отново въпрос за Авт.смукач на 2е2 към знаещите?
- hristian37
- Мнения: 1603
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил: Голф 6 ТДИ
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
отново въпрос за Авт.смукач на 2е2 към знаещите?
Да попитам - намерих си и си смених термовремевия клапан- и сега какво става????Искам да питам нормално ли е - преди да запаля гледам термоампулата - лостчето и е опряло в корпуса на карбуратора - значи се е сгънала до край. Въртя колата пали от четвърт - форсира се да 2200об около 30 сек и после пада на 1100об
след 2 мин работа вече е на 1800об и оттам всичко си е нормално. Та въпроса ми е защо като изключи термовремевия клапан оборотите не остават 1800 а има интервал за да се вдигнат. Само да кажа че нагревателчето за подгряване на сместа на карба ми е счупено и махнато и имам някакво съмнение че таралежа не ми работи???
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
такаааа... 30 сек. са много. термовремевия клапан бачка до 5 сек.
нагевателчето го за!би-никва работа не върши така или иначе. таралежа на газ е препоръчително да не работи-единствено е свързан с икономията на бензин и нищо общо няма със смукача.
провери си настройката на клапата за въздуха-прекалено преобогатената смес води до по ниски обороти. ако ти е изгоряло ел. подгряването на пружината може да се получи тоя ефект на по бавно отваряне на клапата-дефакто тя се отваря колкото я държи мембраната и по тоя начин я натоварваш допълнително...
нагевателчето го за!би-никва работа не върши така или иначе. таралежа на газ е препоръчително да не работи-единствено е свързан с икономията на бензин и нищо общо няма със смукача.
провери си настройката на клапата за въздуха-прекалено преобогатената смес води до по ниски обороти. ако ти е изгоряло ел. подгряването на пружината може да се получи тоя ефект на по бавно отваряне на клапата-дефакто тя се отваря колкото я държи мембраната и по тоя начин я натоварваш допълнително...
- hristian37
- Мнения: 1603
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил: Голф 6 ТДИ
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- hristian37
- Мнения: 1603
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил: Голф 6 ТДИ
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- hristian37
- Мнения: 1603
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил: Голф 6 ТДИ
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- hristian37
- Мнения: 1603
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил: Голф 6 ТДИ
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
toci_83 написа:и моя така работи . а предишния проблем с това каде ми падаха оборотите на 200 об се реши с 2-3 минутно форсиране на 2-ра. сега всичко е ок.
Тоци за това не се бях сетил - и аз имах подибен проблем-ще ти кажа полесен начин ако ти се случи пак. при мене се получи веднъж двапъти като я изфорсирах бая на място - точно като тебе паднаха на 200-300об и работи като на 2 цилиндъра. Когато стана проблема извадих фенерчето защото беше вечер всичко прегледах и си беше наред, тогава светнах в втората клапа и познай там се беше събрал бензин и си стои
- hristian37
- Мнения: 1603
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил: Голф 6 ТДИ
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: mitko23 и 79 госта

