колеги оня ден реших да видя много ли ми мръсен въздушния филтър. и какво да видя, големия маркуч,който влиза в дебитомера е омаслен целия от вътрешната страна. кажете на каво може да се дължи това.
mod edit: dobrinb
АЕК - омаслен маркуч към дебитомера
- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: АЕК - омаслен маркуч към дебитомера
На мен ми се счупи тръбичката за картерните газове и си купих масло-устойчив маркуч от лада (за 3 лв. зелен на цвят) и го пуснах в атмосферата (надолу виси като изпразнен *уй). Горе където влъзаше мъркуча забих една коркова тапа и така ...
Някой знае ли дали има смисъл да се почистят нещата по въздуховода (дебитомер, гумения мъркуч който отива към колектора и дросела) и при мен са леко омаслени ...
Извадих старата тема от скрина малко ама нищо 
Някой знае ли дали има смисъл да се почистят нещата по въздуховода (дебитомер, гумения мъркуч който отива към колектора и дросела) и при мен са леко омаслени ...


- ilko_azov
- Мнения: 13
- Регистриран на: Чет 08 окт 2009 18:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
Re: АЕК - омаслен маркуч към дебитомера
Искам да дам 1 съвет на хората които им предстои подобна смяна.
1.Купете маркучи 20мм възможно най-евтини масло устойчиви -при мен са използвани 2 х 4лв.бр. от лада
2.И може би хай-важното пригодете или направете метална втулка с която да свържете маркуча към двигателя,тя би трябвало да е с диаметър 2см.
Ако някой от форума има шублер нека да измери и да даде точните размери.
Иначе самата смяна е лесна и безболезнена
Аз изнесох маркучите по далече от двигателя с цел да ги предпазя от топлината му.
За втулка използвах метален цилиндър от стара запалка или нещо подобно стана от раз.
По принцип може да сложите и директно маркуча в отвора на двигателя и да го защипете със скобата която е фабрично сложена но не е здраво и има опасност да падне при по голямо друсане.
Ето и 1 снимка http://dox.bg/files/dw?a=6fd25c822f
1.Купете маркучи 20мм възможно най-евтини масло устойчиви -при мен са използвани 2 х 4лв.бр. от лада
2.И може би хай-важното пригодете или направете метална втулка с която да свържете маркуча към двигателя,тя би трябвало да е с диаметър 2см.
Ако някой от форума има шублер нека да измери и да даде точните размери.
Иначе самата смяна е лесна и безболезнена

Аз изнесох маркучите по далече от двигателя с цел да ги предпазя от топлината му.
За втулка използвах метален цилиндър от стара запалка или нещо подобно стана от раз.
По принцип може да сложите и директно маркуча в отвора на двигателя и да го защипете със скобата която е фабрично сложена но не е здраво и има опасност да падне при по голямо друсане.
Ето и 1 снимка http://dox.bg/files/dw?a=6fd25c822f
Последна промяна от ilko_azov на Сря 09 май 2012 17:13, променено общо 2 пъти.
- overapac
- Мнения: 712
- Регистриран на: Сря 03 дек 2008 23:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: АЕК - омаслен маркуч към дебитомера
.........."и запуши дупката на капака на клапаните......." -
-надявам се не го мислиш сериозно!!?!?!!? 




Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: railfan и 68 госта