Г3 ГТИ - ауспух

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
mania
Мнения: 1749
Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Г3 ГТИ - ауспух

Мнениеот mania » Чет 05 апр 2012 16:47


Здварейте!
Трябва да махна катализатора. Предложиха ми на негово място да сложат резонатор, срещу 40 лв. Въпросът ми е: какво пречи да се опъне една тЪрбЪ, вместо да давам пари за тоя резонатор?? По името му съдя, че действа единствено за звука. Каква ще е разликата между него и тръбата?
Може би въпросът ще ви се стори първолашки, но досега не съм правил ауспух и не разбирам от тях.




Потребителски аватар
cheatereye
Мнения: 428
Регистриран на: Пон 30 яну 2012 16:33
Автомобил: VW Golf III 1.6
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Бургас

Re: Г3 ГТИ - ауспух

Мнениеот cheatereye » Чет 05 апр 2012 17:04


Аз съм с права тръба на мястото на катализаторното гърне, единственият недостатък е малко по-високоят шум.


Потребителски аватар
my heart iS iCe
Мнения: 5418
Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
Автомобил:
Двигател:

Re: Г3 ГТИ - ауспух

Мнениеот my heart iS iCe » Чет 05 апр 2012 17:07


Колега, незнам дали знаеш но би трябвало след като махнеш стария катализатор, трябва да намериш място на ламбда сондата, затова се слага резонатор да може да се закачи там сондата и от него да взима информация (Топлина) Не съм сигурен колко е вярно което написах, но мисля че има значение, и е желателно да сложиш резонатор, не само заради звука! Но ти си знаеш, според мен 40 лева са пак добре, при положение че ти изкупиват катализатора и ти монтират резонатор на негово място!


Потребителски аватар
cheatereye
Мнения: 428
Регистриран на: Пон 30 яну 2012 16:33
Автомобил: VW Golf III 1.6
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Бургас

Re: Г3 ГТИ - ауспух

Мнениеот cheatereye » Чет 05 апр 2012 17:15


my heart iS iCe написа:Колега, незнам дали знаеш но би трябвало след като махнеш стария катализатор, трябва да намериш място на ламбда сондата, затова се слага резонатор да може да се закачи там сондата и от него да взима информация (Топлина) Не съм сигурен колко е вярно което написах, но мисля че има значение, и е желателно да сложиш резонатор, не само заради звука! Но ти си знаеш, според мен 40 лева са пак добре, при положение че ти изкупиват катализатора и ти монтират резонатор на негово място!


Бабишката на сондата се намира след изпускателните колектори не до катализатора. От катализатора до сондата има поне 80 см. разстояние... Маха се само гърнето на катализатора, резонатора служи само за шума. Резонаторното гърне поема всички функции на катализатора, без тази, да обработва изгорелите газове ;)


Потребителски аватар
my heart iS iCe
Мнения: 5418
Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
Автомобил:
Двигател:

Re: Г3 ГТИ - ауспух

Мнениеот my heart iS iCe » Чет 05 апр 2012 17:34


cheatereye написа:
my heart iS iCe написа:


Бабишката на сондата се намира след изпускателните колектори не до катализатора. От катализатора до сондата има поне 80 см. разстояние... Маха се само гърнето на катализатора, резонатора служи само за шума. Резонаторното гърне поема всички функции на катализатора, без тази, да обработва изгорелите газове ;)


Значи съм се заблудил. Извинявам се за което, дано не съм заблудил някой колега! :wink: При моя Голф 3 1.4 сондата е на катализатора, и затова съм се заблудил! Но щом става без резонатор нека слага една трЪбичка и да си кара, но аз лично бих си сложиш резонатор, защото не обичам да ми ручи колата!


Потребителски аватар
mania
Мнения: 1749
Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Г3 ГТИ - ауспух

Мнениеот mania » Чет 05 апр 2012 17:55


И аз не обичам да реве. Ако с резонаторът ще е по-тихо ще го сложа.


