От скоро голфа се държи малко странно.
Едно време като го взех,може да се каже ,че грееше,та тогава смених 3-4 термостата и един датчик на радиатора и проблема се стабилизира-стрелката на таблото си стоеше на косъм преди 90 градуса и не мърдаше при никакви условия.И така в продължение на 4-5 години,до преди Великден тази година.Тогава ходих с едни приятели на вилата им и ми направи впечатление,докато изкачвах Петрохан,че малко взе да грее колата.Около 95 градуса по табло.
Викам си,случва се,натоварен беше и си карах спокойно.Прибрах се ,в София се държеше нормално,и така докато преди 2 седмици тръгнах за морето.
По магистралата със скорост 120-130 километра в час,голфето си държеше 100-105 градуса по табло и си играех с парното да го охлаждам

Миналата неделя се прибрах и сега съм по следите на проблема.
Термостата изглежда работи-долния маркуч е студен,горния врял,работи известно време и долния става врял.Перката тръгва нормално.И двете скорости работят.
Сега съм се насочил към датчика който дава инфо на таблото.
В Аутодата дават стойностите му,но нали е комбиниран и за таблото и за ЕКУ-то,там са дадени стойностите само за ЕКУто.Демек по табло около 90 градуса,датчика даде 220 ома,а в Аутодатата дават 275-300 и нещо при 80 градуса.Но никъде не намерих стойностите на другите две крачета-и тях ги премерих и мултимера показа 110 ома,но незнам какви трябва да бъдат.
Моля всеки който може да даде акъл за проблема ми ,да го направи.Към термостат,датчик за перка или датчик за табло да се насоча.
Абе изобщо всякакви идеи ще са ми от полза.
