Колата е с двигател ABU. Когато е студена няма проблем от такова естество. При по-продължително каране от педала на съединителя започва да излиза скърцащ звук при натискане към края на хода му. По превключването и боравенето със скоростния лост имам усещането, че като позагрее колата скоростите влизат почти без помощта на съединителя, усеща се много добре, особено като реша да включа на задна предавка. С обикновено жило съм, съединителят е сменяван преди 3-4 години, оттогава съм изминал някъде към 50 000км (сложиха Закс, пълен комплект). Обирал съм луфта на педала с гайките на вилката, която влиза в СК. Съединителят отделя долу почти, както когато беше чисто нов. Има ли някакъв начин с регулиране на жилото да го направя да отделя по-горе и съответно има ли шанс да работи по-добре след такава намеса, понеже при авт.жила, когато феродовият диск се поизноси започва да отделя по-горе. Карам с едно скапано масло, което сипах преди 2-3 години по препоръка на един "майстор", все се каня да го сменя с каквото трябва и все не идва ред до него (карам с 80w90, а по спецификация трябва да е пълна синтетика 75в90), но сякаш не ми се връзва да е точно в него проблемът, или ако има принос то той следва да е доста малък.
Поизчетох подобни теми на тая тематика, всеки споделя различен опит - един смазвал нещо си в СК, където влиза вилката и ставало като ново, друг смазвал конзолата на педалите, трети сменил феродов диск и т.н.
Трудно включване на скоростите при загрял автомобил
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Трудно включване на скоростите при загрял автомобил
При мен на Вентото, беше г-д същата работа, CHL кутия, но включваха по-трудно като загрее - особено от 3 за 2 беше ужас. Със саморегулиращо жило бях. Бащата я беше карал в някакъв сервиз, бяха регулирали някаква втулка на лостовия механизъм отдолу, но коя и аз не съм сигурен
Но по простата логика, за да има промяна със загряването на мотора, би трябвало да е нещо от маслото - като се разбие и да си губи свойства примерно 
- golf_III_2e
- Мнения: 965
- Регистриран на: Вто 13 май 2008 20:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Трудно включване на скоростите при загрял автомобил
Притескателния диск се ебава според мен,пружините омекват и неможе да отдели.
- stefan4o
- Мнения: 19340
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Трудно включване на скоростите при загрял автомобил
Възможно е да е от него. Все пак си поиграх малко с жилото, сега отделя по-горе съединителят и сякаш педалът стана една идея по-мек. Ще тествам на по-топла кола и ще пиша пак 
- golf_III_2e
- Мнения: 965
- Регистриран на: Вто 13 май 2008 20:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Трудно включване на скоростите при загрял автомобил
Май трябва да заложиш на Luk при следваштата смяна 
- stefan4o
- Мнения: 19340
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Трудно включване на скоростите при загрял автомобил
При предишната заложих на Закс. Така като смятам, съм навъртял близо 60 000км от смяната. Не е много зле като за афтърмаркет част?
Иначе определено следващият ще е Лук, ако колата оцелее до нея. В тоя има още живот, поне засега 
Иначе определено следващият ще е Лук, ако колата оцелее до нея. В тоя има още живот, поне засега - stefan4o
- Мнения: 19340
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Трудно включване на скоростите при загрял автомобил
Забравих да напиша развитието. Регулирах малко жилото на съединителя и сега сякаш изчезна тоя проблем с превключването, но пък отделя една идея по-горе. Това последното не ме бърка никак, разбира се. 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 87 госта