш стария катализатор, трябва да намериш място на ламбда сондата, затова се слага резонатор да може да се закачи там сондата и от него да взима информация (Топлина) Не съм сигурен колко е вярно което написах, но мисля че има значение, и е желателно да сложиш резонатор, не само заради звука! Но ти си знаеш, според мен 40 лева са пак добре, при положение че ти изкупиват катализатора и ти монтират резонатор на негово място!
- cheatereye
- Мнения: 428
- Регистриран на: Пон 30 яну 2012 16:33
- Автомобил: VW Golf III 1.6
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Бургас
Re: Г3 ГТИ - ауспух
my heart iS iCe написа:Колега, незнам дали знаеш но би трябвало след като махнеш стария катализатор, трябва да намериш място на ламбда сондата, затова се слага резонатор да може да се закачи там сондата и от него да взима информация (Топлина) Не съм сигурен колко е вярно което написах, но мисля че има значение, и е желателно да сложиш резонатор, не само заради звука! Но ти си знаеш, според мен 40 лева са пак добре, при положение че ти изкупиват катализатора и ти монтират резонатор на негово място!
Бабишката на сондата се намира след изпускателните колектори не до катализатора. От катализатора до сондата има поне 80 см. разстояние... Маха се само гърнето на катализатора, резонатора служи само за шума. Резонаторното гърне поема всички функции на катализатора, без тази, да обработва изгорелите газове

- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Г3 ГТИ - ауспух
cheatereye написа:my heart iS iCe написа:
Бабишката на сондата се намира след изпускателните колектори не до катализатора. От катализатора до сондата има поне 80 см. разстояние... Маха се само гърнето на катализатора, резонатора служи само за шума. Резонаторното гърне поема всички функции на катализатора, без тази, да обработва изгорелите газове
Значи съм се заблудил. Извинявам се за което, дано не съм заблудил някой колега!

- mania
- Мнения: 1749
- Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Г3 ГТИ - ауспух
И аз не обичам да реве. Ако с резонаторът ще е по-тихо ще го сложа.
- cheatereye
- Мнения: 428
- Регистриран на: Пон 30 яну 2012 16:33
- Автомобил: VW Golf III 1.6
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Бургас
Re: Г3 ГТИ - ауспух
Няма да е, като с катализатор, но ще е с една идея по-тихо 

- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13547
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Г3 ГТИ - ауспух
mania написа:И аз не обичам да реве. Ако с резонаторът ще е по-тихо ще го сложа.
Слагай тръба и не се занимавай с друго.На Аее то съм сложил тръба още 2005 г. Ръмжи малко над 4500 об.
При теб AGG то има голям въртящ момент след 2400 об така, че няма да ревеш.
- Vonox_abd
- Мнения: 108
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 23:55
- Автомобил: MK4
- Двигател: AGU
- Местоположение: The City Of Angels' Софията
Re: Г3 ГТИ - ауспух
С резонатора става по тихо и предпазваш малко повече средното гърне от топлината на газовете.С тръбата му скъсяваш живота.
- didkoltd
- Мнения: 1410
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък/Ст.Загора
Re: Г3 ГТИ - ауспух
Обясни ми защо реши ,че трябва да свършиш това в първото си изречение от първия пост ?
Запушен ли е или някой рацер ти каза ,че като си махнеш катализатора и колата ще ти стане с Би турбо!?

Запушен ли е или някой рацер ти каза ,че като си махнеш катализатора и колата ще ти стане с Би турбо!?
- mania
- Мнения: 1749
- Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Г3 ГТИ - ауспух
Не, проблемът е, че ми е изгнило последното гърне и тенекето му виси. И реших кат го сменям него да махна и катализатора. И да, от всякъде чувам, че работата на мотора се улеснява като се махне катализаторът. А моят кара 16 година вече.
- Vonox_abd
- Мнения: 108
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 23:55
- Автомобил: MK4
- Двигател: AGU
- Местоположение: The City Of Angels' Софията
Re: Г3 ГТИ - ауспух
Сменяй задното само ако ти бучи, не се лъжи че като стърчат ламарини се е разпаднало.Оригинално гърнетата имат 2-3 слоя ламарина 

Re: Г3 ГТИ - ауспух
Принципно за катализатора майсторите дават пари, резонатора трябва да ти излезне безплатно.
- mania
- Мнения: 1749
- Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Г3 ГТИ - ауспух
straus написа:Принципно за катализатора майсторите дават пари, резонатора трябва да ти излезне безплатно.
Да, знам. Аз затова не се подведох да отида при оня образ. Предложете къде да отида в Пловдив, където ще ми дадат прилична цена?
И в крайна сметка каква разлика да очаквам след махането на катализатора и има ли смисъл..?
И евентуално как да оправя последното гърне да не ми стърчи желязото, че ме дразни. Май с тел ще стане

- misho_kr
- Мнения: 177
- Регистриран на: Пет 22 юли 2011 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Г3 ГТИ - ауспух
така,по въпроса със ламда сондата да кажа че на гти тя се намира на катализаторното гърне,при останалите голфове е на изпусквателните колектори,а щом катализатора ти е на 16 г.да наистина е за махане.ама пич аз бих те посъветвал да го учукаш и да го продадеш насипно,45лв.е килото.а относно шума малко по шумно е.ако нещо не си ме разбрал пиши на л.с.ще ти обясна
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 124 госта