От една седмица се каним с бащата да закараме голфа на майстор за да му сменят ангренажния ремък и ролката (на 40 000км. сменяме ремъка, но не знам реално дали на толкова трябва), та на два пъти се уговаряме с майстора, но или аз или бащата е ангажиран и на два пъти си пропускаме часа. За днес беше уговорен нов час, тъй като аз съм свободен да го закарам (голфа е на бащата, аз карам лада..). Та излизам на вън, отключвам, сядам вътре, вкарвам ключа, въртя, но не иска да запали
Не иска да пали - Проблем с Голф2
- butaloto.
- Мнения: 56
- Регистриран на: Пон 20 мар 2006 20:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Не иска да пали - Проблем с Голф2
На няколко пъти ми прави тоя номер...
От една седмица се каним с бащата да закараме голфа на майстор за да му сменят ангренажния ремък и ролката (на 40 000км. сменяме ремъка, но не знам реално дали на толкова трябва), та на два пъти се уговаряме с майстора, но или аз или бащата е ангажиран и на два пъти си пропускаме часа. За днес беше уговорен нов час, тъй като аз съм свободен да го закарам (голфа е на бащата, аз карам лада..). Та излизам на вън, отключвам, сядам вътре, вкарвам ключа, въртя, но не иска да запали
. Въртя, въртя, въртя, не иска... Въртя, въртя, и накрая.... акумулатора ми падна, пълно изтощение. Въртя се аз около колата, чеша се по главата, попитах едно момче което случайно срещнах на улицата да бутне. Бутнахем го ние, изкарахме го на улицата (а тя всъщност е малка квартална уличка) благодарих му на момчето и го отпратих, започнах да си го бутам сам като търсех по надолу нанадолнище за да го засиля и запаля, нооо... в една дупка заседна и ни напред, ни назад. Отсреща идва един тракторист и ми зяе ''Какво си запушил улицата? Разкарай тая кола от там'', пуши си човека и не иска да слезна да помогне, друг случаен пешеходец ми помогна да я избутаме назад. Разминахме се, после си останах пак сам на улицата. Бутах си аз, мъчех се, напред-назад, там бубуна, там дупка, бутнах я 50-60 метра, засилих я по нанадолнището и по инерция, на втора си запали веднага. Та ето какъв е проблема - на стартер не иска да запали, но с бутане пали! Защо така? Свещите са сменяни може би преди около 20 000км. с Champion, капачката (дистрибуторната) е сменяна преди около 40 000км., кабелите не са сменяни от както е купена колата, палец не е сменян, друго нищо не е пипано... Помагайте, ако можете, говорих и с въпросното майсторче, но той каза, че вероятно са свещите. Голфа е 1988г., 1800cc MI ako от значение.
От една седмица се каним с бащата да закараме голфа на майстор за да му сменят ангренажния ремък и ролката (на 40 000км. сменяме ремъка, но не знам реално дали на толкова трябва), та на два пъти се уговаряме с майстора, но или аз или бащата е ангажиран и на два пъти си пропускаме часа. За днес беше уговорен нов час, тъй като аз съм свободен да го закарам (голфа е на бащата, аз карам лада..). Та излизам на вън, отключвам, сядам вътре, вкарвам ключа, въртя, но не иска да запали
- galaboff
- Мнения: 426
- Регистриран на: Пет 03 ное 2006 20:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Стартера нормално ли звучеше ? Моята имаше някакви грижи, свързани с непалене и ми смениха някаква втулка откъм скоростната кутия май.. Въртеше осезаемо по-мудно...
Другия момент - тествай свещите - развивай ги една по една, вземи си помощник,който да върти ключа , после ги хващаш с ДЕБЕЛ парцал и ги опиташ отстрани на маса - там, където има небоядисано желязо, трябва да видиш искра, когато се завърти ключа на запалването.
Другия момент - тествай свещите - развивай ги една по една, вземи си помощник,който да върти ключа , после ги хващаш с ДЕБЕЛ парцал и ги опиташ отстрани на маса - там, където има небоядисано желязо, трябва да видиш искра, когато се завърти ключа на запалването.
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
- Scarchu
- Мнения: 687
- Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
- Автомобил: Black
- Двигател: with internal combustion
- Местоположение: София
- Контакти:
vit_autosofia написа:погледни си танпона под моно инжекцията.
Имах преди време същият проблем зимно време като застудее.
Оказва се, че зимно време като се стегне маслото в двигателя и скоростната кутия на стартера му е необходим много повече ток за да върти двигателя и много малко остава за остналата част на автомобила.
Сиреч, както при теб са стари кабелите и свещите и т.н. по запалителната уредба, искрата на свещите е много малка и немощна и оттам ти идват ядовете. Поне при мен така бяха нещата. Препоръчвам ти BOSCH верно че са по-скъпички но за около 300лв. си решаваш кардинално проблемите и ще знаепш със сигурност че там няма да имаш проблем
Но и колегата vit_autosofia също е прав!!!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 125 госта
