Не иска да пали - Проблем с Голф2

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
butaloto.
Мнения: 56
Регистриран на: Пон 20 мар 2006 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Не иска да пали - Проблем с Голф2

Мнениеот butaloto. » Чет 14 дек 2006 11:42


На няколко пъти ми прави тоя номер...
От една седмица се каним с бащата да закараме голфа на майстор за да му сменят ангренажния ремък и ролката (на 40 000км. сменяме ремъка, но не знам реално дали на толкова трябва), та на два пъти се уговаряме с майстора, но или аз или бащата е ангажиран и на два пъти си пропускаме часа. За днес беше уговорен нов час, тъй като аз съм свободен да го закарам (голфа е на бащата, аз карам лада..). Та излизам на вън, отключвам, сядам вътре, вкарвам ключа, въртя, но не иска да запали :x . Въртя, въртя, въртя, не иска... Въртя, въртя, и накрая.... акумулатора ми падна, пълно изтощение. Въртя се аз около колата, чеша се по главата, попитах едно момче което случайно срещнах на улицата да бутне. Бутнахем го ние, изкарахме го на улицата (а тя всъщност е малка квартална уличка) благодарих му на момчето и го отпратих, започнах да си го бутам сам като търсех по надолу нанадолнище за да го засиля и запаля, нооо... в една дупка заседна и ни напред, ни назад. Отсреща идва един тракторист и ми зяе ''Какво си запушил улицата? Разкарай тая кола от там'', пуши си човека и не иска да слезна да помогне, друг случаен пешеходец ми помогна да я избутаме назад. Разминахме се, после си останах пак сам на улицата. Бутах си аз, мъчех се, напред-назад, там бубуна, там дупка, бутнах я 50-60 метра, засилих я по нанадолнището и по инерция, на втора си запали веднага. Та ето какъв е проблема - на стартер не иска да запали, но с бутане пали! Защо така? Свещите са сменяни може би преди около 20 000км. с Champion, капачката (дистрибуторната) е сменяна преди около 40 000км., кабелите не са сменяни от както е купена колата, палец не е сменян, друго нищо не е пипано... Помагайте, ако можете, говорих и с въпросното майсторче, но той каза, че вероятно са свещите. Голфа е 1988г., 1800cc MI ako от значение.




Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

Мнениеот Stoi » Чет 14 дек 2006 11:48


GAS or A9?


Потребителски аватар
butaloto.
Мнения: 56
Регистриран на: Пон 20 мар 2006 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот butaloto. » Чет 14 дек 2006 12:33


Газова уредба няма, няма и да има :wink: Аз когато го карам му сипвам САМО 95H, но бащата понеже по икономийте и сипва 92...


Потребителски аватар
galaboff
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 03 ное 2006 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот galaboff » Пет 15 дек 2006 21:50


Стартера нормално ли звучеше ? Моята имаше някакви грижи, свързани с непалене и ми смениха някаква втулка откъм скоростната кутия май.. Въртеше осезаемо по-мудно...
Другия момент - тествай свещите - развивай ги една по една, вземи си помощник,който да върти ключа , после ги хващаш с ДЕБЕЛ парцал и ги опиташ отстрани на маса - там, където има небоядисано желязо, трябва да видиш искра, когато се завърти ключа на запалването.


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Съб 16 дек 2006 2:38


Стартерът върти ли буталата?


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Съб 16 дек 2006 12:39


погледни си танпона под моно инжекцията.


Потребителски аватар
butaloto.
Мнения: 56
Регистриран на: Пон 20 мар 2006 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот butaloto. » Съб 16 дек 2006 20:18


Да, стартера върти буталата. Прегледах дистрибуторната капачка и имаше нагар по нея. Бащата я изчисти, за сега е добре, но ще видим... Те тези консмуативи трябва да се сменят, ама нема кой да ги следи тези неща :x


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Съб 16 дек 2006 20:23


смени кабелите за всеки случай и много вероятно или акумолатора да е слаб (ако не я карате често и само в града) или стартера да има нужда от лек ремнот.


Потребителски аватар
Scarchu
Мнения: 687
Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
Автомобил: Black
Двигател: with internal combustion
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Scarchu » Съб 16 дек 2006 20:36


vit_autosofia написа:погледни си танпона под моно инжекцията.


Имах преди време същият проблем зимно време като застудее.
Оказва се, че зимно време като се стегне маслото в двигателя и скоростната кутия на стартера му е необходим много повече ток за да върти двигателя и много малко остава за остналата част на автомобила.
Сиреч, както при теб са стари кабелите и свещите и т.н. по запалителната уредба, искрата на свещите е много малка и немощна и оттам ти идват ядовете. Поне при мен така бяха нещата. Препоръчвам ти BOSCH верно че са по-скъпички но за около 300лв. си решаваш кардинално проблемите и ще знаепш със сигурност че там няма да имаш проблем :)

Но и колегата vit_autosofia също е прав!!!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: __smirnoff__ и 102 госта