Здрвавейте,
Намерих други с моя проблем, но пак не успях да го разреша :s
Наскоро си купих Голф 4 1.6 SR AKL 1998, преди няколко дни започна да губи мощност,при подаване на газ се чува странно пукане и колкото да натискам газта колата не ускорява(започва да придърпва след 2000 оборота) и максимално достига ~4800 след това все едно натискам спирачка. Закарах я на VAG COM. От там ми казаха, че трябва да сменя датчик-положение на разпределителния вал, замениха го(чаках ~2седмици докато го доставят казаха ми, че е от Porsche България и само от там можели да го намерят, на кутията му пише "BOSCH"), но проблема си остана, от сервиза в който смениха датчика, ми казаха да отида отново на VAG COM. Тогава майстора с VAG COM-а каза че имал много работа и не можа да погледне колата в същия ден. Мой приятел ми каза, че трябва да се изчистят грешките в борд. комп. защото били останали от стария датчик и колата щяла да се оправи след това.
П.П.: Голфа няма катализатор, до колкото разбирам(не най-много), на неговото място има резонатор възможно ли проблема да е в него или в свещите ?
Голф 4 1.6 SR AKL 1998 губи мощност
- justkiller93
- Мнения: 10
- Регистриран на: Съб 18 юни 2011 17:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: видин
- justkiller93
- Мнения: 10
- Регистриран на: Съб 18 юни 2011 17:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: видин
Re: Голф 4 1.6 SR AKL 1998 губи мощност
колега моят голф е същия двигател и имах същия проблем "гърмеше и пукаше в въздушния филтър" смених свещите и колата се оправи
- justkiller93
- Мнения: 10
- Регистриран на: Съб 18 юни 2011 17:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: видин
Re: Голф 4 1.6 SR AKL 1998 губи мощност
Ммм кабелите на свещите като че ли са си заминали. Като ги сменя ще кажа какъв е резултата
- izzo_
- Мнения: 74
- Регистриран на: Чет 04 мар 2010 15:27
- Автомобил: VW Jetta 5 FSI
- Двигател: BVY 2006 150hp
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.6 SR AKL 1998 губи мощност
Също погледни времедиаграмата на ламбда сондата. Аз съм със същия двигател и по същия начин на 2000 оборота забиваше муцуната и максимално до 5000 оборота стигах на която и да е скорост. Оказа се "бавна" сонда.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], nkc и 64 госта