Потребителски аватар
cheatereye
Мнения: 428
Регистриран на: Пон 30 яну 2012 16:33
Автомобил: VW Golf III 1.6
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Бургас

Re: Г3 ГТИ - ауспух

Мнениеот cheatereye » Чет 05 апр 2012 18:04


Няма да е, като с катализатор, но ще е с една идея по-тихо ;)


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13547
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Г3 ГТИ - ауспух

Мнениеот kris11 » Пет 06 апр 2012 13:09


mania написа:И аз не обичам да реве. Ако с резонаторът ще е по-тихо ще го сложа.

Слагай тръба и не се занимавай с друго.На Аее то съм сложил тръба още 2005 г. Ръмжи малко над 4500 об.
При теб AGG то има голям въртящ момент след 2400 об така, че няма да ревеш.


Потребителски аватар
Vonox_abd
Мнения: 108
Регистриран на: Съб 06 дек 2008 23:55
Автомобил: MK4
Двигател: AGU
Местоположение: The City Of Angels' Софията

Re: Г3 ГТИ - ауспух

Мнениеот Vonox_abd » Пет 06 апр 2012 16:12


С резонатора става по тихо и предпазваш малко повече средното гърне от топлината на газовете.С тръбата му скъсяваш живота.


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Re: Г3 ГТИ - ауспух

Мнениеот didkoltd » Пет 06 апр 2012 19:22


Обясни ми защо реши ,че трябва да свършиш това в първото си изречение от първия пост ? :screwy
Запушен ли е или някой рацер ти каза ,че като си махнеш катализатора и колата ще ти стане с Би турбо!?


Потребителски аватар
mania
Мнения: 1749
Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Г3 ГТИ - ауспух

Мнениеот mania » Съб 07 апр 2012 19:46


Не, проблемът е, че ми е изгнило последното гърне и тенекето му виси. И реших кат го сменям него да махна и катализатора. И да, от всякъде чувам, че работата на мотора се улеснява като се махне катализаторът. А моят кара 16 година вече.


Потребителски аватар
Vonox_abd
Мнения: 108
Регистриран на: Съб 06 дек 2008 23:55
Автомобил: MK4
Двигател: AGU
Местоположение: The City Of Angels' Софията

Re: Г3 ГТИ - ауспух

Мнениеот Vonox_abd » Нед 08 апр 2012 10:29


Сменяй задното само ако ти бучи, не се лъжи че като стърчат ламарини се е разпаднало.Оригинално гърнетата имат 2-3 слоя ламарина ;)


straus
Мнения: 78
Регистриран на: Вто 09 фев 2010 20:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Г3 ГТИ - ауспух

Мнениеот straus » Нед 08 апр 2012 11:34


Принципно за катализатора майсторите дават пари, резонатора трябва да ти излезне безплатно.


Потребителски аватар
mania
Мнения: 1749
Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Г3 ГТИ - ауспух

Мнениеот mania » Нед 08 апр 2012 16:27


straus написа:Принципно за катализатора майсторите дават пари, резонатора трябва да ти излезне безплатно.

Да, знам. Аз затова не се подведох да отида при оня образ. Предложете къде да отида в Пловдив, където ще ми дадат прилична цена?
И в крайна сметка каква разлика да очаквам след махането на катализатора и има ли смисъл..?

И евентуално как да оправя последното гърне да не ми стърчи желязото, че ме дразни. Май с тел ще стане mhihi


Потребителски аватар
misho_kr
Мнения: 177
Регистриран на: Пет 22 юли 2011 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Г3 ГТИ - ауспух

Мнениеот misho_kr » Чет 19 апр 2012 2:40


така,по въпроса със ламда сондата да кажа че на гти тя се намира на катализаторното гърне,при останалите голфове е на изпусквателните колектори,а щом катализатора ти е на 16 г.да наистина е за махане.ама пич аз бих те посъветвал да го учукаш и да го продадеш насипно,45лв.е килото.а относно шума малко по шумно е.ако нещо не си ме разбрал пиши на л.с.ще ти обясна



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 139 госта