:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

отново въпрос за Авт.смукач на 2е2 към знаещите?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

отново въпрос за Авт.смукач на 2е2 към знаещите?

Мнениеот hristian37 » Чет 28 дек 2006 10:24


Да попитам - намерих си и си смених термовремевия клапан- и сега какво става????Искам да питам нормално ли е - преди да запаля гледам термоампулата - лостчето и е опряло в корпуса на карбуратора - значи се е сгънала до край. Въртя колата пали от четвърт - форсира се да 2200об около 30 сек и после пада на 1100об :?: :?: след 2 мин работа вече е на 1800об и оттам всичко си е нормално. Та въпроса ми е защо като изключи термовремевия клапан оборотите не остават 1800 а има интервал за да се вдигнат. Само да кажа че нагревателчето за подгряване на сместа на карба ми е счупено и махнато и имам някакво съмнение че таралежа не ми работи???




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 28 дек 2006 10:29


такаааа... 30 сек. са много. термовремевия клапан бачка до 5 сек.
нагевателчето го за!би-никва работа не върши така или иначе. таралежа на газ е препоръчително да не работи-единствено е свързан с икономията на бензин и нищо общо няма със смукача.
провери си настройката на клапата за въздуха-прекалено преобогатената смес води до по ниски обороти. ако ти е изгоряло ел. подгряването на пружината може да се получи тоя ефект на по бавно отваряне на клапата-дефакто тя се отваря колкото я държи мембраната и по тоя начин я натоварваш допълнително...


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Чет 28 дек 2006 10:54


Васе, мерси имаш ли напредстава във времето след колко мин трябва да почне да отваря клапата- ина4е съм я регулирал да отваря на 4,5мм :?: :?:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 28 дек 2006 10:59


добре си я регулирал но ако нагревателя е в ред, трябва първите 20-30 сек. (айде минута макс!) и да е почти напълно отворена-измери го ве-с урОда веднага ще си каже дали е в ред. на верига към маса и после на контакт дали има захранване по кабеля.


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Чет 28 дек 2006 11:01


сигурно е тя че по4ти 5 мин си е затворена :evil: след малко отивам да меря и ще пи6а какво е станало :idea:


Потребителски аватар
toci_83
Мнения: 74
Регистриран на: Чет 02 ное 2006 9:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот toci_83 » Чет 28 дек 2006 15:07


и моя така работи . а предишния проблем с това каде ми падаха оборотите на 200 об се реши с 2-3 минутно форсиране на 2-ра. сега всичко е ок.


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Чет 28 дек 2006 16:32


май е заминало реотанчето - ток на кабелчето има -мерихго - клапата започва да отваря след 2-3 мин работа и след 5 е напълно отворена :evil:


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Чет 28 дек 2006 16:36


toci_83 написа:и моя така работи . а предишния проблем с това каде ми падаха оборотите на 200 об се реши с 2-3 минутно форсиране на 2-ра. сега всичко е ок.


Тоци за това не се бях сетил - и аз имах подибен проблем-ще ти кажа полесен начин ако ти се случи пак. при мене се получи веднъж двапъти като я изфорсирах бая на място - точно като тебе паднаха на 200-300об и работи като на 2 цилиндъра. Когато стана проблема извадих фенерчето защото беше вечер всичко прегледах и си беше наред, тогава светнах в втората клапа и познай там се беше събрал бензин и си стои :shock :shock - леко пипнах вакуума за втората клапа с ръка и го отворих много бавно -колата се изфорсира и оттогава нямам проблем :idea: :idea:


Потребителски аватар
toci_83
Мнения: 74
Регистриран на: Чет 02 ное 2006 9:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот toci_83 » Пет 29 дек 2006 9:17


абе тия карборатори са мама мия.... :D постояннно те иненадват с нещо. засега сам го оставил на мира моя есам много доволен от работата му, но вари. пак и това време е апване и пииване стига с тия ремонти :beer


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Пет 29 дек 2006 9:40


toci_83 написа:абе тия карборатори са мама мия.... :D постояннно те иненадват с нещо. засега сам го оставил на мира моя есам много доволен от работата му, но вари. пак и това време е апване и пииване стига с тия ремонти :beer


Правилно



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 58 госта